Ruokaryhmä

Aloittaja Ralla, 11:47:47 - 28.07.2011

« edellinen - seuraava »

Ralla

Eli ruokaryhmällä ei nyt vissiin oo mitään muuta tekemistä tässä ennen slummia kun hankkia niitä lahjotuksia. Mä oon huomisesta eteenpäin pois Turusta slummisunnuntaihin asti, mutta esim. hietsun kanssa puhuttiin että ens viikolla tyyppien kannattaa niitä lahjotuksia mennä kerjää. Eli esim. Ruohonjuuri, Kasvisravintola Keidas, Punnitse ja Säästä, Kirjis (??) jne jne mitä näitä nyt on! Mikä päivä käy?

Toinen juttu: Slummiin tulee siis keittiö, mut siel ei voi kokata kaikkea ruokaa kun on kuitenkin sen verran pieni ja rajoitettu, eli kenen luona keskustassa voi kokata? Ilmeisesti Pullis on ainakin ilmottautunut tähän tarkoitukseen. Tarttis lisäks sellasen ison kattilan, onko kellää hajua missä se on?

veetu

Hitsi oon pyöriny ympäriämpäri Suomenmaata niin slummi tulee taas vähän pusikosta ... huomenna oon lähdössä Puntalaan, keskiviikkona koitan tulla takasin, sen jälkeen voin jonkun/joidenki kaa lähtee kerjäämään ruokaa tai dyykkaamaan. Muistaakseni se yks iso kattila katos mystisesti VKF:n puistojatkoilta. Emmaukselta sais ehkä lainattua/ostettua halvalla jotain isompaa kattilaa, koitan ehtiä kysellä. Ja soppatykin perään kantsii kans huudella, Nimettömän Bändiyhdistyksen kautta sen sais kai lainattua jos sitä ei oo pyydetty jo.

Kit

....joo se iso kattila oli mun :--/ mut mul on uus vielä isompi.

outonomi

Mulla on käyny mielessä et jos kyselis torikauppiailta. Ne heittää joka päivä kaikkee hyvää pois, mut puristaa sen saman tien. Jos joltain niistä löytyis sydäntä, niin vois joka päivä hakea sieltä jotain. Luulis et jotku suostuu. Tai sit vois sabotoida sen puristimen.

hietsu

Niksulla on yks iso kattila mitä voi käyttää. meillä voi myös tehdä, tästä on alle kilsa porthaniin. Oon tosi kiireinen täl viikol, torstaina lähden Helsinkiin ja muuta...mut yritän ehtii mukaan, huominen on kai paras päivä mulle, mut tuleeko liian nopeesti? Keskiviikkona en ehkä ehdi.

hietsu

Nyt on käyty kyselemässä safkaa tälleen:

Ruohonjuuri-saadaan jotain, Niki hakee ne
Punnitse ja säästä mahdollisesti, Niki hakee nekin
Aninkaistenkadun K extra, sinne mennään uudestaan kun kauppias on paikalla
Vegekauppa, sinne pitää soittaa, jos joku tuntee omistajaa paremmin voi tehdä sen itse
Kasviskeidas yliopiston lähellä on kesälomalla, toisesta ei tietoa.

Näistä saadaan varmaan tarpeeksi, tuleehan suurin osa ruoasta lahjoituksina tuoreena roskiksesta.

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: hietsu - 23:24:50 - 03.08.2011 Kasviskeidas yliopiston lähellä on kesälomalla, toisesta ei tietoa.

Laiva-Keidas on auki, ja sielta saa varmasti paivittaiset ylijaamat. Luulisin, etta myos Betel-kirkon Kasviksesta.

Kit

punnitsesta saatiin kaikkea ihanaa herkkua (mm kuivattua papaijaa omsnoms), kiitti laiva-keidas ja betel -vinkeistä, pitää huomenna käydä kyselemässä.

sit sellanen et mulla on yks 10 litran kattila joka tulee slummille lainaks, mut se ei välttist ihan aina riitä eli jos jollain on jotain isoo kattilaa jota voi lainaa (5 litraa tms) ni olis jees, tai vaikka jotain romukattilaa josta haluaa eroon, yks pienempikin olis jees esim teen keittämiseen (punnitsesta tuli mm kaks pussia yerba mateeta..)!

:-----)

Kit

Hei apua!
oon kuumeessa ja siksi liikuntarajoitteinen, eli olis mahtavaa jos joku muu vois käydä kyselemässä Betelistä ja laiva-Keitaasta.