Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

idiootti

Lainaus käyttäjältä: OhDeer - 14:24:34 - 28.01.2012
Kesätyöt. Milläs kerpeleellä sitä maksais kattonsa päänsä päällä kesällä.
Samaa mietin. Ei nyt sinänsä vituta, mutta työnhaku on omalla tavallaan vaan suht ankeeta puuhaa. Itsensä markkinoiminen ei oikein tunnu luonnolliselta.

jankke

M*lkut autoilijat tuolla aamun työmatkaliikenteessä  >:(

idiootti

Lainaus käyttäjältä: jankke - 08:13:54 - 07.02.2012
M*lkut autoilijat tuolla aamun työmatkaliikenteessä  >:(
Eilen meinasin jäädä auton alle Yliopistonkadulla. Ei niitä kuskeja aina näköjään kiinnosta liikennesäännöt kun "on niin kiire".

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 11:23:41 - 07.02.2012
Lainaus käyttäjältä: jankke - 08:13:54 - 07.02.2012
M*lkut autoilijat tuolla aamun työmatkaliikenteessä  >:(
Eilen meinasin jäädä auton alle Yliopistonkadulla. Ei niitä kuskeja aina näköjään kiinnosta liikennesäännöt kun "on niin kiire".

Vittu saatana minä en vihaa turussa mitään niin paljoa kuin autoilijoita. Muutenkin näin pienessä keskustassa yksityisautoilu on täysin turhaa. Ja täällä ei näköjään opeteta autokoulussa mitä käsite "suojatie" tarkoittaa.






papu

Itse ainakin oon sitä mieltä, että suurin osa autoilijoista sietäis saada turpaansa. Tai ainakin osa pitäis laittaa jollekin säännöllisin väliajoin tapahtuvalle kertauskurssille, jossa käytäis läpi semmoisia juttuja kuin liikennesäännöt ja auton hallinta. Se hakkaaminen vois olla myös osa tuota kurssia.

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:31:45 - 07.02.2012 Ja täällä ei näköjään opeteta autokoulussa mitä käsite "suojatie" tarkoittaa.
Just viikko sit opetettiin että Turku sijoittuu kutakuinkin kaikilla mahdollisilla Suomen liikenneturvallisuutta mittaavilla mittareilla peränpitäjäksi.



idiootti

^Joo siellä ne taas jokatorstaiseen tapaansa huutaa ja pitää hauskaa kun itellä napsuu suu ja pitäis huomiseen sinnitellä! :-[

salozka

Crude-keikkailtamat ja Graveyardin keikka päällekkäin, aattelin et kaks iltaa peräkkäin hyvät bändit, nyt pitää valita :(

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: salozka - 21:13:52 - 09.02.2012
Crude-keikkailtamat ja Graveyardin keikka päällekkäin, aattelin et kaks iltaa peräkkäin hyvät bändit, nyt pitää valita :(

No voi kives! Crude ois kiinnostanu kovasti ja aioin tulla paikalle, mutta oon myös buukannu itteni soittamaan levyjä tonne Graveyardin keikalle :o Se ratkasee siis asian helposti mun puolelta, mutta samalla harmittaa...

salozka

Aivan! Mä kans olin kirjoittanut ylös sen Cruden aiemman väärän päivän. No, koitan varmaan alkuillasta pyörii Teviksellä ja Graveyard välillä Klubilla ja takas, tai jotain muuta epätoivoista.

Edellisiin autokommentteihin: sitä on muuten suorastaan hämmästynyt jos joskus käy niin et seisoo tien laidalla odottelemassa suojatien ylitystä ja joku auto pysääkin antamaan tietä. Härregud!

Könä

Tämä naisystäväni Lita pyysi sanomaan että eniteni vituttaa se että kaikki rasvanen ja epäterveellinen ja ylisuolanen on niin hyvää.
Om nom valkosipulisnacsejä. Ainiin. Sekin että valkosipuli ei kaikkien mielestä maistu ja haise hyvälle. Ymmärtämättömät ihmiset perkele.

mirosol

Se ettei löydä virtapiiristä vikaa, vaikka on käynyt kaikki läpi jo ainakin kolmeen kertaan.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

egge

Voi saatanan saatana palkka maksettu aivan päin vittua. Tai siis ei ainakaan mun uuden verokortin mukaan. Vittu että vituttaa joutua hoitamaan tämmöset >:(

Lyhyellä tähtäimellä kuitenkin hyvä että olen maksanut runsasti liian vähän veroja, jää ainakin enemmän kätteen!