Bändinperustamisviestiketju

Aloittaja torre, 16:28:52 - 21.11.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Mä olen ton kitaran kanssa pidemmällä ku koskaan aiemmin. Eli en osaa, mutta pystyn soittamaan sitä. Laulamaan en suostu... Antsa vois siis ainakin olla mukana.... Ei tarvi ku rumpalin ja laulajan enää.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

antsa

joo. laulamaan mäkään en ala. sitä saa jo muutenkin tehä tarpeeksi.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:04:09 - 12.01.2012
Nyt vois kyllä ketjun nimen mukaisesti olla jotain vähän totisempaa koittaa pystyttää. Aika laihasti vaan on ketään tyrkyllä... Jonkin sortin punkkibändiä sitä siis joisi, jos jotain kiinnostaa. Mulla olis aikaa ja kiinnostusta.

Periaatteessa kyl kiinnostaa, mut mitään en osaa.

mirosol

Osaathan sä huutaa.

Tänään näyttäis olevan vielä treeniskin tyhjillään....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Meikää kiinnostais päästä soittamaan rumpuja. Mielummin jotain nopeaa hardcorea tai crustijyystöä, mutta kyllähän sitä perus punkrokkiakin soittelis paremman puutteessa :)

mirosol

Mullakin kyllä oli jotain vähän rankempaa mielessä...

Veke rumpuihin, Antsa bassoon ja mulle kitara. Suostuuko Veikki huutamaan matalammalta? :)

Tossahan se sitten jo olis. Eikä nyt ihampaska kokoonpano oliskaan. Millos mennään kokeilemaan? Mulle vaikka tänään.

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Mulle ei sovi valitettavasti tänään, mutta esim. huomenna neljän jälkeen passais tai sunnuntaina. Mun omat rummun jämät on sitte oulussa, eli jos jollain reeniksellä on rummut joita voi käyttää, ni ois aika jees!

Ja oon kyllä ihan oikeesti messissä, eli jos saahaan sovittua joku aika, ni ilmotelkaa. Sulla on Miro varmaan mun numero?

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:57:28 - 13.01.2012
..Suostuuko Veikki huutamaan matalammalta? :)

Sehä ois kova jos kaks huutajaa! Miro voi mölistä matalalta ja Veikki huutaa niinku Veikki aina huutaakin :D Disrupt!

mirosol

En muista onko numeroa... Ei näköjään ole. Laitan omani yv:llä. Mut kyllä sitä ainakin mun puolesta voidaan mennä huomennakin. Meidän treeniksellä on ainakin varauskalenterin mukaan tyhjää. Käydään nyt ainakin jollain porukalla kokeilemassa. Ja tietty jos joku muu treenis on vapaana, niin käy sekin. Tuolla meillä taitaa olla joku äänityssessio kesken, joten kamat saattaa olla vähän miten sattuu.

Mut en laula edes taustoja. Ettäs tiedätte...

No?! Mitäs Veikki ja Antti? Olisko huomenna vaikka viideltä sopiva?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 15:29:32 - 13.01.2012
En muista onko numeroa... Ei näköjään ole. Laitan omani yv:llä. Mut kyllä sitä ainakin mun puolesta voidaan mennä huomennakin. Meidän treeniksellä on ainakin varauskalenterin mukaan tyhjää. Käydään nyt ainakin jollain porukalla kokeilemassa. Ja tietty jos joku muu treenis on vapaana, niin käy sekin. Tuolla meillä taitaa olla joku äänityssessio kesken, joten kamat saattaa olla vähän miten sattuu.

Mut en laula edes taustoja. Ettäs tiedätte...

No?! Mitäs Veikki ja Antti? Olisko huomenna vaikka viideltä sopiva?

Huomenna? Minäpä katson mikä on mieli ja kunto jne. Ja onko mulle jo keksitty ohjelmaa.
Mä voisin kysyä yhtä kaveria, jos häntä kiinnostais tuo toisen huutajan homma.
Tästä jatketaan.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 15:08:21 - 13.01.2012
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:57:28 - 13.01.2012
..Suostuuko Veikki huutamaan matalammalta? :)

Sehä ois kova jos kaks huutajaa! Miro voi mölistä matalalta ja Veikki huutaa niinku Veikki aina huutaakin :D Disrupt!

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 16:40:15 - 13.01.2012

Huomenna? Minäpä katson mikä on mieli ja kunto jne. Ja onko mulle jo keksitty ohjelmaa.
Mä voisin kysyä yhtä kaveria, jos häntä kiinnostais tuo toisen huutajan homma.
Tästä jatketaan.

Huhu tää on lupava!!! Just aamul ku kuuntelin Man The Conveyors, mietin et miksei turussa kuka ei perusta kunnon krüstibändi, tuleeko täst jotain Disrupt-tyyli bändi  :) Tekis melkein mieli tulla mukaa...mut ei...odotan mieluummin teiän eka demo tai keikka  :)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

mirosol

Tässä just hakkaan kitaralla crustiriffejä kokoon.... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

antsa

kaikki tyylit kyllä käy, kunhan ei ala huonolta heviltä kuulostaan ;) kai se huominen klo viis kävis mullekkin. mikä on sijainti?

antsa

ei ku ei käykkään. hertalla on synttärikemu-menoja ja minä olen sille kuskina..

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.