Sporttikorneri

Aloittaja papu, 08:46:10 - 05.01.2020

« edellinen - seuraava »

papu

Käyny ny muutaman kerran juoksemassa/hölkkäämässä. Se on kyl iha perseestä >:( Uimista miettiny kans, mut vituttaa laittaa pyyhe ja uikkarit kuivumaan >:( Vittu ku on hankalaa taas  >:(

mirosol

Taitaa päästä viikoksi hiihtämään taas, kun näin huhtikuussa tulee 10 senttiä lunta...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 07:23:56 - 05.04.2022
Taitaa päästä viikoksi hiihtämään taas, kun näin huhtikuussa tulee 10 senttiä lunta...
Tästä minä nautin 8)

ruumis

Lainaus käyttäjältä: papu - 11:39:19 - 04.04.2022
Uimista miettiny kans, mut vituttaa laittaa pyyhe ja uikkarit kuivumaan >:( Vittu ku on hankalaa taas  >:(
Alko ihan vituttaa ku miettii tätä  >:( vittu  >:(

papu

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 12:41:35 - 05.04.2022
Lainaus käyttäjältä: papu - 11:39:19 - 04.04.2022
Uimista miettiny kans, mut vituttaa laittaa pyyhe ja uikkarit kuivumaan >:( Vittu ku on hankalaa taas  >:(
Alko ihan vituttaa ku miettii tätä  >:( vittu  >:(
Mua ei vitut enää :) Tais olla vaan maanantainen känkkäränkkä :)

papu

Taitaa mennä sittenkin viis sataa hiihtokilsaa tänä talvena rikki :)

papu

Ei taidakkaa mennä  >:(

karol

Ootko Papu sportannut hiihtokauden päätyttyä? Mun uinti- eiku pulikointikausi alkanee nyt just kohta.

papu

Sporttaaminen on ollu satunnaista juoksemista nyt. Tarttis keksiä joku hauskempi. Ei mitään helkkarin pallopelilätkimistä, vaan jotai sellasta misä pystyis miettii kaikkia asioita samalla. Ei oo hiihdon voittanutta  ::)

karol

Uinti ja arkinen samoilu lähimaastossa tulee mulle vaihtoehtoina mieleen. Rullasuksihiihtoon tai rullaluistimet + sauvat -komboon et varmaan lähde...

mirosol

Tällä hetkellä mulla kävellen keskiarvo ~10,5km/päivä. Siinä joutuu tulemaan itsensä kanssa toimeen.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:52:16 - 08.06.2022
Siinä joutuu tulemaan itsensä kanssa toimeen.
Tämä plus se että itelle fyysinen rasitus auttaa pään ylivilkkauteen ja tuloksena pysyy jopa yksi ajatus kerrallaan mielessä. Varsinaisesti "liikunnallinen" puoli tai "kuntoilu" tms ei kiinnosta vittuakaan.

mirosol

Lainaus käyttäjältä: papu - 07:08:19 - 16.06.2022
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:52:16 - 08.06.2022
Siinä joutuu tulemaan itsensä kanssa toimeen.
Tämä plus se että itelle fyysinen rasitus auttaa pään ylivilkkauteen ja tuloksena pysyy jopa yksi ajatus kerrallaan mielessä. Varsinaisesti "liikunnallinen" puoli tai "kuntoilu" tms ei kiinnosta vittuakaan.

Hyvin sanoitettu. Liikuntahommat henkilökohtaisena terapiana just se asian pihvi.

Luontopolkuja tykitellyt myös aika tavalla. Yhdistetty kullaanpolku+karevankierros on kova. Kotoa kun lähden, niin suunnilleen 23km.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:43:51 - 13.10.2022
Lainaus käyttäjältä: papu - 05:49:54 - 06.06.2022
Ei oo hiihdon voittanutta  ::)
Koskahan pääsee ::)

Toivottavasti pääsee, eikä tule jotain vesisade talvea.

Jonkun kerran tässä käynyt lenkkareita ulkoiluttamassa. Ollut tää vuosi aika laiskaa liikkumista (korona, muutto, kaljahelteet, yleinen laiskuus, ym tekosyyt)