Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

idiootti

Toi hikoilu on niin syvältä. Aamulla aina suihkun jälkeen töihin kävellessä palautuu taas samaan tilaan mitä oli ennen suihkussakäyntiä kun hiostaa toi ilma niin paljon.




mirosol

#19
Teosto. Järkkäsin keikan kaksi vuotta sitten, ja nyt tulevat sitten karhuamaan.

Tämän lafkan toiminnasta ei ole sitten mitään positiivista sanottavaa.

edit: Siis tämähän toimii niin, että jos keikalla ollut bändi ilmoittaa teostolle soittaneensa tapahtumassa, niin lasku tulee järjestäjälle takuuvarmasti. Nimim. en järjestä yhtään keikkaa, johon otan vapautta vihaavan riistojärjestön jäseniä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:52:54 - 05.01.2012
Tämän lafkan toiminnasta ei ole sitten mitään positiivista sanottavaa.
Eipä ole ei. Mutta toisaalta voi sanoa TAAS kerran, et voi vitun Sosis :o Maksaisivat nyt vaan ihan reilusti sen Teostomaksun könttäsummana, kuten KAIKKI muutkin keikkoja järjestävät baarit. Eiköhän ne PA-kamat, joista vuokraa aina veloitetaan, ole jo maksaneet itsensä takaisin, joten muutama roponen jää varmaannoista vuokrista sukan varteenkin..

Multa joku Teoston tyyppi kyseli jonkun kahen vuoden takaisen keikan järkkääjän tietoja. Vitut mä tiiän ees et mikä keikka on silloin ollut. Jaa :P Ja vaikka tietäisinkin, niin miks vitussa kertoisin.

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Saanks mä nyt haistattaa vitut sille kyselijätyypille?

mirosol

Sillä on mun osoite jo, eli antaa mennä. Enemmän oikestaan ottaa pannuun noi bändit, jotka tekee ilmoitukset vaikka tietää millasilla keikoilla on soittamassa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 21:12:58 - 05.01.2012
Enemmän oikestaan ottaa pannuun noi bändit, jotka tekee ilmoitukset vaikka tietää millasilla keikoilla on soittamassa.
Niin. Tiiän kyl mistä bändistä on kyse, mut en viitti julkisesti alkaa sen enempää ruotimaan tätä. Varsinkin kun tähän hommaan liittyy yks toinenkin kummastuttava juttu..

Mut kummastuttaa myös, et miks vitussa ne mua pommittaa? Sen takia ku itekin kärähdin samanlaisesta hommasta vai :) Onks muut saanu samanlaisia kyselyjä keikkojen järkkääjistä?

Könä

Enpä oo koskaan kuulunu tohonkaan toimintaan.
Vitun teosto ja muutki persmäkäräiset.
(kiitos kiira).

salozka

Teosto has this thing called reilu meininki näköjään taas!

"Teosto on musiikin tekijöiden ja kustantajien tekijänoikeusjärjestö, joka edustaa noin 25 000:ta kotimaista sekä noin kahta miljoonaaa ulkomaista musiikin tekijää ja kustantajaa." Juu ja tietäähän sen kenen etuja tuossa ajetaan ja kenen ei!

OhDeer

Kesätyöt. Milläs kerpeleellä sitä maksais kattonsa päänsä päällä kesällä.