Bändinperustamisviestiketju

Aloittaja torre, 16:28:52 - 21.11.2011

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 00:30:56 - 04.05.2014
Rauhallisemman osaston bändi tars varmaan perustaa. Anyone?

Kröhöm! 8)

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Eikös ketään kiinnosta lepsuilu?

Mielessä siis sen suuntainen kuin Silkworm/Bottomless Pit, Karate, Bluetones, Dan Stuart, Echo & Bunnymen, Delgados yms yms yms.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Kiinnostais kyllä ja paljonkin, mutta ylimääränen aika on tällä hetkellä meleko rajallista :-\ Varsinkin rumpuja ois hauska soittaa jossain lepposammassa meiningissä.

papu

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:26:02 - 05.05.2014
...mutta ylimääränen aika on tällä hetkellä meleko rajallista :-\
Komp. Siks haaveilenkin kesälomabändistä 8)

mirosol

Tämä olis mun osalta ihan vakavanpuoleinen viritys. Sen puolesta en tiedä kannattako teidän kummankaan lähteä. Ei siis millään sellaisella ettettekö olisi hyviä tyyppeja tai osaisi soittaa. Teillä on vaan kummallakin ainakin kaksi aktiivista ja keikkailevaa bändiä, joten tämän prioriteetti jäisi väkisinkin jalkoihin.

Eli siis mahdollisesti suomenkielistä rauhallisempaa bändiä kasataan, prioriteetilla tärkein bändi soittajilleen. Soitan kitaraa, taustoja voin laulaa, muuta en. Treenis (järkevä sijainti ja hinta) löytyy. Omat kamat pakolliset. Jonkin verran kunnianhimoa täytyy olla. Treenit alkuun kahdesti viikossa. Tavoitteena yksi täyspitkä ja ainakin yksi lyhyempi julkaisu per vuosi. Keikkoja kymmenkunta vuodessa. Rahan puolesta tavoite on saada omat aina takaisin. Biisit tehdään porukalla, jotta kaikilla on mahdollisuus sanoa mielipiteensä, vaikkei bändi voi mikään demokratia ollakkaan (hyväksi havaittu metodi). En  taida tähän hätään keksiä muita tavoitteita tai vaatimuksia.

Tietty jos jotkut ovat kitaristia vailla, niin sellainenkin käy. En tiedä osaanko todellisuudessa mitään, mutta soitan joka päivä. Niinku sanotaan - helvetin kova hiihtämään, mutta saatanan huono.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Njääh! Liian kunnianhimoista ois tosiaan ollu mulle tommonen meininki.

Samppa

#82
Voisin lähtee johonki HC/D-beat (Rå Punk/D-Takt) pändii soittelee bassoa jos olis muita innokkait lähtee soittelee kans mieluiten muita soittimia ku bassoa, monta basistia voi kuulostaa oudolta tai sit pirun hyvältä ::). En oo mitään maailman eliittiä mut kyl nyt osaa soittaa jotaki mä luulen..

Cheers
:)

Joachkkim

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 12:44:09 - 07.05.2014
Voisin lähtee johonki HC/D-beat (Rå Punk/D-Takt) pändii soittelee bassoa jos olis muita innokkait lähtee soittelee kans mieluiten muita soittimia ku bassoa, monta basistia voi kuulostaa oudolta tai sit pirun hyvältä ::). En oo mitään maailman eliittiä mut kyl nyt osaa soittaa jotaki mä luulen..

Cheers
:)

Meillä olis tuossa pari reeniä vanhassa harkko-hässäkässä (skitsystem, disfear, avskum, victims, etc. menoa) vielä bassoilijan paikka auki... Jos kiinnostaa voin laittaa yksärinä jotain biisiaihioita.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Joachkkim - 13:15:29 - 07.05.2014
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 12:44:09 - 07.05.2014
Voisin lähtee johonki HC/D-beat (Rå Punk/D-Takt) pändii soittelee bassoa jos olis muita innokkait lähtee soittelee kans mieluiten muita soittimia ku bassoa, monta basistia voi kuulostaa oudolta tai sit pirun hyvältä ::). En oo mitään maailman eliittiä mut kyl nyt osaa soittaa jotaki mä luulen..

Cheers
:)

Meillä olis tuossa pari reeniä vanhassa harkko-hässäkässä (skitsystem, disfear, avskum, victims, etc. menoa) vielä bassoilijan paikka auki... Jos kiinnostaa voin laittaa yksärinä jotain biisiaihioita.

Mikä ettei  :)

mirosol

Mitä siihen kahteen bassoon tulee, niin Man Is The Bastard. Ei ole kaksi bassoa väärin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:13:41 - 07.05.2014
Mitä siihen kahteen bassoon tulee, niin Man Is The Bastard. Ei ole kaksi bassoa väärin.

Piti ihan kuunnella... toi on ihan tomiva  8)

mirosol

Nonni. Nyt se on sitten virallisempaa. Tuo mun pääbändi jää vähintään vuoden hiatukselle elokuusta eteenpäin, joten nyt sitä tarvis paria tyyppiä soittamaan. Rumpali löytyy (hyvä sellainen) ja itse  soitan kitaraa. Basistia ja laulajaa tai basistilaulajaa kaivataan. Punkista ei mihinkään pääse, mutta ei hc-osastoa. Ketäs kiinnostais?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

En ihan ehtiny päivittää tota :) Basisti on tossa kanssa, mutten tiedä onko sillä millanen motivaatio lähteä uuteen. Laulaja olis siis ensisijainen...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 18:21:01 - 04.06.2014
En ihan ehtiny päivittää tota :) Basisti on tossa kanssa, mutten tiedä onko sillä millanen motivaatio lähteä uuteen. Laulaja olis siis ensisijainen...
Kysyppä Jankkea.