Muita juttuja! Tulevien kategorioiden suunnitteluketju.

Aloittaja mirosol, 10:29:54 - 29.08.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

PunkFutiksen yhteydessä Raision H.A.P.A.N. leiriläisillä oli idea. Jos kerran kuukadessa (voisi olla ehkä vielä parempi jos vaikka 4 kertaa vuodessa) joku kirjoittaisi kattavahkon historiikin/arvioinnin jostain edesmenneestä suurudesta. Jankella oli jo ajatus, että mistä aloittaa.

Eli siis. Nimen "Historiikki" alle voisi kirjoitella edesmenneistä "suuruuksista". Minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen, että Xysmastahan tälläinen pitäisi ainakin saada...

Mitäs muu kirjoittajakaarti olisi mieltä tälläisestä?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Niin siis paikallistason suuruuksista? Hyvä idea!

mirosol

Kaippa sitä vois teoriassa muualtakin olla jota skenejyriä. Pääpaino tietty aina paikallisessa :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Juu, meinasin Concrete Soxista tehdä jotain juttua ja arviota... Eli ei oikein sovi paikallisteemaan vaikka yhtä suurta punkperhettä ollaankin :D Mutta joo, en loukkaannu vaikkei moista täällä julkaista! Meillä on Tompan kanssa työn alla se vanhankoulun paperizine, joten sinnekin saan tätä vastikään herännyttä kirjoitusvimmaa purettua....


mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 12:27:32 - 29.08.2011 tätä vastikään herännyttä kirjoitusvimmaa purettua....

Kyllä! Saa kirjoittaa niin paljon kuin vaan ikinä haluaa. Janken kirjoituksia on aina mukava lukea. Niissä kun on sydäntä ja tunnetta kunnolla mukana.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

No mutta kiitos!  8)

Eli Concrete Sox klassikkokooste kelvannee sitte?


mirosol

Mun puolesta kyllä. Tosin sen verran voisi "pehmennellä", että ainakin yksi paikallisempi historiikki pitäis saada ensin... Mun mielestä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Olisko tyhmä idea pyytää tuonne etusivun jutuksi esittelyjä näistä paikallisista yhdistyksistä, kuten tuo Etnia esimerkiksi. Oli mulle entuudestaan ihan outo (ja on vieläkin vaikka heidän nettisivuillaan kävinkin) ? Siis niin, että heikäläisistä joku kirjoittelisi toiminnastaan? Vai oliko joku täältä siellä uusien illassa ja haluaisi vaikka raportoida? Ja on varmaan muitakin ihan mielenkiintoisia yhdistyksiä?

kuka tahansa

Ei ollenkaan tyhmä idea. Olen yrittänyt saada paikallisia järjestöjä (esim. OE) kirjoittamaan esittelyjä itsestään tuonne Yhteisöt ja toiminta -alueelle, mutta vähän hiljaista on ollut. Ehkäpä pian tajuavat, että täällä on oikeasti lukijoitakin.

Minulla on parhaillaan useampikin tosi kiireellinen kirjoitusprojekti päällä, joten en itse veny tällä hetkellä enää mihinkään muuhun. Tosin pari näistä liittyy parin kuukauden sisällä julkaistavaan Kirjakahvilan 30-vuotisjuhlakirjaan, jonka pohjalta voin kyllä jossain vaiheessa naputella jonkinlaisen vähän sisällökkäämmän esittelyn Kirjiksestä (vastauksena yksäriisi).

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: jankke - 13:07:59 - 16.09.2011
Olisko tyhmä idea pyytää tuonne etusivun jutuksi esittelyjä näistä paikallisista yhdistyksistä, kuten tuo Etnia esimerkiksi. Oli mulle entuudestaan ihan outo (ja on vieläkin vaikka heidän nettisivuillaan kävinkin) ? Siis niin, että heikäläisistä joku kirjoittelisi toiminnastaan? Vai oliko joku täältä siellä uusien illassa ja haluaisi vaikka raportoida? Ja on varmaan muitakin ihan mielenkiintoisia yhdistyksiä?

Mä olin uusien illassa, mutta en kyllä koe tulleeni niin hurskaaksi, että siitä kykenisin kirjoittamaan mitään kovin sisällyksekästä. Olis kyllä kiva saada joku esittely siitäkin. Katsotaan.

jankke

Pitäiskö meidän jossain vaiheessa ottaa ja koota nuo zinekirjoitukset oikein paperiversioksi? Viittiskö niitä kukaan lukea?

mirosol

Eihän se varmaan ihan paska ajatus olisi.. Mitäs jos se olisi sellainen "vuosikirja"... Joku vähän paksumpi. Kerran vuodessa kokoais sellaisen 80 sivuisen diyturku-zine kirjan myyntiin... Kyllä siitä varmaan voisi vitosen pyytää kappaleelta..

Isotöinenhän toi olis. Mutta mä voisin ainakin kannattaa tätä...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

"Vuosikirja" - tyyliin ois älyttömän hieno  8)

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:56:32 - 14.10.2011
Eihän se varmaan ihan paska ajatus olisi.. Mitäs jos se olisi sellainen "vuosikirja"... Joku vähän paksumpi. Kerran vuodessa kokoais sellaisen 80 sivuisen diyturku-zine kirjan myyntiin... Kyllä siitä varmaan voisi vitosen pyytää kappaleelta..

Isotöinenhän toi olis. Mutta mä voisin ainakin kannattaa tätä...

Kyllä!