Punk Futis - haasteottelut

Aloittaja jankke, 16:33:26 - 05.06.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

H.A.P.A.N. yhtyeen Tomppa ideoi tapahtuman:

Eli H.A.P.A.N. yhtye haastaa Yleislakko, Lunar Outpost ja Abortti 13 yhtyeet jalkapallo-otteluun alakultturibaarihankkeen hyväksi 20 eurolla per bändi. Summa sisältää lisenssin ja laastarit ja menee lyhentämättömänä alakulttuuribaarihankkeen hyväksi. Paikkana on yksityisalue, pelit pelataan nurmikentällä. Rajoitetulta yleisömäärältä peritään myös maksu, joka menee lyhentämöättömänä baarihankkeen hyväksi.

Joukkueet tulevat olemaan bändi + kolme vahvistusta. Kentällä 5 + maalivahti.

Haastetut ottakaa yhteyttä!

mirosol

Kuulostaa hyvältä, vaikkakin hieman pelottavalta :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Eli siis turnausmuotoinen? Miten pitkät erät? Ei taida kenestäkään olla juoksemaan täysmittaisia pelejä :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Älä pelkää, pelkääjistä tulee fasisteja ;) Hurjaa siitä tulee varmasti, mut hauskaa! Hyvä huomio erien pituudesta, jaksettaiskohan 2 x 15 min?

mirosol

Saattaa olla vielä viikonlopun syytä, ettei näe itseään juoksemassa missään.

2x10 vois kyllä olla ihan riittävä...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

 ;D juu ymmärrän yskän, onneks on vaihtoaitio sitä loppua 5 minuttia varten per erä ;)

mirosol

Tarvisko kehittää joku kiertopokaali?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

No tottakai, hyvä idea! Tomppa vois jopa sellasen itse väsätä ja sais kyl tulla auttamaankin?

mirosol

Nyt muilta mitään kyselemättä uskallan melko varmaksi luvata, että Lunar Outpost on mukana.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Hieno idea!

Kyllä mä melkein uskaltaisin luvata, että Yleislakko olisi myös mukana. Tosin kuukausi täytyy vielä odotella, että pääsee jouksemaan, kun polvi toipuu edelleen leikkauksesta. Tosin sen jälkeenkin saattaa olla epävarmaa, mutta sen näkee sitten että miten kinttu lähtee toimimaan! Eli aikalailla minusta riippuvainen tuo osallistuminen..

jankke

Loistavaa, niin mä vähän meinasinkin :) Ja papu, sä voisit olla Yleislakon maalissa ja saatte käyttää ne 3 vahvistusta.

Zilliacus

Miro perkele älä vielä nuolase!

Kuulostaa kyllä muikealta. Korkkarit kehiin ja menoks. Tai sit ei.

mirosol

Kyllä säkin mukaan tulet. Ei toi niin vakavaa ammattiurheilua ole.. :) Mä voin olla maalissa. Peittyy ainakin 2/3 kun menen sinne eteen...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Vai maalivahdiks rupeet? Varo vaan, meikä on just 12 vuotiaana pelannu futista ja nyt meinaan TAAS ja olla viel hyökkääjä ;) Korkkarikauppaan en lähe meidän turnauksen vuoksi, mirosolin pändikaverit mukaan vaan tottakai!

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:17:41 - 05.06.2011
Hieno idea!

Kyllä mä melkein uskaltaisin luvata, että Yleislakko olisi myös mukana. Tosin kuukausi täytyy vielä odotella, että pääsee jouksemaan, kun polvi toipuu edelleen leikkauksesta. Tosin sen jälkeenkin saattaa olla epävarmaa, mutta sen näkee sitten että miten kinttu lähtee toimimaan! Eli aikalailla minusta riippuvainen tuo osallistuminen..

Hitto meilläkin sitten sairastapaus joukoissamme, joten elokuun alku olis varmaan sopivin turnausajankohta? Eiköhän lyödä lukkoon ja sovita tarkemmin tässä ennen pitkää käytännön järjestelyistä (kuten doping - näytteet yms tärkeät yksityiskohdat)... Punk rokkia vaan siihen asti :)