Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

jankke


mirosol

http://www.myspace.com/nunnauuni

Onhan toi aika psykedeelistä... Eikä toi kuvaus Folk/Black Metal ole ihan hatusta temmattu :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

huhhuh, meijän muksut teki tollasta 10 vuotta sitten. ei ollu ristejä väärinpäin, mut lepakot lenteli lasiin. nauratti vähän, mut ei irtoa analyyttista otetta tähän... nykyään muksutkin soittaa punkkii ja metallii ;)

mirosol

Joo. Kyllä toi pienen kynnyksen tarjoaa mullekkin. Samoin tekee se Umpio. Oikein yllätyin kuinka konservatiivinen punkrokkari sitä ite onkaan...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

#124
no sepä se, sama täällä. omalla reviirillä on kotoisaa häärätä, mut reunat ne on sillä reviirillä näköjään...... se on sitä objektiivisen musiikinkuuntelun sietämätöntä subjektiivisuutta kaiketi.


jankke

Jos saan järkättyä omaa aikaa viikonloppuna, niin lupaan käydä mahdollisimman avoimin mielin tutustumassa ainakin. Katsotaan riittääkö ymmärrys.....

jankke

en pysty näitä arvioimaan.... sorry.

mirosol

Voishan ne tonne listalle laittaa, vaikka mulla on tosiaan sama. Ei vaan osaa kuunnella.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Maanantaina olis tyrkyllä The Reality Show 7''. Päivittelen noita juttuja kun kerkiän. Se ei ole ihan ajan tasalla se eka posti tässä ketjussa.

Sit asiasta eteenpäin.. Mitäs Jankke? Otaks pinon jatkoksi ton Maniac Miracles CD:n? Elikkä koskas nähdään taas, että saat sen levyn? :) Se vois olla enempi sun pihamaalla. Kuuntelin sen tänään läpi, mutta mutta. Ihan myös senkin takia tyrkytän sulle, että tuolla on kolme mun arviota jonossa...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 21:46:41 - 25.09.2011
Sit asiasta eteenpäin.. Mitäs Jankke? Otaks pinon jatkoksi ton Maniac Miracles CD:n? Elikkä koskas nähdään taas, että saat sen levyn? :) Se vois olla enempi sun pihamaalla. Kuuntelin sen tänään läpi, mutta mutta. Ihan myös senkin takia tyrkytän sulle, että tuolla on kolme mun arviota jonossa...

No juu, kyllä se mulle sopii :) Mulla ei ole työn alla kuin se Eyewitness ja pari tähän foorumiin liittymätöntä juttua... Voisin keitellä kaffet täs joku ilta?

jankke

Ja sitten vielä, RPRC toimittaa drafteiksi tämän viikon aikana arviot Petturin Palkasta ja Eyewitnessistä. Jossain välissä.

mirosol

Nyt sain ton aloitus/träkkäyspostin päivitettyä... Ja samalla jankelle napsahti nakki siitä maniac miraclesista :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Tämä selvä, miten muuten maniac miracles päätyi meitin zineen arvioitavaksi? Ja mitenköhän se tosiaan päätyisi mun soittimeen asti ;)

mirosol

Paavo sääteli vaihtoja ja sellainen päätyi mulle. Kuuntelin läpi, enkä koe olevani oikea ihminen sitä arvioimaan :)

Tars se tosiaan sulle saada... Nyt on tämän viikonlopun vanhemmat kylässä, niin en lähde rientoihin lainkaan. Jos vaikka ens viikolla kattelis joku ilta - jos vaikka raahaisin itteni RPRC:lle kaffelle :)
+m
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.