Kirjoitusten julkaisuthreadi - Kun kirjoitus on valmis, kuittaa tänne!

Aloittaja mirosol, 09:09:52 - 31.08.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Jos oikein näin niin Lars otti Absolutistista kuvia/kuvan. Tai sit katseli muuten puhelintaan.

Hatshoe

Nyt ois siellä arvio Species Traitorista, mutta yyh, selaimeni on vanha ja vammainen enkä nyt jaksa päivittää sitä. En saa taaskaan laitettua kuvaa siihen, enkä myöskään saa linkkiä bandcampiin silleen nätiksi. Ja tällä kertaa, vaikka tekstin kopioinTextEditistä niin päivän tempaus on laittaa kappaleiden väliin tuplavälit. Ja kun poistan ne, niin sitten kun tallennan niin ne tulevat takaisin. Eli Miro, viitsisitkö lisätä kuvan ja linkin siihen?  Se linkin lisäysnappi ei toimi mulla ja kuva ei vaan ilmesty sinne vaikka kuinka lisäisin. Pitää vissiin päivittää vähän konetta.. En jaksais. Kiitos paljon jos viitsit. Kuvaksi siis tuo tuolta: http://diyturku.net/forum/index.php/topic,87.0.html



mirosol

Juuh.. Näihän tämän olis sitten tarkoituskin mennä, eli jos siellä jää joku vähän vaiheeseen, niin toimitus fiksaa pikkujutut ennen julkaisua. Miten vanha selain sulla sitten on?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Eh. Toi Species Traitorin kansikuva tuolta julkaisut-threadista on postimerkin kokoinen. Mahtaisko tosta löytyä vähän isompaa? Kuka Tahansa?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Häh? Tai siis niin, se ei nyt yhtäkkiä jostain syystä näy siellä ollenkaan minulle. Sitten kun muokkaa viestiä, siitä löytyy linkki http://img.photobucket.com/albums/v650/tuomio/xSTx-kasetinkansiNET.jpg .

mirosol

Outoa. Mulle näkyy ihan normaalisti.

On se silti aikalailla postimerkin kokoinen.. Onko sulla isompaa siitä etukannesta?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Suunnilleen saman kokoinenhan se on kuin muutkin zinesivulla olevat julkaisujen kannet. Siinä on vain pienempää pränttiä (mitä nyt ei ole tarkoituskaan saada luetuksi muuten kuin itse kannesta).

Vrt.



ja



Etukansi ei minusta oikein toimi pelkältään, mutta voihan sen tuosta leikata erilleen.

mirosol

#23
Toi tuhkaus on esikatselu 300x300, jota klikkaamalla aukeaa se 500x500.. niinkuin kaikki muutkin arvioiden kuvat. Mut jos tosta ei haluta isompaa, niin kai toi käy.

Itse asiassa sitä tuhkausta klikkaamalla aukeaa vähän helvetisti suurempi kuva...

eli vrt.


ja

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Oho, kuka niitä nyt klikkailee? Tai noin isona tarvitsee? Parempi olisi, jos kuvasta olisi linkki bändien nettisivuille.

mirosol

En kommentoi tähän enää mitään. Species Traitorin kansi tulee tolla postimerkin kokosella kuvalla ja sillä harvinaisen selvä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Hyvä. Kiitos mirosol. Sori ku oon niin käsi. Ja olen samaa mieltä, että ei niitä kuvia kukaan klikkaile. Itselleni ei ainakaan ole tullut mieleenikään.

jankke

Tää sai vihdoin naputeltua sen Eyewitnessin. Kuvan kanssa taas mokasin kun luulin saaneeni sopivan jätkien naamakirjasivuilta, mut postimerkkinähän se sit tuli.......... Eli teksti on valmis ja kuva puuttuu... sorry mirosol, voiks auttaa?

Tompan pepa-arvio on ollut valmiina jo paljon kauemmin, mut naputtelen sen viimeistään lauantaina :)

papu


jankke

^tollasen kuvan mäkin haluisin liittääääääääää.... en saanut pöllittyä ku nörttihenki ei riittäny  8)