Juhannus skeittaukset

Aloittaja Vekenator, 19:14:50 - 28.05.2015

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Moni käy pelaamassa futista, mutta skeittaako kukaan muu foorumille kirjoittelija kuin minä ja Kalle? Tai no eipä tuo meikäläisenkään skeittaus enää kovin vakavalla pohjalla ole. Kävin just tänään kaatuilemassa ja totesin, että I'm too old for this shit ja vaihdoin ihan suosiolla taas kruisailulaudan ja isot pehmeät renkaat alle. Longboardin kasasin myös vuoden tauon jälkeen.

Tuli vaan mieleen, että jos löytyy muita skeittaajia, niin ois hauska joskus kokoontua jonnekkin lautojen kanssa ja ottaa messiin jotku musankuuntelulaitteet. Eli lepposaa kruisailua ja yleistä hillumista. Ja tottakai myös ei skeittaavat tyypit on tervetulleita! :) Kaikki käy! Longboardit, oldschool laudat ja perusskeitit. Tai vaikka BMX:t.

Kupittaan skeittiparkkikin on mukava paikka ja siinä ympärillä on kivaa nurmialuetta vaikka kuin paljon jos haluaa mennä vaikka piknikille samalla. Oisko mitään?

kuka tahansa


karol

Eipä munkaan skeittaus kovin aktiivista ole, viime vuonna kävin kerran. Mutta kyllä mä mukana olen, etenkin kun tänä vuonna koitan käydä vähän useammin.

Ja ei-niin-vakavasti sanon, että kyllä BMX:t mahtuu mukaan, vaikka Factionin Skate and destroyssa lauletaankin näin: "The cops are coming after me, their sons are BMXers"

Mites nimim. Puuha peten lippa lakki?

Samppa

Viime vuonna kävin rullailemassa parisen kertaa, eli voin tulla kyl kans messiin.. melkosessa ruostees oli kyl itekki  8) 8) Tänä kesänä varmaa viel paskemmassa kondiksessa  ;D pääasia että o hauskaa  8)

Vekenator

Jos ei sada, ni oisko ensviikon lauantai, eli 6.6. mitään? Ainakaan Kalenterissa ei oo merkintää vielä keikoista jne. Kokoontuminen vaikka klo 17:00 aikoihin?

idiootti

No saatana! 6.6. kuulostaa oikein mainiolta. Lääkäri sanoi kipsinpoistamisen jälkeen, että kesällä saa alkaa harrastamaan raskaampaa liikuntaa ja skeittaaminen kuulemma tekee vaan hyvää. Pieni kuumotus vielä päällä, mut kyllä se ajan kanssa menee ohi.

papu

6.6. ollaan mää ja puuhalippis pois kuvioista ainaki.

Mä en varmaan enää uskaltaudu skeitin päälle mut bmx:n kaa hulluttuttelua mietin jos tänä kesänä hoitais ittensä sit taas leikkausjonoon sen vikan kerran ku enää mun polvea operoidaan ees jotenkin käyttökelpoiseks. Ei vaan kroppa kestä enää :(

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 03:24:00 - 30.05.2015
6.6. ollaan mää ja puuhalippis pois kuvioista ainaki.

Mä en varmaan enää uskaltaudu skeitin päälle mut bmx:n kaa hulluttuttelua mietin jos tänä kesänä hoitais ittensä sit taas leikkausjonoon sen vikan kerran ku enää mun polvea operoidaan ees jotenkin käyttökelpoiseks. Ei vaan kroppa kestä enää :(

Et hajota ittees.. en mä paljon ajo Rullailla.. keskityn piknik istuskeluun ja leveilyyn.. että joskus nuorempana skeittailin :D :D Mäki en kyl 6.6 pääse.. sama paikka misä Puuhis ja Pupster  8) 8)

Puuha peten lippa lakki

6.6. tosiaan huono kun on töitä koko päivä ja ilta ja yö ja kaikkea. Mutta ite skeittaamisen suhteen täysin sama homma Karelin kanssa. Viime vuonna kävin kerran ja tänä vuonna olis tarkotus käydä useemmin. Jos käyttää facebookkia, siellä on sellainen ryhmä ku TURKU SLACK SKATERS joka on tarkotettu just tämän tason räpeltäjien kollektiivisten räpellysten organisoimiseen.

Mun mielestä vois mennä skeittaileen kyllä viikollaki, mulla on kesäloma alkanu ja aika paljon turhaa aikaa joka ois kiva kuluttaa johonki muuhun ku kaljanjuontiin ja Oblivionin pelaamiseen.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 13:21:34 - 30.05.2015
Mun mielestä vois mennä skeittaileen kyllä viikollaki, mulla on kesäloma alkanu ja aika paljon turhaa aikaa joka ois kiva kuluttaa johonki muuhun ku kaljanjuontiin ja Oblivionin pelaamiseen.

Tottakai sopii viikotkin. Ja voihan nuita miittejä pitää useammankin kerran. Porukalla on aina hauskempi töppäillä ja kaatuilla :)

Heitelkää vaan ehdotuksia, että mikä ois itse kullekkin kiinnostuneelle sopiva ajankohta.

Puuha peten lippa lakki

Vois mennä jo huomenna iltapäivällä/illalla Kupittaalle kattelemaan varovaisesti? Mää lupasin muuttokuskiks kaverille mutta sitten ku sieltä pääsee..


Vekenator

Jos illalla ei sada, niin minäkin voisin tulla. Kuuteen asti töissä, eli varmaan vasta joskus kasin aikoihin skate.

Laine

Mää lähtisin mielellään johki miittiin, mutta skeittaa en osaa joten ois kiva jos siellä ois sit muitakin kaltaisiani "tumpeloita"...
Voisko tästä järjestää jonkun äänestyksen, et sopis ajoissa, ni tulis mahdollisesti enemmän porukkaa?
Mää kyl jonkun verran tunnen Turun hardcore/punk/yms porukkaa, mut jotenkin ois kiva tutustua myös itselle uusiin kasvoihin. Varsinkin kun esimerkiksi viikonloput menee meikällä lähinnä kotona nyhjäämisessä...
Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.
Martin Luther King, Jr.

Puuha peten lippa lakki

Huomenna rullaan Kupittaalle? Tai torstaina? Pakko avata kausi. Mun puhelin muuten toimii taas niin soitelkaa!