Tyhmät kysymykset

Aloittaja el-ejecutor, 17:40:53 - 13.07.2011

« edellinen - seuraava »

Könä

Ei täälä "meilläpäin" keskustaa ainaka kuulunu mitää. olin about noihin aikoihi koiran kans kävelyllä.
Pyörin siis Kauppiaskatu - tuureporinkatu osastolla.

el-ejecutor

Itse kuljin Tuureporinkatu-Lonttinen -akselilla päivällä ja illemmalla Barkerin suunnalla enkä kuullu mittään.
Mut kertokaa jos mysteeri selviää.

niilo pielinen


Oli kuulemma häämessut caribiassa, ja ilotulitus. Case closed :) ??
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 13:08:10 - 30.01.2012

Oli kuulemma häämessut caribiassa, ja ilotulitus. Case closed :) ??
+1 piste miulle! Turussa pommitetaan aina.

idiootti

Mutta mä kuulin vaan yhden kovan pamauksen ihan tässä pihapiirin alueella! Teinihuligaanit!

danne

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 16:31:13 - 30.01.2012
Mutta mä kuulin vaan yhden kovan pamauksen ihan tässä pihapiirin alueella! Teinihuligaanit!

Mäkin kuulin sen!

idiootti

Lainaus käyttäjältä: danne - 19:45:36 - 30.01.2012
Lainaus käyttäjältä: idiootti - 16:31:13 - 30.01.2012
Mutta mä kuulin vaan yhden kovan pamauksen ihan tässä pihapiirin alueella! Teinihuligaanit!

Mäkin kuulin sen!
Varmaan joiltain skideiltä jääny raketteja uudenvuodenaatosta tms.

mirosol

Miten voi olla, että on olemassa bändi, joka on tehnyt 14 täyspitkää - joista kaikki on totaalista kuraa paitsi yksi biisi?

Arvaatko mistä bändistä on kyse? No Blue Öyster Cult tietysti... Don't fear the reaper on ihan nerokas ja hyvin aikaa kestävä biisi, loput 13,9 levyä on sitten sellaista Totoa, ettei mitään järkeä...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 10:16:21 - 29.02.2012
Miten voi olla, että on olemassa bändi, joka on tehnyt 14 täyspitkää - joista kaikki on totaalista kuraa paitsi yksi biisi?

Arvaatko mistä bändistä on kyse? No Blue Öyster Cult tietysti... Don't fear the reaper on ihan nerokas ja hyvin aikaa kestävä biisi, loput 13,9 levyä on sitten sellaista Totoa, ettei mitään järkeä...

Mitäääääääääää?! Secret Treaties levy kuunteluun heti! Ja 7 screaming diz-busters on myös ihan loistava biisi. En muista levyä millä oli...

mirosol

Kokeilen, mutta vastenhankaisesti :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Piezu

Tää asia kuuluu varmaanki tälle topiikille, ku mä tein meijän bändille Bandcampin: ( http://eyewitnesspunk.bandcamp.com/) ja en saa sinne lisättyy millään musaa?? onkohan ne piisit vääräs muodos tai jtn, mut kyl ne ainaki myspaceen meni... HELP ME

mirosol

Todennäköisesti on väärässä muodossa. Myspaceen menee millaisia kuppalaatuisia mp3sia, mutta bandcamppiin ne täytyy laittaa .FLAC:eina 1. Tämä siis siksi, että sieltä ne saa myös halutessaan myytyä tuolla häviöttömällä pakkauksella. Oikeastaan ihan hyvä asia tämä... En nimittäin mielelläni kuuntele niiden 128kbps mp3-fileiden rikki meneviä peltejä...

Eli kun rippaat sen teidän levyn, niin tee se vaikka tällä: http://www.exactaudiocopy.de/ ja ota sieltä asetuksista käyttöön se flac. Ne tiedostot kelpaavat sitten bandcamppiin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

torre

eiks toimi myös wav? isompi kun flac mut siihen pystyy mikä vaan rippausohjelma.

mirosol

En muista ihan tarkkaan, mutta flacceja se syö ainakin. Ja bandcamp siis hoitaa itse sen pakkaamisen niihin heikompiin laatuihin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Piezu

Joo täytyypi testailla ens viikolla jos sais sinne piisin tai pari