la 4.2. TVO: Lähtevät Kaukojunat, Tohtori Koira, Miettiin, Suudelmat

Aloittaja papu, 10:44:26 - 16.12.2016

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu



Lauantaina 4.2.2017 TVO:lla!

Blast Of Silence Records ja TVO kalauttavat kallonsa jälleen kerran yhteen ja tuloksena on, mitäpä muutakaan kuin koko lauantai-illan mittainen laadukas punkrock-elämys.

Tohtori Koira
Lähtevät Kaukojunat
Miettiin
Suudelmat
+
DJ Nyrkki-Kyllikki

Liput 6€ (vain ovelta)

Ovet klo 21:00
Soitto alkaa 21:30
K18 (a-oikeudet)
Köydenpunojankatu 14


papu

Mainostellaas ny täällä keikkatopikeissaki. Jäsenetuina mm. halvempaa kaljaa tiskiltä.

LainaaTVO:n jäsenmaksu 2017

Hei, vuoden 2017 alusta alkaen tapahtuu muutoksia TVO:n jäsenmaksukäytännössä. Jäsenmaksu suoritetaan kalenterivuosittain. Jäseneksi liittyminen sekä jäsenmaksun maksaminen tapahtuu seuraavanlaisesti:

*Perusjäsen 5 euroa
(Turun yliopistossa, Åbo Akademissa opiskelevat ovat varsinaisia jäseniä, Varsinais-Suomessa toimivien ammattikorkeakoulujen opiskelijat ulkojäseniä)

*Seniorijäsen 10 euroa
(valmistuneet jäsenet, kts. senioriyhdistyksen sivut http://tvo.utu.fi/senioriyhdistys.php)

*Kannatusjäsen väh. 20 euroa (kuka tahansa luonnollinen henkilö)
*Kannatusjäseneksi voi liittyä myös yhteisö tai yritys väh. 100 eurolla

Jäseneksi liittyminen sekä jäsenmaksu hoituvat osoitteessa:
http://tvo.utu.fi/jasen.php

Jäsenkortit voi noutaa TVO:lta tammikuusta alkaen. Lisätiedoista tiedotetaan jäseneksi liittymisen yhteydessä.

papu

Levyjä soittaas DJ Nyrkki-Kyllikki! Alkaa olemaan jo suuren punkrokki-juhlan tuntua ilmoilla?

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Aikataulua lauantaille:

21:00 ovet auki
21:30 SUUDELMAT
22:30 TOHTORI KOIRA
23:30 MIETTIIN
00:30 LÄHTEVÄT KAUKOJUNAT

papu


mirosol

#7
Tai siis oli.

Hitto kun ei toi selvinpäin täydessä keikkapaikassa pyöriminen ole niin hehkeää ku toivois. Muutama IPA olis kummasti voidellut siellä seassa olemista. Tästä syystä en pystynyt näkemään kuin Suudelmat (VITTUKUINKAKOVA) ja Miettiinsen (SHÖWMIES!!!), ennenkö väsymys ja ihmispaljouden aiheuttama ahdistus huusi sisälläni, että "nyt lähdet läski kotiin".

Suudelmat on kyl mun uus lemppariturkubändi. Vaikka onkin lievää irvailua se "punkin pmmp", niin ei se sit ehkä kuitenkaan ole niin hirveän kaukaa haettu. Eikä tosiaan pahalla sanottu. Omituisesti demo on kuitenkin äkäsempi ku mitä keikka oli - eikä tuo ollut haittaava tekijä kuitenkaan. Ei vielä ehkä ihan täydellinen bändi, mut potentiaali tulla sellaiseksi puskee ulos niin kovaa, että huh. Törkysiistejä death/goth-rock nyökkäyksiä biiseissä!

Kaukojunien missaaminen harmittaa isosti, mut minkäs teet.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


Puuha peten lippa lakki

Suudelmat on kyllä nimenomaan tosi potentiaalinen ja ite oon vähä itekseni hörötellyt tuota punkin pmmp juttua sitä muualta kuulematta ja en sit ilmeisesti ole ainoa? Eihän se mikään huono asia oo, pmmp on aivan hyvä bändi. Ainut mikä tuossa bändissä hieman häiritsee on korkeet laulut. Tai kun ne tuntuu kovin harvoin napsahtavan nuotilleen kun taas kontrastina matalammat laulut on molemmilla laulajilla ku enkelin pieru. Eipä tämä kyllä toisaalta oo kovin paljoa estäny nautiskelemasta niitten musasta.

Loput bändit oliki sitte täydellisestä seuraavia! Tohtori Koira oli hauska ja hämmentävä nähdä Papun rummuttamana ja kulki hyvällä vauhdilla. Jassesta huomas, ettei oo tottunu pelkästään lauluhommiin kun vähän näytti alastomalta siinä mikkitelineen varressa. Ja tiiän kyllä henkilökohtasista kokemuksista, että ei oo kovin heleppoa jättää yhtäkkiä soitinta pois ja keskittyä lauluun. Toivottavasti EP tulee nopeesti.

Miettiin oli myös odotetun kova ja ellen aivan omiani kuullu, niin tässäkin tuli pari uutta biisiä. Ainaki mulle uutta/tuntematonta mutta toimi hyvin. Saatana, että meikä tykkää kattoa Vilin toilailua lavalla. Ei tuu heti mieleen toista tyyppiä joka ottaa sekä lavan, että yleisön noin hyvin haltuun uskottavasti ja jotenki tuttavallisesti.

Lähtevät Kaukojunat oon nähny livenä viimeks vissin sillon ku basson varressa oli Veera, eli ehkä 2013 tai 2014? Tai en tiiä. Mutta joka tapauksessa odotin tätä keikkaa ku puoliksi käyneen kotiviinin valmistumista ja odotuksiin vastattiin. Alko kyllä humalatila painaan päätä aika hyvin solmuun tässä vaiheessa mutta helvetin hauskaa mulla ainakin oli. Näilläkin kuulemma muutamia laulunauhotuksia vaille valmiina materiaali seuraavaan levyyn.

karol

#10
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:47:45 - 05.02.2017
Mutta joka tapauksessa odotin tätä keikkaa ku puoliksi käyneen kotiviinin valmistumista ja odotuksiin vastattiin.

Nyt tuli sanottua hyvin.

Kirsi

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:47:45 - 05.02.2017


Lähtevät Kaukojunat oon nähny livenä viimeks vissin sillon ku basson varressa oli Veera, eli ehkä 2013 tai 2014? Tai en tiiä.

Mä tiiän. Syksyllä 2015 olit ainakin kattomassa noitten keikkaa :)


Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Kirsi - 14:59:39 - 06.02.2017
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:47:45 - 05.02.2017


Lähtevät Kaukojunat oon nähny livenä viimeks vissin sillon ku basson varressa oli Veera, eli ehkä 2013 tai 2014? Tai en tiiä.

Mä tiiän. Syksyllä 2015 olit ainakin kattomassa noitten keikkaa :)
Sillon tais jo olla sit toi uus basisti. Ei oo vaan jääny yhtä hyvin mieleen kun ne aikasemmat sit varmaan.