Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:40:05 - 12.07.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 21:59:57 - 11.07.2011
Saa niitä levyjä haukkuakin, jos ei vaan nappaa tai muuten vaan diggaile!

Tätä sanoinkin Jankelle jo. Ei varmaan ole hyvä sekään, että kaikkea ylistää jatkuvasti. Sitä paitsi, Janken kirjoitus on taas nerokkaan värikästä. Annetaan hautua vielä pari päivää ja julkaistaan sitten. :)
Näinpä. Ei saa olla liian positiivinen. Kaikkea pitää kuitenkin vierastaa ja vihata silleen semisti.

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:53:53 - 12.07.2011
Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:40:05 - 12.07.2011
Lainaus käyttäjältä: papu - 21:59:57 - 11.07.2011
Saa niitä levyjä haukkuakin, jos ei vaan nappaa tai muuten vaan diggaile!

Tätä sanoinkin Jankelle jo. Ei varmaan ole hyvä sekään, että kaikkea ylistää jatkuvasti. Sitä paitsi, Janken kirjoitus on taas nerokkaan värikästä. Annetaan hautua vielä pari päivää ja julkaistaan sitten. :)
Näinpä. Ei saa olla liian positiivinen. Kaikkea pitää kuitenkin vierastaa ja vihata silleen semisti.

Be careful what you wish for, arvio on jo valmiina tallennettu draftiksi ja julkaisuklikkausta vaille valmis. Mitään positiivista en saanu sanottua.....

Hatshoe

Siirsin omankin kommenttini sinne. Tähän vielä sellaista, että voisin arvostella 1981:n ja Species Traitorin julkaisut, jos ei kukaan muu ole sitä siis vielä tehnyt. Myös punkpiknikeistä voin kirjoittaa, jos se on ok.

mirosol

Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 12:33:55 - 15.07.2011 voisin arvostella 1981:n ja Species Traitorin julkaisut, jos ei kukaan muu ole sitä siis vielä tehnyt. Myös punkpiknikeistä voin kirjoittaa, jos se on ok.

Anna mennä vaan. Nyt on aika hiljaista ollut uusien kirjoitusten kanssa - vielä.

Perjantaina ajattelin julkaista seuraavan arvion, joka on... Kakkiksen huoltoasemalle unohdettu mies. Ihan itse kirjoitin :) Kijoittajat voivat käydä halutessaan oikolukemassa ennakkoon.

Tämän ketjun alussa on edelleen tuo lista toivotuista. Yritän pitää sitä ajan tasalla.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

#49
Hmm. Sitä Versus Allin viimeisintä ei ole tyrkytetty arvioitavaksi. Siinä vois olla taas Jankelle projektia... Paavooo.. Toimitappas Jankelle VA:n Dark Ages :)

Eihän se ole turkulainen bändi, mutta Räkälevyt ollu julkasemassa. Ja taas minä en sitä voi arvioida, kun on liian läheiset välit bändiin.




Nii. Ja nythän on perjantai. Eli Kakkiksen HUM lp:n arvio läpsähtää luettavaksi kokolailla ny.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

niilo pielinen


Tän Kakiksen levyn arvion lukemisen jälkeen tekee mieli kuunnella sitä levyä, se on sit varmaa tosi hyvä arvio heh.
Pakko myöntää et mun kokemus täst bändist on
1: sen nimi.
2: pari keikkaa, jost en oo todellakaa tykkäny.
3: se et jossai vaihees, joka saatanan kerta ku avasin joku paskamusalehti, nii aina ku oli juttu ''punkist'', se oli Teemun haastattelu.
Vitutti nii paljon et ''boikotin'' koko bändi kokonaan mm vuotta.
Juu, tiedän, oon äärimäinen tyhmä krüsti.
Enkä ees jaksanu lukemaa ne jutut, mul riitti et näköjää suomes ku puhutii (puhutaa?) ''punkist'' suht mainstream-lehdes, pakollisesti(sana?) kysytii (kysytää?) Teemult.
Ymmärrän et toimittajil se on helppo ratkaisu, ettei tarvi ees etsii muuta, mut pitikö vastata jokaiseen haastatteluun, tai vaik ohjentaa toimittajat vaihdeks muihiin punkkimaailman vaikuttaviin ihmisiin, ku kerran suomes niit on jonku verran???!???
[Juu oon yx niist ääliöt jotka ''vielä pitävät kkh77 huumoribändinä]
Pitäiskö mun sit kuunnella tää levyä ja päästää mun tyhmien ennakkoluulojen yli, ja lopettaa olla nii idiootti???
Probably!!!!!
Ja tää arvio auttaa mua siihen. Kiitos Miro (ei vittu, toinen kerran et kiitän sua kahdes päiväs hehe)


...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

mirosol

Kiitos. Hyvältähän tollanen palaute tuntuu. :)

Toi ei tosiaan ole helpoin bändi kirjoittaa arviota. Teemu on ollu helppo saada toimittajien puolesta vastaamaan aiheeseen. Onhan se pitkän linjan miehiä kymmenine bändeineen - Ja ihan varmasti tietää mistä asioissa on oikeasti kysymys. Ja kakkis nyt on sellanen bändi joka toimii nimenomaan sen  tekstinsä puolesta.

Se tekstin tärkeys voi selittää ton, ettei keikat oo välttämättä uponnu..

Kannattaa toi nyt ainakin läpi kuunnella. Ei se tarkota, että tosta alkais yht'äkkiä pitämään. Itse olen sitä mieltä, että sen verran kovasta bändistä on kyse, ettei sitä kannata pelkän ennakkoluulon perusteella jättää kuulematta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Jankkee! Otakko seuraavaks sen Versus Allin? :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:29:44 - 19.08.2011
Jankkee! Otakko seuraavaks sen Versus Allin? :)

Joo, taidanpa ottaa ;D Tänne vaan!

mirosol

Mä näen Paavoa vielä tänään, ni sanon sille että laittaa syrjään...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Hyvä homma, edellinen arviopesti onkin jo puolitiessä valmis (???). Pitäkää kivaa sit siel kylil munki puolesta. mietin teitä sit huomenna siellä pallomeren äärellä ;)

mirosol

Mahtaiskohan tähän foorumiin saada jonku tykkäys-pluginin. Nyt olisin nimittäin laittanu peukun tolle Jankelle kommentille.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Tänä perjantaina julkaistu toi Luopiot CDep. Siellä on vain yksi artikkeli jonossa (ja sekin on mun tekemä haastattelu)... :(

Misäs vaiheessa Jankke menee sen Vyöryn kanssa?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Sie oot ollu ahkera, oikein huono omatunto tuli kun näin tuon uuden arvion taas :)

Mutta, Vyöry oli eilen taas intensiivikuuntelussa ja muistikirja on täynnä irrallisia havaintoja, mietteitä ja mielikuvia jotka pitäisi saattaa luettavaksi kokonaisuudeksi. Luulen, et sunnuntaiksi saan draftin naputeltua? Sunnuntaina sitten vuorossa reipasta urheilua musiikkianalytiikan vastapainoksi ;) Onkohan täällä muuten vyöryläisiä meitin foorumilla? Olis kiva kysellä vähän orkesterista?

mirosol

Ei kovin aktiivisina ainakaan... Voisin laittaa FB-suosituksen susta sille basistille ja toisinpäin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.