noituus 10v. (13.11.)

Aloittaja mögälix, 21:53:29 - 04.02.2015

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 23:22:32 - 11.11.2015
SMF veti tänään semmoset treenit, että pois tieltä ketut ja oravat!

"me ollaan jo nyt mietitty näitä biisejä enemmän ku Noituus kymmenen vuoden aikana"

;D ;D

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 23:48:32 - 11.11.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 23:22:32 - 11.11.2015
SMF veti tänään semmoset treenit, että pois tieltä ketut ja oravat!

"me ollaan jo nyt mietitty näitä biisejä enemmän ku Noituus kymmenen vuoden aikana"

;D ;D

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator


Samppa

Kiitos kaikille hyvistä kemuista! Jeah Grattis noituus! Oli siistit bändit illan aikana jumatseikka! Kiitos Rekisteri Ah  :-* Kiitos kavereille jotka oli soittelemas mun kaa.. kyl te osaatte  :) Veke mites se lappunen..  ::) ;D meni just hyvin noin 8)

Vekenator

Viittu miten hauskat bileet! Paljon porukkaa ja kunnon juhlahumu päällä. Kovia keikkoja, mutta kyllä Noituus/Romutus räjäytti potin. Eeppinen keikka! Seuraavana stadionille?

Oli myös helvetin hauska soittaa Sairaiden Mögäfriikkien kanssa vaikka suurimman osan keikasta olo oli:



Onnea vielä kerran Noituudelle pyöreistä vuosista! Niinkuin Veikki totesikin keikan päätteeksi, että toivottavasti tavataan samoissa merkeissä taas 10 vuoden päästä 8)

mögälix

Toivottavasti tavataan jo aikaisemmin.
Kiitos kaikille oli mahtavat synttärit!

(oon mä niin hölmö, että mietin jo 11v. juhlia)

ruumis

Oli kyl hyvät bileet ja mukava soittaa, hemmetin hemmetti. Kiitos!

mirosol

Oli KYL! Ja kännitavotekkin tuli saavutettua. Nyt jo tiistaina oli suurimmat pelkotilat pois. Mitään en muista Mögäfriikkien alottamisen jälkeen. Et kaikki kelle tuli lässytettyä paskaa - sori. Ens kerralla sitten aikuismaisemmin. Tai sitten ei. Mut julmetun hyviä keikkoja.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:44:05 - 17.11.2015
Et kaikki kelle tuli lässytettyä paskaa - sori.

Kellelle tullu läsytettyä paskaa vai  ;D ;D ::) ::) :) :) 8) 8)