21.11. Portti: The Girlfriends, A Grand Feast for Vultures & I, Captain!

Aloittaja idiootti, 13:45:01 - 27.10.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

idiootti

Liput kolme euroa.

klo 22: I, Captain!
klo 23: A grand feast for vultures
klo 24: The Girlfriends

Ja tossa true käppäjuliste by telmu:

Puuha peten lippa lakki

Nyt on kyllä niin vähän yritystä laitettu julisteeseen, että pakko kunnioittaa!

FelixTheSexranger

The Girlfriendsin uutta Horse Play kasettia saa ostettua paikan päältä. Sekin on 3 euroa.



Jaappa




idiootti

Rajoittuu ikuinen jumaluus
Jumalan kaltainen julmuus
I'm niin vitun kuuma
Youll tarvitsevat asetta
I'm vitun aurinko
Olen Kristuksen ruumiin

Voi ei aa hunajaa
En usko

Sillä I'm enne rakkauden
I'm vitun alkuun
Olen iso aikaa hunaja
Yksittäinen, ainoa Jumalan poika
I'm pelastaja teidän kurja laji
Olen Kristuksen ruumiin


arpakynttilä

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 16:12:52 - 28.10.2014
sakiaa.                                                                                    sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.                                                                                                                sakiaa.

FelixTheSexranger

Lainaus käyttäjältä: arpakynttilä - 18:19:44 - 28.10.2014
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 16:12:52 - 28.10.2014
sakiaa.                                                                                    sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.sakiaa.                                                                                                                sakiaa.