Bändinperustamisviestiketju

Aloittaja torre, 16:28:52 - 21.11.2011

« edellinen - seuraava »

torre

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:44:11 - 18.11.2011
Ei kukaan mitään AntiFa-Oi-bändiä haluis perustaa...

tämä kiinnostais kyllä noin ajatuksen tasolla, mutta aika ei kyllä tällä hetkellä riitä.

Könä

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:44:11 - 18.11.2011


Ei kukaan mitään AntiFa-Oi-bändiä haluis perustaa...

MIELELLÄÄN KYLLÄ!
Antifa on toinen nimeni.
(Tai no ei nimi, mutta on mulla ANTIFA HOOLIGAN tatuointi rinnassa)

Edit: rytmikitara, tai bassot voin vetää. Bassot mielummin.

papu

Hassessa (dt80k jne) juttelin jonkun venäläisen tyypin kanssa, joka oli kiinnostunut soittamaan Oi!:ta Turussa. Rumpali tais olla. Annoin sille mun yhteystiedot, mut en muista antoiks se mulle omiaan, eikä oo mitään kuulunu koko tyypistä :-\

Könä


mirosol

No Torre, Könä ja minä, niin ei puutu enää ku laulaja ja rumpali....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 18:32:18 - 21.11.2011
No Torre, Könä ja minä, niin ei puutu enää ku laulaja ja rumpali....
Meikä ois just hyvä tönkkö & laahaava rumpali tähän oi!-bändiin, ei saatana tuu fillejä :P Mut ei mulla mitenkään voi riittää aika enää mihinkään.

kuka tahansa

#6
No eihän Torrellakaan riittänyt, mutta silti se on jo bändissä! Siispä onnea uudelle rumpalille (ja koko bändille). Milloinkas teillä on eka keikka?

EDIT: Ei kun eihän se ollutkaan vielä kokonaan kasassa. Mitä tähän nyt uskaltaisi sanoa, ettei kävisi kalpaten...

papu

Ai vittu, nyt kävi näin. Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa :-X

mirosol

Nii just. Ja tossa vähän väläyteltiin jo sopivaa laulajaakin... Torre, Paavo, Könä, Minä ja toistaiseksi vielä salaisuus. Alkaa muodostua. :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Eka keikka sit akustisena Räkärokissa. Käppästagella, joka sijaitsee siellä vessojen luona.

jankke

tulee varmasti perkeleen kova pändi  8)

Kukko

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:08:21 - 21.11.2011
Eka keikka sit akustisena Räkärokissa. Käppästagella, joka sijaitsee siellä vessojen luona.


mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:08:21 - 21.11.2011
Käppästagella, joka sijaitsee siellä vessojen luona.

Tää ois kyl kova. Toivottavasti toteutuu.

mirosol

Nyt vois kyllä ketjun nimen mukaisesti olla jotain vähän totisempaa koittaa pystyttää. Aika laihasti vaan on ketään tyrkyllä... Jonkin sortin punkkibändiä sitä siis joisi, jos jotain kiinnostaa. Mulla olis aikaa ja kiinnostusta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

antsa

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:04:09 - 12.01.2012
Nyt vois kyllä ketjun nimen mukaisesti olla jotain vähän totisempaa koittaa pystyttää. Aika laihasti vaan on ketään tyrkyllä... Jonkin sortin punkkibändiä sitä siis joisi, jos jotain kiinnostaa. Mulla olis aikaa ja kiinnostusta.

Mä voisin soittaa bassoa. siihen hommaan olis taas muutaman vuoden väliajan jälkeen intoa.