Haastatteluja!

Aloittaja mirosol, 21:58:02 - 17.08.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Onks kellään nauhuria? Tai vaikka äänittävää c-kasetti-korvalappustrereo systeemiä jäljellä? Sellaseen sais ton 3,5mm pikkumikin kiinni...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

On sellanen äänitysvehje ihan. Haluaisin piinapenkkiin mukaan ainakin myös Kiiran ja Nooran.

jankke

Piinapenkissä on kyllä vielä vapaata tilaa kun vaan papu on ilmoittautunut vapaaehtoiseksi :)

Nyt vasta huomasin, et on tässä läppärissäkin tuo windowsin (?) ääninauhuri ohjelma. Saakohan sillä miten pitkään äänitettyä? Ilman mikkiä kyllä jää hiton huonoksi tuo tallenne vaikka kuinka oon kova akka huutamaan... Onks siitä Ääninauhuri - ohjelmasta kellään kokemusta? Sais sit meinaan näppärästi kyllä sen haastattelun kotiin työstettäväks...

mirosol

Lainaa tota kuka tahansa:n nauhuria ennemmin... Se on aika tuskainen se windowsin ääninauhuri.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

kuka tahansa

Kenen tahansa! No jos vain papu ilmoittautunut, niin voin kyllä tulla piinattavaksi myös. Haluaisin silti ainakin myös Kiiran ja Nooran mukaan. Pitänee vinkata.

Jaa niin, olikos se Hatshoe kiinnostunut, hänet kun jo jossain vaiheessa listattiin osallisena?

jankke

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 00:06:34 - 31.08.2011
Haluaisin silti ainakin myös Kiiran ja Nooran mukaan. Pitänee vinkata.

Jaa niin, olikos se Hatshoe kiinnostunut, hänet kun jo jossain vaiheessa listattiin osallisena?

Hyvä homma, sopii mulle! Papu ja kuka tahansa jo varmistuneet siis :) Hoitaako kuka tahansa äänityksen sitten? Mä alan kirjoittelemaan kysymyksiä. Onko viikolla joku 37 hyvä ajankohta?

papu

Lainaus käyttäjältä: jankke - 06:03:17 - 31.08.2011
Onko viikolla joku 37 hyvä ajankohta?
Mä sanoisin, että ehkä hiukan myöhemmin. Pitäs mielellään ehtiä pitää järjestäytymiskokous ennen. Hiukan katella miten syksyyn lähetään, niin on sitten enempi ajankohtaista kerrottavaa!

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:47:06 - 31.08.2011
Lainaus käyttäjältä: jankke - 06:03:17 - 31.08.2011
Onko viikolla joku 37 hyvä ajankohta?
Mä sanoisin, että ehkä hiukan myöhemmin. Pitäs mielellään ehtiä pitää järjestäytymiskokous ennen. Hiukan katella miten syksyyn lähetään, niin on sitten enempi ajankohtaista kerrottavaa!

Ok, mäkin ehdin valmistautua sitten siihen malliin, että saadaan informatiivinen piinapenkkisessio öh eiku siis haastattelu  ;D

jankke

Niin joo, ja joku vois tehdä haastattelun siitä Eyewitnessistä myös? Innokkaasta nuorisosta kelpais lueskella!

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Tuota aihetta keveästi väistellen.. Ajattelin, että perjantaina voisi olla sen Mirkon haastattelun vuoro tulla julkaistuksi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Elikkä tänään perjantaina 2.9.2011 laitoin julkaisten tuon itse tekemäni haastattelun Mirko Metsolasta.
http://diyturku.net/2011/09/haastattelut-mirko-metsola/
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Mulla ois kysymyksiä ehkä 15 kpl valmiina baariprojektin papulle, kenelle tahansa (oisko nimenä muuten parempi taivuttaa kuka tahansalle), Kiiralle ja Nooralle. Et sitten kun projektille sopii niin hoidetaas haastattelu / piinapenkki pois alta ;)

papu

Lainaus käyttäjältä: jankke - 10:52:42 - 26.09.2011
Mulla ois kysymyksiä ehkä 15 kpl valmiina baariprojektin papulle, kenelle tahansa (oisko nimenä muuten parempi taivuttaa kuka tahansalle), Kiiralle ja Nooralle. Et sitten kun projektille sopii niin hoidetaas haastattelu / piinapenkki pois alta ;)
Hienoa! Meillä on tänään kokous, nii voidaan jotain sopivaa aikaa jo miettiä.

jankke

Terveisiä RPRC:ltä, baariprojeketin piinapenkistä pahin takana haastateltavien suhteen, haastattelijalla pieni haaste vielä edessä. Jossain välissä vissiin saadaan jotain julkaistavaksi asti. En tiiä meneekö siihen viikko tai 2 tai jotain, mut hyvää kannattaa odottaa ;)