Bändinperustamisviestiketju

Aloittaja torre, 16:28:52 - 21.11.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

Mäkin voisin tulla huutamaan  :P kyl 2 huutajaa saa olla, ruattiks..

torre


mögälix

Siinä on sitten bändi kasassa ja biisikin valmiina. Koska teidät näkee keikalla?

mirosol

Niilo rummuissa, Torre bassossa, Jankke ja Veke huutamassa... Ei huono. Ei toi kyllä edes mitään kitaraa turhaan tarvi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

#64
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 13:21:30 - 15.01.2014
Niilo rummuissa, Torre bassossa, Jankke ja Veke huutamassa... Ei huono. Ei toi kyllä edes mitään kitaraa turhaan tarvi.

Noituus filsu vielä kitaraan!

Paavo: Tullaan sitte seuraavaan Raisiopunkkiin tällä bändillä. Keksikää joku nimi vielä! Millon ekat treenit?

EDIT: Eiku Kalleki halus messiin eli tuutko soittaan skebaa? Vai kaks bassoa? Lapsikuoro vielä messiin ja mellotroonia taustalle!

torre

mulla on sama tilanne kuin rumpaleilla, eli en halua tällä hetkellä (punk-)bändeihin missä soittaisin bassoa.


Vekenator

Lainaus käyttäjältä: torre - 14:31:53 - 15.01.2014
mulla on sama tilanne kuin rumpaleilla, eli en halua tällä hetkellä (punk-)bändeihin missä soittaisin bassoa.

Sinä kitaraan ja Kalle bassoon!

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 14:39:54 - 15.01.2014
Bob 47

Fyfan!

torre

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 14:44:24 - 15.01.2014
Lainaus käyttäjältä: torre - 14:31:53 - 15.01.2014
mulla on sama tilanne kuin rumpaleilla, eli en halua tällä hetkellä (punk-)bändeihin missä soittaisin bassoa.

Sinä kitaraan ja Kalle bassoon!

jürkkä ehkä. jos joku muu tekee biisit. voin olla sanåitusten oikolukija.

idiootti

Emmä uskalla just nyt liittyä enää uusiin bändeihin vaikka mieli tekis  ;D

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 16:51:56 - 15.01.2014
Emmä uskalla just nyt liittyä enää uusiin bändeihin vaikka mieli tekis  ;D

Höh, koko juttu lähti sust ;) !

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 14:39:54 - 15.01.2014
Bob 47

Mahtava! Oliks tää siis Twin Peaksin Bobista tullu?

Enemmä tänne tuli viestejä, enemmä kyl tekee mieli vetää D-taktia råpunkkia oikeesti ::)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke


markus

Punkrokkitaitoinen kitaristi (tai miksei myös basso taipuisi) hakee orkesteria Turun alueelta, vaihtoehtoisesti myös rumpujen soitto voisi kiinnostaa. Kitaralla taipuu rokkikomppailut mut sooloihin ei oikein sormet taivu, rumpuja tullut sitten soiteltua lähtökohtaisesti kauemmin.

Hakusessa oleva meininki voisi olla lähtökohtaisesti projektiluontoista (demottelua) tai sitten ihan keikkameininkiä, molemmissa painotus omissa biiseissä.

Omat kamat löytyy, sävellystaito aloittelijan tasolla, Turussa minulla ei omaa treenistä ole.

Ja se tyyli: Disfear/Victims -linjan meininki kiinnostaisi eniten, muita tärppisanoja vaikka punk, hc, thrash, d-beat.

Joachkkim

Lainaus käyttäjältä: markus - 13:37:40 - 26.02.2014
Punkrokkitaitoinen kitaristi (tai miksei myös basso taipuisi) hakee orkesteria Turun alueelta, vaihtoehtoisesti myös rumpujen soitto voisi kiinnostaa. Kitaralla taipuu rokkikomppailut mut sooloihin ei oikein sormet taivu, rumpuja tullut sitten soiteltua lähtökohtaisesti kauemmin.

Hakusessa oleva meininki voisi olla lähtökohtaisesti projektiluontoista (demottelua) tai sitten ihan keikkameininkiä, molemmissa painotus omissa biiseissä.

Omat kamat löytyy, sävellystaito aloittelijan tasolla, Turussa minulla ei omaa treenistä ole.

Ja se tyyli: Disfear/Victims -linjan meininki kiinnostaisi eniten, muita tärppisanoja vaikka punk, hc, thrash, d-beat.

Tuollaiseen Disfear meinikiin voisi kyllä lähteä kitaraa soittelemaan kans, varsinkin jos sais vähän Kaaosta/Skitsystemiä soppaan mukaan mausteeksi... (reenis löytyy kans ja jonkinlaiset taidot&kamat)

mirosol

Rauhallisemman osaston bändi tars varmaan perustaa. Anyone?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.