Kissojen oudot ja hauskat tavat

Aloittaja papu, 16:19:32 - 12.10.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Näistä on aina hauska lukea.

Uusin juttu meiän kisulla on vielä sen pallo suihkuun, repiä kaivonkansi pois ja tiputtaa pallo sinne. Joskus tuo vieläpä sulkee kannen perässään. Ei voi ymmärtää :P

jankke

Ei voi olla totta!!! Just tulin kotiin ja toista päivää peräkkäin oli suihkun lattiakaivon kansi pois ja hullu - Maisan ( eli kissa) superpallo oli laitettu sinne. Samainen hurjapää valitsee aina kaikkein läskeimmät vatsat, minkä päälle hyökkää lypsämään eli painelee etutassuillaan ja kehrää niin et kuola valuu. Pinkeät kaljamahat tai treenatut vatsalihakset ei käy. Se viihtyy usein mun mahalla :( Toinen kissa herrasmies - Pörrö on ihastunut hiuslenksuihin ja noutaa niitä kuin koira kun jaksaa vaan nippailla sille.

Pienin rääpäle Hilma ei ole vielä kehitellyt mitään erityisen omaperäistä, mut se onkin vauva <3

jankke

On tää kyl hieno aihe  :)

Tuli mieleen, et huushollissa, missä on kissoja, on maiharien nauhojen solmiminen melko mahdoton tehtävä. Mulla on ainakin joka hemmetin kerta sormet verillä kun kolme kattia riehaantuu niistä nauhoista. Silti on kyl pakko pitää maihareita. Ja kissoja.....

mögälix

Suti on jo vanhaherra, joten ei paljon hötkyile. Mut oma tyyny pitää sängyllä olla ja yöllä saattaa tulla kynttä päähän kun pitää silittää.

larsgh

mulla toi vanhempi harma kissa leluhiirensä viepi maihariin ja sitten sieltä sitä kalastelee. voitte kuvitella kuinka hoopo näky on kissa kumpainenkin etutassu maiharissa. niin sen maiharin on oltava pystyssä. makuulla oleva ei käy.
tuo nuorempi piku sillä taas on toisinaan niin outoja juttuja että menisi romaaniksi...mutta ne on kissahommia ja niitä ei ihmisen pidä ihmettelemän eikä uteleman.

larsgh

mikä piru siinäkin on että kissan pitää tunkea itsens pahvilaatikkoon joka on sille 3 numeroa liian pieni?
en tajua moista. kansa hämmentyy....

larsgh

nyt toi toinen joka ei päässy pahvilaatikkoon joka on varattu aukas telkkarin ja kattoo jotain ostoskanavaa. kansa hämmentyy lisää...

jankke

Miten sekin on mahdollista, että kun lattialle hetkeks (ehkä joskus) jää muovikassi, niin eikös parissa sekunnissa siellä ole kissa ja sen kissan pää tietenkin nimenomaan sieltä kahvasta ulkona ja koko otus jumissa sitten siinä perhanan kassissa??

mögälix

Entäs tunkeeko teidän kissat otseään pussilakanan sisään?

Misantropia

Täällä jo niin totuttu kissojen pöllöilyyn ettei ihan pienestä hätkähdetä. Jos vessanpytyn kansi on auki niin sehän täytyy toki sulkea. Sivuseikka vaikka siinä olis joku pytyllä just, se TÄYTYY sulkea. Ihmiset suihkussa on kans sellainen tarkkailtavien listalla oleva juttu. Jos kylppärin ovi on ja suihku päällä, se on hirveän paniikin paikka ku ovi on kiinni eikä kissat näe. Riittää et ovi on raollaan, ne tarkkailee vaan mut ei tuu sisään.

maik spotifail

Sit ne kisut menee reppuu ja jos niil okiima ne kusee...ainaki mun reppuu..pari pisaraa ehti merkkaa..kiimane kisu siis. Mut erään bändikaverini takkii se oli kussu koko rako.

jankke

Pitäiskö huolestua tuosta pentukissasta??!? Tein just seitankinkkua ja kun olin kipannut nestemäiset ainekset kuivien joukkoon niin heitin sen nestemäisten ainesosien kulhon tiskialtaaseen ja aloin vaivaamaan seitantaikinaa. Hetken päästä vilkaisin tiskialtaaseen ja kissa siellä nuolee soijakastike-, nestesavu-, chilikastikemaustelientä???

mögälix

Ei kannata. Kyllä kissat hyvänpäälle ymmärtää.

jankke


mögälix

Suti tykkää Marmite töhnästä. Mut eihän sitä voi kauheasti antaa, kun siinä suolaa vissiin paljon (ja maistuu se mullekin).