Sporttikorneri

Aloittaja papu, 08:46:10 - 05.01.2020

« edellinen - seuraava »

papu

Tuleeks sporttailtuu? Harrastus-, kuntoilu-, tai jossain muussa mielessä.

Ite aloin käymään uimassa taas viime syksynä. Ei sen kummempaa teknistä tai nopeeta menoa vaan iha vaa sammakkoa tulee plutikoitua sellane 4km kerralla. Pari kertaa viikossa tuli käytyä ja teki hyvää. Niin pääkopalle, fyysiselle jaksamiselle kuin läskipötsillekki. Toivottavasti kerkii ny alkuvuodesta ainakin kerta viikkoon käymään.

Hiihtohommelssonit kiinnostelis mut saas nähä pääseekö (tai kerkiikö) tänäkään talvenä ladulle. Onks Turussa jossain jotain tekolumilatuja tms ???

Vekenator

Meikä innostu myös uimisesta uudestaan viimevuoden aikana. Nyt ollu tosin pari kk taukoa, mutta ensviikolla tarkotus aloittaa taas kun saanu opiskelijakortinkin vihdoin ja viimein.

Sen lisäksi tulee käytyä lenkillä + lihaskuntohommia vähintään pari kertaa viikossa. Eli juoksen Kupittaan urheilupuistoon ja siellä leuanvetoa jne. Kotona punnerruksia ja muuta vastaavaa.

Kesäisin on skeittaus, mutta siinä ja siinä laskenko sporttailuksi ku yleensä on kalexia mukana ;D

karol

Mulla on enimmäkseen sellaisia, jotka ovat jääneet syystä tai toisesta taakse tai pitkälle tauolle. Oikeastaan kaikki kyllä yhä kiinnostavat.

Yleensä olen käynyt kesäisin uimassa Samppiksessa, mutta viime kesänä käynnit oli vähissä, kun muuton myötä koitin preferoida uudella lähibiitsillä käyntiä. Ne kannattaisi tietysti ajoittaa eri päiville.

Skeitata aion taas tauon jälkeen. Oman possen hajottua jne. en juurikaan ole käynyt, mikä harmittaa.

Korista käyn välillä heittelemässä. Frisbee myös jees.

Me pelattiin monta kesää rantalentistä, mutta siinä oli vähän koko ajan ongelmana toimivan ja tarpeeksi sitoutuneen porukan saaminen. Parhaimmillaan se on hiton hauskaa.

Futista ja futsalia kävin pelaamassa monta vuotta, mutta ne jäivät osaltani, mikä harmittaa sekin. Yhdessä kohtaa toki jalat vaivasivat, mutta kyllä yleensä pelikunnossa varmaan olisivat.

Kuntosalilla aion käydä tässä alkuvuodesta. Arkiliikunta tulee koiran kanssa kävelystä, muuten kävelystä ja pyöräilystä.

karol

#3
Lainaus käyttäjältä: papu - 08:46:10 - 05.01.2020
Hiihtohommelssonit kiinnostelis mut saas nähä pääseekö (tai kerkiikö) tänäkään talvenä ladulle. Onks Turussa jossain jotain tekolumilatuja tms ???

Nunnavuoressa ilmeisesti on tykkilumella tehty latu auki? Kannattaa kyllä varmistaa jostain. https://www.turku.fi/kulttuuri-ja-liikunta/ulkoilualueet/polut-reitit-ja-ladut/hiihtoladut

mögälix

Viime vuonna innostuin taas käymään juoksemassa. Joku reilu kymmenen vuotta sit kävin kans suht säännöllisesti, mut sit jotenkin lopahti. Kattoo säilyykö into tänä vuonna. (Tähän mennessä vuonna 2020 juostut kilometrit 0).

Hiihto on kans tosi jees, jos on mahdollista.

ruumis

Juoksemassa oon koittanu käydä, mutta marraskuussa meni selkä juntturaan ja toistaseksi on pystyny käymään vaa kävelyillä. Uimista oon harkinnut, tekisin varmasti hyvää tolla selällekin.

Onks kellään kokemuksia Turun uimahallista, eli siitä Assarin alakerrassa olevasta mestasta?

Vekenator

Itelläni kokemusta vaan Impivaaran hallista.

Onko porukka harrastanu seinäkiipeilyä koskaan? Itse en, mutta kaikenlainen rimpuilu kiinnostaa muussakin ku musiikissa ja Turussa on kuulemma paikkojakin. Jos jotain muuta kiinnostaa niin porukalla testaamaan joskus? :)

ruumis

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:46:10 - 06.01.2020
Onko porukka harrastanu seinäkiipeilyä koskaan? Itse en, mutta kaikenlainen rimpuilu kiinnostaa muussakin ku musiikissa ja Turussa on kuulemma paikkojakin. Jos jotain muuta kiinnostaa niin porukalla testaamaan joskus? :)
Mä voisin kyl lähtee, pitää vähän kyyläillä hintoja toki.

On urheilun suhteen vähän tämmönen new year new me-homma ny päällä, kiinnostaa kokeilla juttuja ja erityisesti kiinnostais SÄHLY jollain jengillä!?!!??

papu

#8
Lainaus käyttäjältä: karol - 15:58:14 - 05.01.2020
Lainaus käyttäjältä: papu - 08:46:10 - 05.01.2020
Hiihtohommelssonit kiinnostelis mut saas nähä pääseekö (tai kerkiikö) tänäkään talvenä ladulle. Onks Turussa jossain jotain tekolumilatuja tms ???

Nunnavuoressa ilmeisesti on tykkilumella tehty latu auki? Kannattaa kyllä varmistaa jostain. https://www.turku.fi/kulttuuri-ja-liikunta/ulkoilualueet/polut-reitit-ja-ladut/hiihtoladut
Fakkin hel!!! Näyttäs olevan auki 1,7km reitti ja 1km lisälenkkikin. Toki en tiiä kuin hauskaa se on noin lyhyttä ja oletettavasti ruuhkaista lenkkiä sahata sit, mut toisaalta ku ei oo moneen vuoteen suksinu ni ehkä hetken ainakin maistuu.

papu

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 17:13:30 - 06.01.2020
On urheilun suhteen vähän tämmönen new year new me-homma ny päällä, kiinnostaa kokeilla juttuja ja erityisesti kiinnostais SÄHLY jollain jengillä!?!!??
Tammikuun jälkeen tää topikki painuu unholaan ja kalja-topikki paistattelee tossa framilla loppuvuoden :)

mirosol

Mun lajit on olleet viime aikoina taajuusjärjestyksessä frisbeegolf, kävely, uinti.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

maik spotifail

Papu pystyis uimaa koko Aurajoen.

papu

Ei Aurajokeen kannata mennä uimaan >:(

karol

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:55:12 - 15.02.2020
Ei Aurajokeen kannata mennä uimaan >:(

Sinne on eräs punkkarikin hukkunut ysärillä.

mögälix

Mites body, sportti ja tsemppis-jutut on jatkuneet?