Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

Homma selvä, laitan draftia tulemaan viimeistään huomenna!

mirosol

Onkos Hatshoen arviot missä vaiheessa? :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Perus Hatshoe-vaiheessa, eli olen ajatellut niitä! Puoliksi valmiita siis... Kohta rykäsen! (eli mahd. jo piankin, mutta ei kannata pidättää hengitystä. Teen parhaani ja uskon, että heti kun palaan saaristosta niin viimeistään kirjoitan ne, ellen sitä ennen.) Taas kerran pahoittelen hitauttani.

mirosol

Ei tässä hevosen selässä olla. :) Ei mitään kiirettä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Janken kirjoitus Vyöryn CD:stä julkaistu tänään. Arvioita ei ole yhtään valmiina odottamassa julkaisua tällä hetkellä...

Perjantaina julkaistaan johonkin muuhun kategoriaan kuuluvaa tekstiä. Ja tänään jos saisi vielä jostain tekstiä ja kuvaa punkfutiksesta, niin olis kiva... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:39:35 - 29.08.2011
Ja tänään jos saisi vielä jostain tekstiä ja kuvaa punkfutiksesta, niin olis kiva... :)
Pitäskö mun kirjoittaa sellainen behind the scenes -raportti. Järkkääjän näkökulmasta, eli et kuinka ressaili ja oli kiire, jne? Toisaalta vittuako sellainen ketään kiinnostaisi ja en ehi tänään varmaan mitään rustailemaan :-\

torre

#66
laitoin sinne draftiksi kuvia, joista

- kaks alley gods-kuvaa, pitänee toinen niistä valita. vähän kökköjä tommoset poseeraukset, hauskempi mun mielestä se missä mirosol on mukana.
- yks futistilannekuva ottelusta kashmar - h.a.p.a.n.
- yks keikkakuva noian laualajsta.

ajatuksena siis että noi vois olla siinä arviossa mukana. vai onko liikaa kuvia? ne voi kai myös pienentää wp-editorissa lataamatta uudelleen. kunhan saan ladattua muut kuvat niin sinne postiin voi myös editoida linkki galleriaan.

sit en oikein tajuu, mä en näköjään ainakaan pääse käsiksi muitten tekimiin luonnoksiin. siis en edes lukemaan. näen otsikot mut en pääse niihin (esim. "Haastattelut: Mirko Metsola – Kakkis, Dwyers ja Maakuntaradio" on mustalla tekstillä eikä linkkinä. eli onko nyt nimenomaan mun pakko julkasta toi kun sen kerran aloitin??

mun puolesta saat paavo kirjoittaa. voin mäkin jotain, mutta turha odottaa mitään pitkiä analyysejä, varsinkaan kun en nähny kokonaista keikkaa myyntihommien takia.

mirosol

Siellä on oikeuksissa sellanen tilanne, ettei muitten drafteihin pääse käsiksi... Koitin sitä tossa selvittääkkin, mutta tuloksetta.

Mulla on tällä hetkellä ainoana oikeudet muiden tekstien muokkaamiseen ja julkaisuus. Jos se Paavo suostuu noiden kuvien kanssa kirjoittamaan, niin voin nostaa hänen oikeuksiaan...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 18:28:03 - 29.08.2011
Mulla on tällä hetkellä ainoana oikeudet muiden tekstien muokkaamiseen ja julkaisuus. Jos se Paavo suostuu noiden kuvien kanssa kirjoittamaan, niin voin nostaa hänen oikeuksiaan...
Kyl mulle käy. Onpahan sit kuvia elävöittämässä tylsää tekstiä. Oon hei skarpannu ja mulla on jo puoltoista sivua 14pt fontilla!!! :P

mirosol

Nyt on oikeuksia... Paavolla.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

torre

tuleeko sitä futisjuttua? innolla odotan. :p

papu

Lainaus käyttäjältä: torre - 08:41:49 - 31.08.2011
tuleeko sitä futisjuttua? innolla odotan. :p
Naputtelin jotain paskaa lässytystä ja siellä se ois luonnoksena. Käytin sun kuvia!

mirosol

#72
Ja mä julkaisin sen just... Meinasin, että se taitaa olla valmis. Fiksu olis tietty vielä kysynyt, että onko se valmis... :)

Siellä se nyt kuitenkin on. http://diyturku.net/2011/08/tapahtumaraportit-punkfutis-besthoven-kontatto-noia-eyewitness/

Ei varmaan haitta, jos lisään kuvatekstit?.. Lisäsin, mutta mikä bändi tossa viimesessä on?


Jatkossa muuten raporttikeskustelut ja raporttien kuittaukset omille alueilleen :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

^ No nyt se sitten on ainakin valmis :) Noia on vika.

mirosol

On muuten hyvä teksti. Pari jotain pientä kirjoitus/yhdyssanavirhettä näin, mutta hyvää jälkeä kokonaisuutena. Kiitos Paavo.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.