Yleistä musahorinaa

Aloittaja papu, 22:34:28 - 24.04.2020

« edellinen - seuraava »

ruumis

Haluuko joku vaihtaa mun Ibanez powerleadiin kytkimen? Netistä löysin ohjeetkin mut ei mulla pysy kolvi tai mikään muukaan kädessä  ::) korvausta vastaan tietty

mirosol

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 12:32:29 - 15.05.2020
Haluuko joku vaihtaa mun Ibanez powerleadiin kytkimen? Netistä löysin ohjeetkin mut ei mulla pysy kolvi tai mikään muukaan kädessä  ::) korvausta vastaan tietty

Ei se uutta kytkintä tarvi. Konkan vaihto isompaan arvoon sieltä flip-flopin ja maan välistä.

Mähän teen tälläsiä vähän niin kuin jatkuvasti. 15 plus osat olen yleensä pyytänyt...

Mainio pedaalihan toi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


ruumis

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:39:05 - 19.05.2020
Lainaus käyttäjältä: ruumis - 12:32:29 - 15.05.2020
Haluuko joku vaihtaa mun Ibanez powerleadiin kytkimen? Netistä löysin ohjeetkin mut ei mulla pysy kolvi tai mikään muukaan kädessä  ::) korvausta vastaan tietty

Ei se uutta kytkintä tarvi. Konkan vaihto isompaan arvoon sieltä flip-flopin ja maan välistä.

Mähän teen tälläsiä vähän niin kuin jatkuvasti. 15 plus osat olen yleensä pyytänyt...

Mainio pedaalihan toi.
No hemmetti, tämähän ois hyvä diili! Laittelen viestiä  8)


papu

Ai että ku pääsis avaamaan pitin  ::) Sit toki jo vanhentuneena lyllerönä varmaan kipittäis seinän vierelle ryystää keppanaa mut kuiteskii!

Dead sun rising

Turun Sanomat oli löytänyt mukavan vanhan klipin 30 vuoden takaa:

Lainaa
TS-arkisto: Punk-bändi The UK Subs piipahti Auran Panimolla – solisti kehotti lopettamaan lihan syömisen

Vuonna 1990 punk-musiikin ystäviä hemmoteltiin Turussa, kun muualla Suomessa keikkailemassa olleet brittiläiset punk-bändit soittivat ylimääräisen keikan Auran Panimolla. Auran Panimoyhdistyksen Heikki Arikka oli silminnähden innoissaan järjestelyiden onnistumisesta. Tapahtuman tappiot kuittasi kiertuejärjestäjä. The UK Subs -yhtyeen keulahahmo Charlie Harperin terveiset suomalaisille olivat ulkomusiikilliset: älkää syökö lihaa.

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4984490/TSarkisto+Punkbandi+The+UK+Subs+piipahti+Auran+Panimolla+solisti+kehotti+lopettamaan+lihan+syomisen

papu

Lainaus käyttäjältä: Dead sun rising - 11:02:02 - 20.06.2020
Turun Sanomat oli löytänyt mukavan vanhan klipin 30 vuoden takaa:

Lainaa
TS-arkisto: Punk-bändi The UK Subs piipahti Auran Panimolla – solisti kehotti lopettamaan lihan syömisen

Vuonna 1990 punk-musiikin ystäviä hemmoteltiin Turussa, kun muualla Suomessa keikkailemassa olleet brittiläiset punk-bändit soittivat ylimääräisen keikan Auran Panimolla. Auran Panimoyhdistyksen Heikki Arikka oli silminnähden innoissaan järjestelyiden onnistumisesta. Tapahtuman tappiot kuittasi kiertuejärjestäjä. The UK Subs -yhtyeen keulahahmo Charlie Harperin terveiset suomalaisille olivat ulkomusiikilliset: älkää syökö lihaa.

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4984490/TSarkisto+Punkbandi+The+UK+Subs+piipahti+Auran+Panimolla+solisti+kehotti+lopettamaan+lihan+syomisen
Hyvänmielen juttu! Jos joskus punk-visassa kysytään niin Heikki Arikka on Eyewitness rumpali Pietsun isä.

papu

Jaha. Levysoitin sanos kaput. Ei vaan jaksa enää pyörittää levyä. Tollane suoravetoinen Numark jonka ostin 14 vuotta sit väliaikaisratkaisuksi kunnes saa hommattua paremman soittimen. Yllättävän pitkään pärjännyt tolla siis  :D

papu

Vai onko koko elämä lopulta vain väliaikaisratkaisua  ::) Pistetääs Häiriköt soimaa cd:ltä ja mietitää sit vasta.

ruumis

Lainaus käyttäjältä: papu - 11:06:32 - 22.09.2020
Vai onko koko elämä lopulta vain väliaikaisratkaisua
Tältä tuntuu usein

mirosol

Väliaikaista kaikki on vaan.

Suoravetonen jos on, niin se on varmaan moottori kuollut. Voi olla vaikea korjata.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 12:23:10 - 23.09.2020
Väliaikaista kaikki on vaan.

Suoravetonen jos on, niin se on varmaan moottori kuollut. Voi olla vaikea korjata.
Nyt on parit levyt soinu kummatki puolet alusta loppuun hyvin. Mut sit jossai kohtaa alkaa hyytyy. Huonoa sähköä tulee  ???

papu

Miks kukaa ei oo kertonu mulle aiemmin et Kent on tosi hyvä bändi ??? Ois voinu jättää pari Panteran biisiä väliin ja soittanu mieluummin Kenttiä  ::)

idiootti

Lainaus käyttäjältä: papu - 19:19:23 - 07.08.2021
Miks kukaa ei oo kertonu mulle aiemmin et Kent on tosi hyvä bändi ??? Ois voinu jättää pari Panteran biisiä väliin ja soittanu mieluummin Kenttiä  ::)

Sopii varsinki syksyyn iha helkkarin hyvin! Du & Jag Döden soi tossa eilen viimeks, taitaa olla nykynen lemppari ku Vapen & Ammunition ja Isola on kuunneltu nii puhki. Noi myöhemmät konemusapainotteisemmat levyt on kanssa hyviä.