Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Vois olla janken heiniä toi. Mä en valitettavasti pidä tosta levystä juur yhtään, vaikka bändi olikin livenä ihan perkmeleen kova. Toi on sellanen ristiriita, etten viittis haukkua sitä levyä lyttyyn, kun kuitenkin tykkäsin siitä näkemästäni keikasta aika paljon - mut en haluais oikein valehdellakkaan.. Voisin aika kivuttomasti listata kyllä ne syyt miksei toi iske, mutten viitti tehdä sitäkään. Ihan sillä, että jää arvioijallekkin jotain tekemistä.

Tarvis muuten saada lisää julkaisuja listaan.. Mitäs sulla Paavo olikaan työn alla?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 16:34:28 - 17.09.2011
Vois olla janken heiniä toi. Mä en valitettavasti pidä tosta levystä juur yhtään, vaikka bändi olikin livenä ihan perkmeleen kova. Toi on sellanen ristiriita, etten viittis haukkua sitä levyä lyttyyn, kun kuitenkin tykkäsin siitä näkemästäni keikasta aika paljon - mut en haluais oikein valehdellakkaan.. Voisin aika kivuttomasti listata kyllä ne syyt miksei toi iske, mutten viitti tehdä sitäkään. Ihan sillä, että jää arvioijallekkin jotain tekemistä.

Tarvis muuten saada lisää julkaisuja listaan.. Mitäs sulla Paavo olikaan työn alla?

Meillä on toi kyl levyhyllyssä ja onhan se pikaisesti soittimessakin pyörähtänyt ja jostain syystä keskitytty vallan muihin levyihin..... Ehkä voin koittaa Eyewitnessin jälkeen jossain vaiheessa?

jankke

^ mutta mielellään mulle kaikki HYVÄT levyt niin voin ite olla kiva ja kehua kaikkia, heh  :P

mirosol

Eikäkö! Se mulla oli tossa pointti, etten oikein viittis... Mut voin mäkin sen ottaa, jos niikseen tulee...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 17:36:05 - 17.09.2011
Eikäkö! Se mulla oli tossa pointti, etten oikein viittis... Mut voin mäkin sen ottaa, jos niikseen tulee...

Mä YRITIN olla vitsikäs, se ei aina ole helppoa ;) Tietty mä voin sen ottaa! Sopii oikein mainiosti.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 16:34:28 - 17.09.2011
Tarvis muuten saada lisää julkaisuja listaan.. Mitäs sulla Paavo olikaan työn alla?
En oo tällä hetkellä osallisena kuin ALLEY GODS 10", jonka aikataulusta en tiiä. Kaipa tuo joskus ja saa arvio zibaleen sit ken haluaa.

Pepassa on vähän se vika mikä useimmissa punkkibändeissä, eli livenä toimii mut levyllä tylsähkö. Nähdyn keikan perusteella mäkin tohon lähin. Ei tuo mun mielestä mikään paska oo, mut arvioitsija saa tiätty kirjottaa just sitä mitä haluaa :) Sillä tuota tyrkytin, että sit ois kaikki meikäläiseltä tänä vuonna tulleet levyt ruodittuna.

jankke

Mun RPRC kolleega Tomppa on sadepäivän ratoksi kirjoitellut arviota Petturin Palkasta.... Eiköhän ihan näinä päivinä ilmesty draftiksi, kun sopivan kuvan jostain löydän taas kerran

mirosol

#112
Täältä näyttäis irtoavan 420x420 kokoinen...

On muuten vähän jonoa arvioissa tällä hetkellä. Mutta se lienee parempi niin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Sehän on oikein loistava tilanne, että on vähän puskuria :) Mulla ainakin on loput projektit ihan alkuvaiheessa, jos siinäkään vielä...

mirosol

Aivan samaa mieltä. Sitä voi ottaa vähän rennommin, kun on kolmen viikon "julkaisut" puskurissa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Perjantaina olis tulossa Species Traitorin kasettiarvio - Hatshoen kynästä.

Tuolla ensimmäisessä postissa ei ole nyt sitten arvioimatta (tai vapaana) muuta kuin se Väinö Grön digi...

Ei kellään olis mitään ajatuksia mitä pitäis listata/arvioida seuraavaksi?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:42:46 - 21.09.2011
Ei kellään olis mitään ajatuksia mitä pitäis listata/arvioida seuraavaksi?

Nunnauuni kasetti tai jotain Umpio tuotoksia?

mirosol

Molemmat käy mainiosti. Mikäs olis suht tuore Umpio-teos?

Tuota viimeisintä M.O.T.O.a (Pack your troubles in dreams) mietin tässä kanssa.. Kai sitä voisi periaatteessa ulkomaisiakin ottaa arvioitavaksi..



"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Siitä "klassikkosarjasta" on ollutkin juttua :) Vois sitten levyn arvion kylkeen ympätä jonkunlaista koostetta koko orkesterista?

mirosol

Tämähän ei arvioihin oikeastaan liity, muuta:
Periaatteessa joo. Olen tosin vieläkin sitä mieltä, että se historiikkiaihe pitäis aloittaa jollain paikallisella.

Nunnauuni vois mennä Jankelle jonoon?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.