Vanhat (turkulaiset) demot, omakustanteet ja muut pienjulkaisut kirppareilla

Aloittaja papu, 11:44:08 - 02.09.2023

« edellinen - seuraava »

papu

Mitä ootte löytäny? Siis sellaiset, joita on aikoinaan voinu ostaa vaikka suoraan kädestä käteen bändeiltä, mut nyt löytyny kirpparilta vuosia myöhemmin. Itelle tulee ainakin tälläsistä sellanen mukava fiilis!

Itelle mukava löytö oli Turku 201 – Symposium cd, joka oli jossain vaiheessa menny hukkaan. Traffic Islandin s/t cd-ep löyty kans Kontista ja nyt ostin Ekotorilta The New Tigers – The Badger ceedeen.

mögälix

En kyl turkulaista julkaisua ole löytänyt. Mutta Alfassa on ollut pari kertaa kassujulkaisuja jotka olen väkertänyt joskus muinoin kun Jyväskylässä asuin. Ja siitä on kauan.

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:04:03 - 14.09.2023 En kyl turkulaista julkaisua ole löytänyt. Mutta Alfassa on ollut pari kertaa kassujulkaisuja jotka olen väkertänyt joskus muinoin kun Jyväskylässä asuin. Ja siitä on kauan.
No tää onkin ehkä jopa mielenkiintoisempi kulma tähän aiheeseen! Mitä löytyny?

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 14:48:29 - 15.09.2023
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:04:03 - 14.09.2023 En kyl turkulaista julkaisua ole löytänyt. Mutta Alfassa on ollut pari kertaa kassujulkaisuja jotka olen väkertänyt joskus muinoin kun Jyväskylässä asuin. Ja siitä on kauan.
No tää onkin ehkä jopa mielenkiintoisempi kulma tähän aiheeseen! Mitä löytyny?

Kiiman kasetti ja joku kokoelma jossa mukana Nallekerho. Kuten mun kokoelmissa oli yhteen aikaan aina nk mukana. Ihan häpeilemättä laitoin omaa bändiä niihin kokkassuihini.

karol

#4
Viimeinen mainittava taitaa olla Pasin Liiga: Lomalla 7", jota oli nippu Hassisella joskus.

Pikkulafkojen julkaisuja: Sätkynukke7", Today's Waste 7"

Liikkuvat Lapset: s/t LP (1983) ihan pakasta vedettynä Portsan pihakirppikseltä ehkä 10 vuotta sitten.