Tyhmät kysymykset

Aloittaja el-ejecutor, 17:40:53 - 13.07.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Mites noitten tullihommien kanssa ku mulla on n. 100€ levypaketti tullu jenkeistä vaihtolevyjä? Jotain kikkaa milleen en joutuis maksaa mitää :P

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:40:48 - 21.02.2013
Mites noitten tullihommien kanssa ku mulla on n. 100€ levypaketti tullu jenkeistä vaihtolevyjä? Jotain kikkaa milleen en joutuis maksaa mitää :P

Tää taitaa olla ikävä kyllä ihan tullivirkailijasta ja hyvästä tuurista kiinni, että joutuuko maksamaan vai ei  ???

papu

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 18:08:20 - 21.02.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 17:40:48 - 21.02.2013
Mites noitten tullihommien kanssa ku mulla on n. 100€ levypaketti tullu jenkeistä vaihtolevyjä? Jotain kikkaa milleen en joutuis maksaa mitää :P

Tää taitaa olla ikävä kyllä ihan tullivirkailijasta ja hyvästä tuurista kiinni, että joutuuko maksamaan vai ei  ???
Viime päivien mukaisesti jos "tuuri" jatkuu, niin ne hakkaavat vielä mut sen lisäksi, että vievät mun viimeisetkin rahat.

papu

Mihin voi käydä dumppaamassa pakettiauton perällisen laatta/betonimurskaa? Joku luvallinen tai sellainen mesta mihin on oikeesti ok kipata tollasta.

Turbourpo

Mun käsittääkseni Topinoja vastaanottaa kasan ilmaiseksi, jos kyse on pienestä yksityisestä kasasta. Kaatiksella otetaan vastaan helpommin tavaraa jottei syntyisi niitä metsäkaatopaikkoja. Tietenkin voit varmistaa soittamalla sinne.

papu

Sviddu, kyl näyttäis maksavan. Eikä mulla oo oikeen rahaa, eikä ne paskat oo ees mun.

Turbourpo

Olen pahoillani väärästä infosta. Laattajäte on kyllä hankalasti kierrätettävissä.

Turbourpo

Jätehommiin liittyen kuulin taannoin hauskan tarinan: Työkaverini tyhjensi kuivakäymälän ym tuotoksia isoon pahvilaatikkoon. Olisiko ollut joku Sonyn 32" television lodju. Luonnollisesti laatikko oli hyvin teipattu. Tarkoitus oli viedä ko tuotos Topinojalle, mutta pysähtyivät erään tunnetun ostoskekuksen parkkihalliin, kun ruokaa piti hakea samalla reissulla. Kun he palasivat autolle, laatikko oli varastettu peräkärrystä... ;D

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Turbourpo - 17:50:10 - 25.07.2013
Jätehommiin liittyen kuulin taannoin hauskan tarinan: Työkaverini tyhjensi kuivakäymälän ym tuotoksia isoon pahvilaatikkoon. Olisiko ollut joku Sonyn 32" television lodju. Luonnollisesti laatikko oli hyvin teipattu. Tarkoitus oli viedä ko tuotos Topinojalle, mutta pysähtyivät erään tunnetun ostoskekuksen parkkihalliin, kun ruokaa piti hakea samalla reissulla. Kun he palasivat autolle, laatikko oli varastettu peräkärrystä... ;D

:D :D :D :D

kuka tahansa


papu

Miks pesukoneen rumpua täytyy pyykkäämisen jälkeen aina pyörittää väärään suuntaan, siten et saa pyörittää koko paskan ympäri kokonaan et saa sen luukun esille vaiks luukku ois olu ihan "kulman takana" toiseen suuntaan pyöritettäessä? Kismittää tää!

egge

#161
;D ;D ;D saatan olla vähä loppu mut nyt repesin kyl, miten joku tommosia miettii :D mut joo ite kun just täsä pyykkään kans parhaillaan niin toi on totta kyl.

edit: pakko pyöristää puheeni, nyt se luukku tuli heti siittä ihan lyhkäsemmän matkan kautta :O

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 19:47:54 - 06.08.2013
edit: pakko pyöristää puheeni, nyt se luukku tuli heti siittä ihan lyhkäsemmän matkan kautta :O

egge

;D Kai se autto ku mainitsi asian, eihä mikkään mee niinku pittäis :P