silkkipainaminen turussa

Aloittaja kylmä sotilas, 16:22:55 - 02.03.2016

« edellinen - seuraava »

kylmä sotilas

Onko kenelläkään tietoa missä turussa voisi kehittää omat sapluuna designit? Eli sillainen valoitusvehje pitäis jostain paikantaa , halvalla tai mieluummin ilmaiseksi tietenkin. Luulis että jostain työpaja tms. Systeemeistä voisi löytyä mutta googlaamalla en minä ainakaan löydä. Help!?!

markus

Huomenna on vissiin Vimmassa jotain tommosta.

karol

Luulisi, että Vimmassa pystyy tekemään.

www.turku.fi/vimma/kadentaitoja/avoimet-taidepajat-kevat-2016

"Avoimet taidepajat, kevät 2016

Vimman avoimiin taidepajoihin voi kuka tahansa tulla harrastamaan itsenäisesti savitöitä ja keramiikkaa, huovutusta ja kankaanpainantaa ilman ennakkoilmoittautumista. Aiempaa kokemusta ei tarvita - ohjaajat auttavat alkuun ja antavat uusia vinkkejä, joten avoimet taidepajat soveltuvat hyvin myös vasta-alkajille.
Alle 12 -vuotiaat pajoihin vain aikuisen seurassa.
Ohjaajan kanssa tuleville ryhmille on varattavissa erikseen työpaja-aikoja, ks. kohta Ohjatut työpajat ryhmille.

Maksut:
Alle 29 -vuotiaat 2€/käyntikerta
Muut 5€/käyntikerta

Lisäksi tulevat edulliset materiaalimaksut käytön mukaan. Maksut suoritetaan 1. kerroksen palvelupisteeseen.

Avoin kankaanpaino ja värjäys
Torstaisin 21.1.-12.5. (ei 25.2., 17.3., 24.4.) klo 14-20."

markus

Joidenkin ohjeiden mukaan myös halogeenilamppukin kelpaisi valotukseen.

papu

Eyewitnessin pojat kävi painaa ne niitten paidat tuolla Vimmassa.

Meikä ois myös kiinnostunu tuollaisesta puuhailusta jos sopivat tilat löytyy ja jotain pääomaa vehkeisiin. Kokemusta löytyy ihan palkkaduunistakin, mut enempi kiinnostais diy-puuhastelulla toimiva meininki.

mirosol

Millasista summista puhutaan sen pääoman suhteen? Mulla olis tarve silkkipainolle noihin pedaalikoteloihin ja näin ollen olisin kyllä kiinnostunut olemaan mukana.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 10:10:57 - 03.03.2016
Millasista summista puhutaan sen pääoman suhteen? Mulla olis tarve silkkipainolle noihin pedaalikoteloihin ja näin ollen olisin kyllä kiinnostunut olemaan mukana.
No siis ihan muutamista satasista puhutaan jos tuollaiseen pedaalikoteloihin vaan keskittyy. Lähinnä jos ois jotkut tilat ni mulla varmaan ois jo tuollainen puuhapaja ajat sitten perustettu, sen verran pitkään ollu haaveena :)

karol

#7
Sivupolku menneisyyteen: Kulmanenhan taisi n. vuosituhannen vaihteessa lahjoittaa Sadikselle jotain tarvikkeita näihin tarkoituksiin. Niitä ei kai koskaan siellä käytetty ja ne katosivat johonkin mustaan aukkoon (tai jätelavalle). Tuo tapahtumaketju ei ole turkulaisen diy-toiminnan kirkkaimpia helmiä.

ruumis

Paitojen ym juttujen painamishommat kiinnostais kyllä ja kuluihinkin vois osallistua, mut missäs sellasta päämajaa sitten pitäis...

kylmä sotilas

Kiitoksia kaikille. Eihän tuohon itse painamiseen sinällään kyllä mitään päämajaa tarvits? Kunhan sapluuna valmiina niin ihan kotioloissa noita on painettu menemään. Kuumailmapyssyllä parannetaan (? Curing?) Vaan että saadaan lisää tilaa.

papu

Lainaus käyttäjältä: kylmä sotilas - 14:38:52 - 03.03.2016
Eihän tuohon itse painamiseen sinällään kyllä mitään päämajaa tarvits? Kunhan sapluuna valmiina niin ihan kotioloissa noita on painettu menemään.
Nii kai tuolla Vimmassa vois vaan käydä valottamassa oman seulan ja sit duunailla painamiset himassa.

kylmä sotilas

juurikin nuin! tuollaisen screenin /kehikon/sapluunan mika onkaan luultavasti siis tarvii omasta takaa jos haluaa kotona askarrella


kylmä sotilas

mut pitaa tosiaan kayda Vimmassa katsomassa kun aika koittaa. Niin ja tosiaan voihan noita itsekin kokeilla valoittaa.

kylmä sotilas

No niin Vimma näyttää olevan koko kesän kiinni. Löytyisikö lisää vihjeitä tähän hommaan? Kiitos.

karol

Onko nää hommat edistyneet? Onko merchiä kaupan?