ti 7.10 Bokcafé: Svin (Stockholm), Hjärnblödning (Åbo)

Aloittaja kuka tahansa, 14:13:20 - 05.09.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

kuka tahansa




papu

Samaiselta foorumilta luin että ruottalaisten henkkoht kamoja kuten kuskin ajokortti oli eilen nyysitty oulussa..

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:21:35 - 07.10.2014
Samaiselta foorumilta luin että ruottalaisten henkkoht kamoja kuten kuskin ajokortti oli eilen nyysitty oulussa..

Vitun Oululaiset :-\ >:(

danne

Stort tack för Hjärnblödnings del till Bokcafét, Svin och alla som kom och lyssna! Det var en mycket bra kväll!

Vekenator

Hjärnblödning kyllä suoraan sanoen yllätti kovuudellaan ja keikkahan oli ihan saatanan hyvä. Kovia riffejä, hyviä biisejä ja vihaiset huutajat. Ei siis mitään vikaa missään.

Svin ei taas lähteny meikälle ollenkaan. Liian geneerisen "ruotsalaista" (tiiätte kyllä mitä tarkoitan tolla) ja siloteltua mun makuun. No danger.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: danne - 10:58:39 - 08.10.2014
Stort tack för Hjärnblödnings del till Bokcafét, Svin och alla som kom och lyssna! Det var en mycket bra kväll!

Yhdyn Danneen, Ja lisään että tuli paljon kehua siitä että Eventti vedettiin niin sanotusti "Ruotsi hengessä" Svin tyypit kysy myös että onko Turussa yleensä näin keikoilla  8) :)

Puuha peten lippa lakki

#23
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:19:24 - 08.10.2014 "ruotsalaista" (tiiätte kyllä mitä tarkoitan tolla)
NATSI EPÄILU

e:
Enkä usko, että piffiä kannattaa ottaa ihan tosissaan, siellä kun on taipumusta jatkuvaan huumoriperseilyyn. Ymmärrän kyllä ihan, että jotain saattaa harmittaa ettei ymmärrä kieltä jo senkin takia, että saattaa mennä jotain infoa ohi. Onneks ite oon nii svenska talande bättre folk etten välttämättä edes huomaa kumpaa kotimaista luen.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:44:13 - 08.10.2014
e:
Enkä usko, että piffiä kannattaa ottaa ihan tosissaan, siellä kun on taipumusta jatkuvaan huumoriperseilyyn. Ymmärrän kyllä ihan, että jotain saattaa harmittaa ettei ymmärrä kieltä jo senkin takia, että saattaa mennä jotain infoa ohi. Onneks ite oon nii svenska talande bättre folk etten välttämättä edes huomaa kumpaa kotimaista luen.

Nimenomaan nimenomaan  8)

kuka tahansa

Tala svenska eller dö!

Videoklipp från Hjärnblödnings spelning: https://www.facebook.com/video.php?v=738557852846513

Filmade någon Svin?

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 02:23:12 - 09.10.2014
Filmade någon Svin?
Hälften av folket hade telefonerna i handen så förhoppningsvisn gjorde de någpt vettigt med dom!

danne

Hoi! Jos jollain sattuu olemaan kuvia meidän keikasta, niin ottaisin mieluusti vastaan..Vaikka mun sähköpostiin.: daniel_storfors@hotmail.com Kiitos.