Sauna

Aloittaja papu, 19:49:38 - 13.08.2021

« edellinen - seuraava »

papu

Hanurista tää kerrostaloasuminen ku ei omaa saunaa. Tunnin saunavuoro ois varattavissa, mut tunti ei riitä. Oispa sauna  ::)

karol

Juuri sattumoisin kävin. Mun talossa on 45 minuutin vuorot, ja mulla jää aina aikaa käyttämättä... Parit lyhyet löylyt riittää mulle, muuten on liian väsyttävää touhua.

papu

Toi 45min kuulostaa aika hurjalta! Ite siis digaan et aikaa on paljon ja pääsee vilvottelee pihalle. Jos yksin ni tuijottaa taivasta ja jos seurassa ni jauhaa tärkeistä aiheista.

papu

Raunistulassa asuessani oli mitä parhain pihasauna käytettävissä vaikka joka päivä. Polttopuut tuli nyysittyä porvareilta 😎

mirosol

Itse olen toistaiseksi niin onnellisessa asemassa, että yksiössäni on sauna. Pitkät sessiot on kovia. Hiljalleen olutta ja 3,5 tuntia välissä pihalla vilvoitellen. Toimii.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 19:49:38 - 13.08.2021 Tunnin saunavuoro ois varattavissa, mut tunti ei riitä.
Testattu ja kyl se periaatteessa riittää, mut eri juttu tietty ku sellanen oikee saunominen. Toi on vaan saunavuoro ::)

mirosol

Täällä mihin muutin, niin vuoroilla joutuu menemään. Puolen tunnin vuorot, joissa on sitten 15+15 minuuttia aikaa kylpy- ja pukuhuoneissa siihen varsinaisen saunan päälle. Ei tosiaan ole sama asia saunavuoro. Jos vertaa siihen kiireettömään omaan.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Jäi eilinen Kirjiksen keikka taloyhtiön saunavuoron vuoksi väliin!

(No, ei ollu mikään vakkarisaunavuoro ja muutama päivä etukäteen oli jo todettu ettei vaan kykene lähtemään. Mut kuulosti ajatuksena niin perseeltä et oli pakko kirjoittaa noin ::) )