Vegaanivinkit

Aloittaja Hatshoe, 15:04:30 - 24.07.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

mä löysin tänään lähikaupasta kiireiselle / laiskalle vegaanille sopivan "lisää vesi ja keitä" tuotteen mitä en ole ennen nähnyt, Leuto luomu nimellä kaupattiin erilaisia kasvispatoja, itse ostin luomukvinoa - kasvispadan ihan vaan siltä varalta että joskus laiskottaa tai kiire yllättää ;) Näytti olevan eri vaihtoehtoja riisi-, hirssi? -, tattari pohjaan. En ole viel maistanut, mut kuullostaa linsseineen oikein hyvältä!

jankke

Lainaus käyttäjältä: jankke - 17:29:15 - 13.08.2011
mä löysin tänään lähikaupasta kiireiselle / laiskalle vegaanille sopivan "lisää vesi ja keitä" tuotteen mitä en ole ennen nähnyt, Leuto luomu nimellä kaupattiin erilaisia kasvispatoja, itse ostin luomukvinoa - kasvispadan ihan vaan siltä varalta että joskus laiskottaa tai kiire yllättää ;) Näytti olevan eri vaihtoehtoja riisi-, hirssi? -, tattari pohjaan. En ole viel maistanut, mut kuullostaa linsseineen oikein hyvältä!

jaa, muistin väärin, ei hirssiä. suomen luomutukun nimellä googlettaessa saa lisä infoa, kuullostaa kyl hyvältä!

mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 17:29:15 - 13.08.2011 suomen luomutukun nimellä googlettaessa saa lisä infoa, kuullostaa kyl hyvältä!
Tässähän tämä: http://www.suomenluomutukku.fi/kauppa/leuto/

Itse asiassa noiden luomulimonaadit alkoi kummasti kiinnostaa. Voi kyllä olla, että hinta nousee kohtuuttomaksi epäreilun kaupan rainbow-limonaadien rinnalla. Ja joo. Tiedän. On off-topiccia :D
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:37:11 - 13.08.2011
Lainaus käyttäjältä: jankke - 17:29:15 - 13.08.2011 suomen luomutukun nimellä googlettaessa saa lisä infoa, kuullostaa kyl hyvältä!
Tässähän tämä: http://www.suomenluomutukku.fi/kauppa/leuto/

Itse asiassa noiden luomulimonaadit alkoi kummasti kiinnostaa. Voi kyllä olla, että hinta nousee kohtuuttomaksi epäreilun kaupan rainbow-limonaadien rinnalla. Ja joo. Tiedän. On off-topiccia :D

ainahan se on niin et kaikki reilu ja oikeudenmukainen maksaa enemmän ku systeemi syytää tukea kapitalismin rattaisiin ;)

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 18:54:57 - 05.08.2011
Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 15:04:30 - 24.07.2011 Mistä saa vegaanisia munkkeja, paitsi ite tekemällä?

Kosken leipomosta Puutarhakadulta ja Veraisen leipomosta kauppahallissa. Varmista vielä paikanpäällä, mitkä kaikki vegaanisia, jos jotain spesiaalia haluat.

Niin ja Wiklundilta saa Jokioisten leipomon vegaanimunkkeja. Kamalan kalliita tosin. Ja aina loppu.

Kosken leipomon munkit saavat 10 pistettä! Mikään ei ole yhtä hyvää. Possumunkin hinta 1,20.

Hatshoe

Cafe Artin mudcake

siinä saattaa olla maidonjäämiä

ja se on kallis 3,80 kai

mutta ihan hyvä torttu jos eksyy kahville ja iskee makeanhimo

idiootti

Alkopa tekemään mieli munkkeja! Pitää käydä kattelemassa niitä joku päivä kaupungilta kun rahatilanne on parempi. Tein äsken ihan jumalattoman hyvää vegaanista chili con carnea pienillä "modauksilla" (vihaan tota sanaa yli kaiken, mut oli liian suuri kiusaus käyttää).

papu

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 20:13:37 - 11.10.2011
vegaanista chili con carnea
Mä annan vegaanivinkkinä, että ilman lihaa tehty chili con carne onkin chili sin carne. Sori pikkuseikkoihin tarttuminen :-X

mirosol

Sama pisti silmään, mutten viittyny sanoa mitään :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 21:12:27 - 11.10.2011
Sama pisti silmään, mutten viittyny sanoa mitään :)
Astuin siis ansaan ja sain nillittävän paskapään tittelin tällä foorumilla :-\

idiootti

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:08:38 - 11.10.2011
Lainaus käyttäjältä: idiootti - 20:13:37 - 11.10.2011
vegaanista chili con carnea
Mä annan vegaanivinkkinä, että ilman lihaa tehty chili con carne onkin chili sin carne. Sori pikkuseikkoihin tarttuminen :-X
Pilkunviilaajana voin sanoa, et ei oo pikkuseikka toi  :D

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:08:38 - 11.10.2011 ilman lihaa tehty chili con carne onkin chili sin carne.

Tai chili con soya.

Kukko

Jos joku kaipailee kikhernejauhoa esim. "munakkaaseen", Aninkaistenmäen K-extran takana lymyilevästä Alan Shopista 2,90/kg.

jankke

Oletteks tehneet tätä "juustoa" http://ruokablogi.touhu.ws/2010/04/hoylattavaa/ ? Mä kokeilin ekaa kertaa tänään ja hyvää on liquid smokella!

OT: Miten niitä linkkejä muuten upotettiinkaan silleen hienosti tekstiin?

mögälix

Lainaus käyttäjältä: jankke - 21:24:05 - 19.12.2011
Oletteks tehneet tätä "juustoa" http://ruokablogi.touhu.ws/2010/04/hoylattavaa/ ? Mä kokeilin ekaa kertaa tänään ja hyvää on liquid smokella!

OT: Miten niitä linkkejä muuten upotettiinkaan silleen hienosti tekstiin?

On pitännyt kokeilla, mutta... Täytyy joskus tsempata.