Kirjoitusten julkaisuthreadi - Kun kirjoitus on valmis, kuittaa tänne!

Aloittaja mirosol, 09:09:52 - 31.08.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

#30
Juu kattokaas.. Ei mitään hätää. Mä käyn kattelemassa ja silleen.

Paavo on tainnu päästä Trekin maailmaan, kun kerran Picard oli heti valintana :)





Juuh.Menee skannailuks ton Eyewitnessin kanssa. Koitan tossa viikonloppuna jos kerkiän. Mainio teksti kyllä!

Paavon raportti menee nyt sitten maanantaille, koska aion olla niin tyly, että julkaisen ton oman raportin viime perjantailta ensin.

Eli tälleen meinasin seuraavaa paria viikkoa:
pe 30.9. - hasse's pub raportti
ma 3.10. - dynamo raportti
pe 7.10 - jukka kiesi arvio
ma 10.10 - janken kolumni
pe 14.10 - eyewitness arvio
ma 17.10. - armless children arvio
pe 21.10 - petturin palkka arvio

Muutokset enemmän kuin mahdollisia. Jopa todennäköisiä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Juu. Sitä saa piakkoin alkaa lisäilemään kirjoituksia. Enää viikko tavaraa jonossa....

Oliks jankke se petterin pulkka valmis?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 12:53:39 - 13.10.2011
Juu. Sitä saa piakkoin alkaa lisäilemään kirjoituksia. Enää viikko tavaraa jonossa....

Oliks jankke se petterin pulkka valmis?

juu, luomistyö tsek - kirjoitus kynällä paperille tsek - naputtelu tietokoneelle :( (oon unohtanut, teen sen viikon loppuun mennessä)

Hatshoe

VAIN noin 4 kk myöhässä vihdoin naputtelin tänään arvion 1981:n Decay 7"sta. Hyvin kypsytelty teksti siis.

mirosol

Menipäs nämä kolme viikkoa äkkiä. Jonossa ei tällä haavaa ole muuta kuin perjantaina julkistuva Hatshoen 1981 arvio...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Petturin Palkka tompalta tallennettu vasta nyt hajamielisen sihteerikön vuoksi........

jankke

Onkos tuo 1981 arvio tuolla etusivulla eri fontilla kuin muut? Mä luulin kans et se on Hättiksen tekemä, mut mirosolin kuittauskin olevanas siinä oli?
Terveisin, nimimerkki "nuttura tiukalla"

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


mirosol

Sen verran muuten.. Ei ole tällä hetkellä jonossa mitään. Saan varmaan perjantaiksi ton Splits-sinkun arvioiduksi, mutta sitten mulla ei ole mitään edes odottamassa arviointia.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Mulla on se MM puhtaakskirjoitusvaiheessa, hienosäädän sitä täällä töissä tauoilla  8) Sitten mulla alkaa se haastiksen kirjoittaminen, en tiedä kauanko saan siihen aikaa tuhrattua....

mirosol

Juuh. Mä koitan saada sen Splitisin perjantaiksi, niin sitten saa muut palautella projektejaan.. Mullakin on tässä yks haastattelu vaiheessa. Se ei kyllä ehdi ihan heti.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Positive Anger! kieli keskellä suuta kuvailtuna.... Levyn kannen hain MM sivuilta ja postimerkkinähän se tuli...... Pitääkö sepustusta muuten sensuroida tms?

mirosol

#44
Tsekkaan.. Tuskimpa vaan. - Täh? Mitä tosta nyt pitäisi sitten sensuroida? Hyvin informatiivinen, etkä edes hauku ollenkaan.

Mun Splits-arvio ei ehdi, joten tämä tulee huomenna. Maanantaiksi ei ole just nyt mitään, ja mä olen viikonlopun kiinni punkkitouhuissa. Taitaa tulla ensimmäinen kirjoitukseton maanantai sen jälkeen kun tuo kahden kirjoituksen tahti otettiin käyttöön :(

--

muoks. Ei löydy interwebistä isompaa kuin tuo 200x200 kansikuva. Noh.. Mennään sillä. Siivosin parit turhat entterin painallukset - muuta korjattavaa ei ole. :)

--

muoks2. Äh. Otin itseäni niskasta kiinni ja kirjoitan sen Splitsin loppuun nyt.... Katotaan sitten aamulla kumman julkaisen, kun olen silmät ristissä töissä.

--

muoks3. Nyt se Splits 7 olis draftinä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.