Tiikeri - Punk rock pamaus!!! LP (OUAB / VOX POPULI) 31.3.

Aloittaja ruumis, 12:45:44 - 05.03.2023

« edellinen - seuraava »

ruumis

Tällainen olis ulkona loppukuusta. Tilata voi jo nyt! Turun julkkarikeikka Dynkyssä 21.4.


Vuoden 2021 lopulla debyytti-EP:nsä julkaissut punkbändi Tiikeri yllätti kotimaisen punkyleisön ensimmäisen aallon punk rockiin nojaavalla soundillaan ja kolmen biisin 7" EP myytiin hetkessä loppuun. Bändi jatkoi uuden materiaalin työstämistä heti EP:n jälkeen, ja nyt Tiikeri julkaisee vihdoin täyspitkän Punk rock pamaus!!! -albumin. Aiemman EP:n missanneille mainittakoon heti alkuun, että LP sisältää myös EP:llä kuullut hitit "Punk on rakkaus", "Oon punkkari" ja "Punk-tietous". EP:ltä tuttujen teemojen lisäksi Tiikerin debyyttialbumilla käsitellään myös mm. kasvissyönnin kaupallistamista, punkiin olennaisesti liittyviä arvoja sekä bändin henkilökohtaisia kokemuksia punkista muunakin kuin vain musiikkina. Soundillisesti albumissa kuuluu suomalaisen punkin klassikkobändit kuten Ratsia ja Kollaa Kestää, sekä osittain kotimaisten punkkareiden esikuvina toimineet bändit kuten Buzzcocks ja The Adverts. Tee-se-itse -hengessä työstetty Punk rock pamaus!!! -albumi on siis tarttuva, melodinen ja äärimmäisen poliittinen, eli kaikkea mitä punk rock -levyn pitääkin olla.

Biisilista:

1. Punk on mun elämä
2. Kuuma on moottoritie
3. Punk on rakkaus
4. Maiharit tai tennarit
5. Elämäni valo
6. Atria & HK (ei oo OK)
7. Oon punkkari
8. Uskon punkkareihin
9. Enemmän kuin musiikki
10. Punk-tietous
11. Punkkari suruissaan
12. Ei mitään

Eka biisi linjoilla:
https://tiikeri.bandcamp.com/track/punk-on-mun-el-m


Julkaisijoina Open Up And Bleed Recordings (Suomi) ja Vox Populi (Japani).
Julkaisupäivä 31.3.2023

Levyä voi kysellä ainakin näiltä levykaupoilta:

Levykauppa Äx
Swamp Music
Rolling Records
Stupido Market
Keltainen jäänsärkijä
Svart Records
Pertin Valinta
8raita
Puukotus Distro
Half Bear Half Cat distro
Kaaos Korporaatio
Laukontorin antikvariaatti

ruumis

Tää ois nyt ulkona!

https://tiikeri.bandcamp.com/album/punk-rock-pamaus

Kaupoista pitäis saada, mutta myös kädestä käteen-diili onnistuu keskustan holleilla. Bändiltä ostaessa hintaa tulee tasan euron per tuuma/biisi, eli 12e.