Turun Varsinainen Teatteri

Aloittaja ehdota jotain parempaa, 15:48:46 - 15.07.2011

« edellinen - seuraava »

ehdota jotain parempaa

Turussa aloitti alkuvuonna toimintansa omaehtoinen ja yhteisöllinen Turun Varsinainen Teatteri. Nyt teatteri on ollut kesälomalla, mutta syksyn tullen sen on tarkoitus taas aktivoitua. Kaikki teatterintekemisestä (näytteleminen, ohjaus, käsikirjoitus, lavastus, valaistus, ääni jne.) kiinnostuneet ja sitoutumiskykyiset ovat erinomaisen tervetulleita mukaan toimintaan. Yhteyttä voi ottaa tämän foorumin tai Facebookin kautta.

Hatshoe

Siistii! Minkälaisia projekteja teillä on ollut tai tulee olemaan? Kiinnostaa.

apinajumala


Atte

Mua kiinnostais äänisuunnittelu, mutta myös aika laajasti muissa jutuissa vois olla mukana, jos vaan tarvetta ilmenee ja omaa aikaa. Olen ollut vuoden sivarissa kaupunginteatterissa ja 2000-alussa ohjannut, näytellyt ja tehnyt musaa näytelmiin. Nykysin vähän jäänyt noi teatterihommat. Tosin pari kesää olen ajanut ääniä kesäteattereissa.

Hatshoe

Mä oon vanha susi näyttelemisessä. Eiku kettu. Osaan myös tehä videoita, mut en vältsiin jaksa tehä niitä enää.

ehdota jotain parempaa

Kui siistii! Pitääpä tässä nyt sit vain saada jokin kokoontuminen järkättyä, jotta päästään taas puuhailemaan. Tällä hetkellä hyvin keskeneräisenä projektina on Alastomat, sensuellit -kuunnelman teko.

tamakotsi

yeahs! tähän vielä mä lisäisin, että Turun Varsinainen Teatteri pyrkii toimimaan myös jonkinlaisena katto-organisaationa niin että jos mietitte mitä kautta värvätä omiin taideprojekteihinne niska limassa ilmaiseksi ahertavia hölmöjä, kandee kysästä meiltä, me rummutetaan.

ehdota jotain parempaa

Seuraava tapaaminen on ensi keskiviikkona 27.7. klo 19 osoitteessa Leipäläntie 62. Tervetulleita ovat kaikki Turun Varsinaisen Teatterin toiminnasta kiinnostuneet!

joutuin

Nyt on hyvä sauma hypätä mukaan tekemään teatterii, aloitellaan uutta proggista. Seuraava kokoontuminen on 9.8. klo 16 Taideslummilla, tervetuloo ne joita näytteleminen tai muu kiinnostaa. Jos ei ehdi niin mulle voi lähettää yksäriä.

Lisätietoi FB-tapahtumassa.


tamakotsi

TVT on ollut tovin hiljaa, mutta aktiivisempi mustan lipun alla operoiva ryhmä tekee teatterillisia harjoitteita ja ihmiskokeita kerran viikossa. Kaikki itsensä haastamisesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan. Sähköpostilistalle voi liittyä ilmoittautumalla: murhapiiri.tku@gmail.com