Arvioita!

Aloittaja mirosol, 13:11:09 - 11.06.2011

« edellinen - seuraava »

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 16:50:31 - 15.06.2011
arvioija kuuntelee useammin kuin kerran ja miettii mitä levystä sanoo
Tää onkin se perinteinen tapa :) Luetaan ensin mitä gurut on kirjoittanu ja sitten rustataan "omat" mielipiteet.

mirosol

Luvattoman harvoin arvioija on jaksanut isoissa medioissa levyä kahta biisiä pidemmälle kuunnella. Se on kyllä sääli. Siksi sitä haluaisikin jotain suht tuoretta näkökulmaa noihin etusivulle tuleviin. Jankke kirjoitti lunari-levystä aika kovan arvion. Se tulee tonne kunhan saa opastettua tuon softan käytön...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 22:19:24 - 12.06.2011
Uus Kakkis kanssa arvioitavaks?

Ehdottomasti. Tänään oli kai joku julkaisupäivä, ja kuulemma parin viikon päästä saan omani...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:47:04 - 15.06.2011
Ohan tuollaisetkin raadit hauskoja, mutta lähinnä kelailin et ehkä enempi arvoa ois tuoreemmalla "arviopohjaisella" lähestymisellä. Sais tosiaan niitä kaivattuja arvioita siinä samalla.

Mä kans aattelin ekaks just näin, mut alan kallistuu tuohon mirosolin kannalle. Tuleehan siinä sit uudemmistakin biiseistä omaperäisempää kuvausta ja koko raatitapahtuma on varmaan aika hauskaa lukaista tuosta etusivulta sitten tiiviinä pakettina, luulisin ;) Niitä vois järjestää useampiakin itsekunkin biisivalinnoista? Mukaan vaan :D

theBOAT

Airiston Punk-levyiltä voi tulla hakemaan tuon uuden Dwyers CD:n omakseen, jos haluaa sen arvioida. Kiesin seiska on sitten seuraava ja sama homma koskee sitä.

mirosol

Lainaus käyttäjältä: theBOAT - 19:57:50 - 15.06.2011 Kiesin seiska on sitten seuraava ja sama homma koskee sitä.

Mä voin ottaa tämän työn alle!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

theBOAT

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 20:11:24 - 15.06.2011
Lainaus käyttäjältä: theBOAT - 19:57:50 - 15.06.2011 Kiesin seiska on sitten seuraava ja sama homma koskee sitä.

Mä voin ottaa tämän työn alle!

Se on diili!

jankke

Lainaus käyttäjältä: theBOAT - 19:57:50 - 15.06.2011
Airiston Punk-levyiltä voi tulla hakemaan tuon uuden Dwyers CD:n omakseen, jos haluaa sen arvioida. Kiesin seiska on sitten seuraava ja sama homma koskee sitä.

Mä oon jo henkisesti valmistautunut pestiin, voisin sen innostuneella amatööriotteella arvioida ;)

mirosol

Voidaan tehdä vaikka niin, että otat ton mun cd:n kun nähdään seuraavaksi, ja mä otan theBOATilta uuden kun haen siltä muutenkin levyjä...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke


mirosol

Toi janken kirjoitus The Dwyerssistä oli sen verran kova, että haluiskoshan hän tehdä seuraavaks ton Yleislakon uuden?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

No hitto, sehän olis oikkee mieluinen pesti :) Meikä kyllä on aikamoinen yl - fani, mutta tuo itse levy on juuri sopivasti vasta tulossa mulla tehosoittoon muutenkin, jotenka voisin kyllä sitä kuunnella "sillä korvalla".

mirosol

Ja sitte. Jankkeee!? Haluatko ottaa seuraavaksi vaikka ton Väinö Grönin folkkilevyn? Sen saa ladattua täältä -> http://vaino.bandcamp.com/

Jos toi webbijulkaisu on sulle hankala kuunnella, niin voin tietty kysellä sitä cd:tä tai vaikka ite polttaa sulle tosta kopion... Pari kertaa kuunnellu läpi, mutten keksi oikein mitään sanottavaa..

Alkaa se "toivelista" hupenemaan... Tarvittais lisää ideoita arvioitavista. Lisään sinne ekaan postiin vielä pienen'ohjeen, että miten saa varmasti arvion sivulle...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

No huh, nyt pistit pahan. Ei ole mitään hajua moisesta, voipi olla ettei ala meikän runosuoni pulppuamaan !? Lupaan käydä katsomassa tilanteen ja kerron sitten, et onnistuuko :D

Taidan kyllä olla vähän hullu kun tuosta Yleislakostakin uskalsin vähän tarinoida... Luulis jo, että muutkin lähtisivät talkoisiin kun ovat nähneet millainen satutäti mustakin tuli, heh.

mirosol

Nyt kukaan ei enää uskalla, kun ne on nähneet miten kovaa tekstiä sieltä irtoaa!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.