Turku punk, hc, ym nettikokoelma

Aloittaja mögälix, 22:05:01 - 20.10.2020

« edellinen - seuraava »

mögälix

Niin näitä Turku punk kokoelmia on toki tehty jo vaikka kuinka ja monta. Mutta mielestäni nyt olisi aika tehdä taas.
Mögäheadin julkaisu tästä tulisi. Bandcampiinn laittaisin, sieltä voisi sitten kuunnella ja latailla, ilmaiseksi tietty.
Tyylinä nyt voisi olla just punk, hc, crust, mögä... että laajalla skaalalla edetään
Sit vois pysytellä bändeissä joitka vielä kasassa. Ja bändit vois ihan itse luokitella onko turkulainen esim jos vaik Mob 47 luokittelee itsensä turkulaiseksi, niin selvä se sit. Mikäs helkutin poliisi minä täs olen sitä rajoittamaan.
Biisit sais mun puolesta olla aikaisemmin julkaistuja tai sitten julkaisemattomia, ei välii. 1-2 biisiä/bändi/artisti/projekti.
Deadline: vaikka 30.11.2020. Muuta eipä tuokaan nyt ole just.
Biisejä voi laittaa mulle sähöpostiin: mogahead1312@gmail.com

Onk tää ihan paska idea???

mirosol

Ei todellakaan ole huono idea. Eipä tämän tyylisiä kokoelmia liian montaa ole olemassa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Volvo-Pete

me ollaan Kankaanpääläinen bändi vaikkei ketään onneks sieltä kotosin, tarinaan liittyy nuorten Masan ja Tapsukan kansalaisopisto vuodet. nykyään 2/5 Turku, 2/5 Pori, 1/5 Hämeenkyrö. sekavaa soppaa.

papu

Kyllähän tälläsen kokoelmat parhaimmillaan antaa sellasen hyvän läpileikkauksen sen aikaisestä bändimenosta.

Eli övä övä!!!

mögälix

Muutama bändi on toimittanut biisejä. Tuleekohan lisää?

roippe

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 21:46:54 - 03.11.2020
Muutama bändi on toimittanut biisejä. Tuleekohan lisää?

Vois! Onko nyt sitte 1 vai 2 biisiä hyvä?

mögälix

Lainaus käyttäjältä: roippe - 12:51:57 - 12.11.2020
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 21:46:54 - 03.11.2020
Muutama bändi on toimittanut biisejä. Tuleekohan lisää?

Vois! Onko nyt sitte 1 vai 2 biisiä hyvä?
ihan miten haluatte.

mögälix

Parin päivän päästä alan laittaa näitä tonne mögäpää vandcamppiin. Vielä ehtii mukaan.

mögälix

No niin. En tiedä kuinka kiimoissanne olette tätä odottaneet, mutta nyt läjähtää.Olkaa hyvät kuunnelkaa täysillä:

https://mghead.bandcamp.com/album/m-g-37-turku-hc-punk-2020


Ja tehkää itte parempi.


papu

Ei tehä, koska tämä hyvä. Pistän heti kuunteluun ku laatikkotalon rajoitteet antaa myöden. Tuttuja ja ei niin tuttuja nimiä listalla, joten täähä on mielenkiintoinen kokoelma.

Johnny Paypal

Hieno pieni kulttuuriteko siinä.

Volvo-Pete

pahus. unohdin lähettää piisit.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: Volvo-Pete - 16:02:32 - 15.12.2020
pahus. unohdin lähettää piisit.

Lähetä nyt. Kyl tohon pystyy viel lisäämään.