Tyhmät kysymykset

Aloittaja el-ejecutor, 17:40:53 - 13.07.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

^ laita siihen vielä vaihtoehto c - ihan sama, kertoo sekin jotain :)

Hatshoe

^joo, voishan sitä laittaa.

Hatshoe

Miten tonne galleriaan saa laitettua kuvia? Mulla on jotain Nälän keikalta Kuka-baarista.

mirosol

#78
Tarttee olla tunnarit. Multa saa sellasia.

Nyt huomasin, että sinnehän on joku muukin yrittänyt kirjautua foorumin tunnuksilla :) Juu ei toimi niillä. Ihan tarkoituksella sinne saa tunnareita vähän nihkeämmin kuin tänne avoimelle foorumille. Mulle viestiä jos on halua/tarvetta uploadaa kuvia. Sielläkin on sitten vähän kaikkia kokorajoituksia ja muuta...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Laitoin Miro sulle pari kuvaa metallihelvetistä.

mirosol

#80
Lisäilen tossa kun jaksan :)




GRAAAAAAAAHHH! {KIROSANA} - mukava pikku yllätys. Viimeisimmän palvelinpäivityksen myötä galleriaan ei pysty lisäämään kuvia.... Selvittelen ja korjaan tilanteen niin pian kuin mahdollista.


Ja kaikki kunnossa taas :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

niilo pielinen

Jos joku ymmärtää tietokoneesta jotain, ehkä pieni apua vois tarjoa.
Mul on pikku ongelma, ei oo nii pahaa mut vähä ärsyttää kuitenki. Mun näyttö menee mustaksi jatkuvasti, olisin netilla tai kansioissa, se koko ajan menee mustaksi pari sekuntia ja tulee takaisin. Sitä n.50x päivässä...
Kysyn vaa...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:55:38 - 19.11.2011
Jos joku ymmärtää tietokoneesta jotain, ehkä pieni apua vois tarjoa.
Mul on pikku ongelma, ei oo nii pahaa mut vähä ärsyttää kuitenki. Mun näyttö menee mustaksi jatkuvasti, olisin netilla tai kansioissa, se koko ajan menee mustaksi pari sekuntia ja tulee takaisin. Sitä n.50x päivässä...
Kysyn vaa...
Aika moneen kertaan pitäny tätä tulla katsomaan... Jos tuun vaik lauantaina vilkasee?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: el-ejecutor - 21:31:20 - 21.11.2011
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:55:38 - 19.11.2011
Jos joku ymmärtää tietokoneesta jotain, ehkä pieni apua vois tarjoa.
Mul on pikku ongelma, ei oo nii pahaa mut vähä ärsyttää kuitenki. Mun näyttö menee mustaksi jatkuvasti, olisin netilla tai kansioissa, se koko ajan menee mustaksi pari sekuntia ja tulee takaisin. Sitä n.50x päivässä...
Kysyn vaa...
Aika moneen kertaan pitäny tätä tulla katsomaan... Jos tuun vaik lauantaina vilkasee?
No, jos jaksat, oot iha tervetullu tänne, ja muuten vaa hehe, en oo kysyny uudelleen sult ku se on ongelma joka ei estä koneen käyttämistä, se on vain ärsyttävä. Mut juu, jos jaksat, tuu vaa, sitä paitsi tääl on sun suosikki hedelmäpontikkaa hehe (varoitan et toi on sit kaupasta ostettu, iha paska verattuna F:n isän tekemä versioon heh)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 08:29:03 - 22.11.2011
Lainaus käyttäjältä: el-ejecutor - 21:31:20 - 21.11.2011
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:55:38 - 19.11.2011
Jos joku ymmärtää tietokoneesta jotain, ehkä pieni apua vois tarjoa.
Mul on pikku ongelma, ei oo nii pahaa mut vähä ärsyttää kuitenki. Mun näyttö menee mustaksi jatkuvasti, olisin netilla tai kansioissa, se koko ajan menee mustaksi pari sekuntia ja tulee takaisin. Sitä n.50x päivässä...
Kysyn vaa...
Aika moneen kertaan pitäny tätä tulla katsomaan... Jos tuun vaik lauantaina vilkasee?
No, jos jaksat, oot iha tervetullu tänne, ja muuten vaa hehe, en oo kysyny uudelleen sult ku se on ongelma joka ei estä koneen käyttämistä, se on vain ärsyttävä. Mut juu, jos jaksat, tuu vaa, sitä paitsi tääl on sun suosikki hedelmäpontikkaa hehe (varoitan et toi on sit kaupasta ostettu, iha paska verattuna F:n isän tekemä versioon heh)
Oolrait! Ollaa ehkä Barkeril soittaa mut ehin kyl jossai vaihees.

Könä

Mun hiiren päälle kaatu jotai saatanan sokerilimua ja se toimii muuten, mut rulla on vitun jäykkä. eli se sokeri on siellä jossai tahmaamassa sitä. Mitä mieltä ootte, toimiiko toi hiiri vielä jos upotan sen kunnolla veteen että se sokeri liukenee pois, ja sit kuivatan kunnolla?

papu

Kastuneen kännykänhän saattaa saada tuurilla pelastettua siten että muutaman päivän kuivaa suljettuna esim patterin päällä, niin että viimeisimmätkin kosteudet on lähteny ja sit vasta koittaa laittaa päälle. Voi sitä hiiren dippaamista veteen tietty koittaa, joko toimii sen jälkeen tai ei :) Ennemminkin suosittelisin avaamaan (mulla on ainakin parilla ristipäällä tuo kiinni) ja puhdistamaan vaiks paskapaperilla ne tahmat sieltä.

papu

Osaisko joku rumputtelija sanoa, et mistä musakaupasta sais Pearlin eliminatoriin jousia? Ei ois niinku aikaa juosta kaikkia läpi :-\

Könä

Lainaus käyttäjältä: Könä - 15:57:49 - 22.11.2011
Mun hiiren päälle kaatu jotai saatanan sokerilimua ja se toimii muuten, mut rulla on vitun jäykkä. eli se sokeri on siellä jossai tahmaamassa sitä. Mitä mieltä ootte, toimiiko toi hiiri vielä jos upotan sen kunnolla veteen että se sokeri liukenee pois, ja sit kuivatan kunnolla?
Sain avattua ja putsattua hiiren!

mirosol

Lainaus käyttäjältä: papu - 22:09:58 - 15.01.2012
Osaisko joku rumputtelija sanoa, et mistä musakaupasta sais Pearlin eliminatoriin jousia? Ei ois niinku aikaa juosta kaikkia läpi :-\

Ei kai sen tarvi Pearlin jousi olla? Varmaan lähin rautakauppa vois olla paikka mistä sais samanmittaisen vetojousen.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.