Viimeisin KOVAA kolahtanut bändi?

Aloittaja jankke, 08:05:58 - 21.06.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Tämän topikin myötä tuli oikein tutkittua omaa elämää ja todettua, ettei tosiaan mikään ole onnistunut herättämään kunnolla tunteita pitkään aikaan. Tässä muutaman päivän aikana nyt sitten on tainnut päästä käymään niin, että löysin jotain mikä on minulle uutta ja niin kovaa, että tätä jaksaa kuunnella. Tattis Spotify - ja onhan noi levyt jo tulossa postitsekkin. Väittävät, että tämä on jotain noiserockia...

Chinese Stars

Epäilijöille suosittelen kaivamaan esiin biisin Drugs & Sunshine albumilta Listen to your left brain...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Oon itsekin ihmetellyt miks ei ole aikoihin mikään järjettömän kovaa kolahtanu, vaikka hyviä levyjä / biisejä / bändejä tulee vastaan useinkin. Onneks sentään se Käpykaarti laittoi eukon haukkomaan henkeä!

mirosol

Nimenomaan. Onko tarjontaa nykyään ihan liikaa vai missä vika. Kyllä sitä vielä muutama vuosi sitten kaikki Kid Dynamitet ja Shook Onesit potki. Tota genreä tuli joku aika sitten vastaan tämä Title Fight, mutta mutta. On se helvetin hyvä, mutta ei kuitenkaan tule ikinä nousemaan sellaiseksi minkä muistaa loppuikänsä vaikka jostain vuodenajasta. Harmittaa että on niin turta kaikelle nykyään.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Taz

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 21:11:03 - 28.06.2011


Lainaus käyttäjältä: idiootti - 21:19:10 - 27.06.2011 Viimeisin KOVAA kolahtanut bändi taitaa olla Raw Noise, vaikka ensikosketuksesta on jo aikaa. Joku siinä vaan iskee vaikka en osaa eritellä tarkemmin mikä. Ainakin se meininki on todella kohdallaan jos jotain pitää sanoa.
Tää iski miuhu kans talvella KOVAA. Voiskii kuunnella kohta.
Raw Noise iski monta vuotta sitten, vielä on yx mun suosikkikrüstibändi. Mahtava!!!
[/quote]

Kyllä joo! Raw Noise on tehnyt samat täällä. Harmi vaan kun mulla ei ole levyn levyä heiltä, vaan soitin rikki ainuat RN:n kassut mitä oli. Ja se Antisect(?)-coveri "Brighter than thousand suns"...ah.

Yksi tommonen kovaa pärissyt juttu on on kyllä noi puolalaisten touhut: Infeckja etenkin. Se kolahti yli 10 v. takaisella Oranssin keikalla, kun pojat vetivät tunnin setin grindiä tauotta, puhalsivat tulta (1,5m lieskoja) ja pienikokoinen "keikkasali" haisi aivan bensalle. Totaalinen crustihelvetti ja yleisö lyöty ällikällä. Niiden levyn kannet ovat myös huomattavan ainutlaatuisia ja kiinnostaisi tosiaankin tietää kuka taiteilija/heidän frendinsä ne on vääntänyt.
Destroy all rational thought

Rankki

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:13:13 - 01.07.2011
Tämän topikin myötä tuli oikein tutkittua omaa elämää ja todettua, ettei tosiaan mikään ole onnistunut herättämään kunnolla tunteita pitkään aikaan. Tässä muutaman päivän aikana nyt sitten on tainnut päästä käymään niin, että löysin jotain mikä on minulle uutta ja niin kovaa, että tätä jaksaa kuunnella. Tattis Spotify - ja onhan noi levyt jo tulossa postitsekkin. Väittävät, että tämä on jotain noiserockia...

Chinese Stars

Epäilijöille suosittelen kaivamaan esiin biisin Drugs & Sunshine albumilta Listen to your left brain...

THE CHINESE STARS is the best!

mirosol

^Se on kyllä edelleen. Pitäis varmaan ottaa se niiden viimeisin kulutettavaksi, kun en ole saanut aikaiseksi. Tuskin se kovin paljon noita kahta pitkää ja yhtä lyhyttä huonompi on..

Tosin nyt kun kaivoi tämän innoittamana uudelleen kuunteluun ton Weird War - If You Can't Beat 'em Bite 'em:in niin se ei enää kuulostakkaan ihan niin sekavalta kuin silloin 2005.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

el-ejecutor

The Leo Bugariloves ja faust tekee kovaa nousua taas kerran.

edit: Faustia ei sensuroitu? Jei! faust faust faust faust faust faust faust faust faust faust ... F muuttui tosin lowercaseks

Vekenator

STEREOLAB!

Tää on niitä bändejä, että on vuosikaudet kuullut biisejä sieltä sun täältä, mutta nyt otin ihan kunnolla kuunteluun töissä ja jumalauta ku toimii! Kaippa tän vois luokitelle jonkinsortin "krautpopiksi"  :)

Mukavaa kevytpsykedeliaa ja motorik meininkiä: http://www.youtube.com/watch?v=oGDxN4mQ8WA

Vahvat suositukse Beletille ja El-Ejecutorille!

Jos jollain sattuis jostain syystä olemaan myynnissä näiden "Oscillons From The Anti-Sun" neljän CD:n boksi niin ostan pois heti!

niilo pielinen


Jep, tä toimii mulle, oon kyl kuullu tä nimi monta kerta mut jostain syystä aina oon luulu et se oli vain poppia. Tä on helvetin hyvä neu!mainen biisi, oon jo täys mukana hehe. Mitä levy suosittelisit veke? Onx toi sun mielest ''paras''?
Kiitos suosittelusta, mä taas suosittelisin sul et seuraava kerta ku Horisont soittaa turus, nii jäisit keikan lopun asti hehe, se oli helvetin kova livebändi.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:21:35 - 08.10.2011
Mitä levy suosittelisit veke? Onx toi sun mielest ''paras''?
Kiitos suosittelusta, mä taas suosittelisin sul et seuraava kerta ku Horisont soittaa turus, nii jäisit keikan lopun asti hehe, se oli helvetin kova livebändi.

Transient Random Noise Bursts With Announcements on hyvä levy. Näillä on niin paljon matskua ja tutustuminen itelläniki vasta alullaan, ni en osaa vielä suositella muita :)

Horisont smorishont!

idiootti

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:13:13 - 01.07.2011
Tämän topikin myötä tuli oikein tutkittua omaa elämää ja todettua, ettei tosiaan mikään ole onnistunut herättämään kunnolla tunteita pitkään aikaan. Tässä muutaman päivän aikana nyt sitten on tainnut päästä käymään niin, että löysin jotain mikä on minulle uutta ja niin kovaa, että tätä jaksaa kuunnella. Tattis Spotify - ja onhan noi levyt jo tulossa postitsekkin. Väittävät, että tämä on jotain noiserockia...

Chinese Stars

Epäilijöille suosittelen kaivamaan esiin biisin Drugs & Sunshine albumilta Listen to your left brain...

Jonkun hepun kanssa tästä bändistä juteltiin Hasse's Pubin keikkojen välissä ulkopuolella. Olin laittanut bändin nimenkin ylös, mutta en vieläkään ole kuunnellut. Pitää laittaa tehtäväksi.

mirosol

Heh!!! No sehän olin minä!

The Chinese Stars - "drugs and sunshine"
The Chinese Stars Left Brain Music Video

Kohta saattais tuurillä lähteä myyntiin noi kaksi cd:tä.. En tosin ole ihan varma raaskinko, vaikka vinyylit onkin tulossa ameriikasta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

niilo pielinen

#27
Uncle Acid & The Deadbeats

Tätä oon kuullu mm kerta viime aikoina, mut tänää pari kerta peräkkäin ja ''syvä'' kuunnelu, varmasti pyörii lähitulevaisuudes monta kerta vielä... Melkein joka päivä tutustun tämmösiin ''doom/psykedelia'' (tai en tiedä mikä genre tähä pistetään) bändeihin, mut tää kolahti paljon enemmän ku muut...

Uncle Acid And The Deadbeats - Withered Hand Of Evil

The Black Angels

Tätä en ollu ikinä kuullu ennen, tuli linkinä aamulla rankalaiselt kaverilt, 2 kerta kuunnellu se eka levy, ja heti rakastan sitä bändiä. Seki pyörii varmasti monta kerta lähitulevaisuudessa... Hooo sweet psychedelia!!!

Black Angels, "Black Grease"

Ainaki The Black Angelsia suosittelisin kovasti el-ejecutorille ja vekenatorille jos en olis ainaki 97% varmaa et ne molemmat tiedä bändi...






 
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

#28
CCR nyt kolisee lähestulkoon aina, mutta tällä hetkellä taas enemmän. Ja varsinkin tämä livepätkä:
Creedence Clearwater Revival - Keep On Chooglin' (Live At Woodstock 69').m2ts

Kovempi biisi ku Canin mother sky. Raju bändi!

idiootti

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:39:58 - 11.10.2011
Heh!!! No sehän olin minä!
Kohta saattais tuurillä lähteä myyntiin noi kaksi cd:tä.. En tosin ole ihan varma raaskinko, vaikka vinyylit onkin tulossa ameriikasta.
Myöhemmin kumminkin kaduttais jos myyt!