Tervehdys.
Ajattelin sittenkin pari sanaa laittaa tähän yhtenä Sekasorto-yhtyeen edustajana. Ihan alkuun sanon, että ainakin minä ymmärrän täysin sen ettei yhtyettä oteta keikalle tällä erää. Rumpalimme edesottamukset internetissä tulivat meillekin hieman yllätyksenä, koska -uskokaa tai älkää- livenä kyseessä on varsin lupsakka ja mukava mies, ja erittäin pätevä rummun lyöjä. Rumpalin facebook-jutuissa ei toki ole mitään puolustelemista, ja älyttömän noloahan kyseinen jupakka on ollut.
Rumpalin maailmankatsomus tai mielipiteet eivät kuitenkaan vaikuta Sekasorron linjaan mitenkään, vaan siihen vaikuttavat Kaide ja me muut pitkäaikaiset jäsenet. Rumpali tietää myös, että esimerkiksi minä en hyväksy rasismia, emmekä keskustele aiheesta emmekä ole edes facebook-kavereita. Bändikavereita kylläkin, ainakin tähän asti.
Minusta olisi ollut ihan mukavaa soittaa keikka Turussa, mutta ymmärrän hyvin ettemme nyt ole tervetulleita.
Sekasorrossahan tosiaan on vuosien ja vuosikymmenten aikana soittanut monenlaista rumpalia. Mm. Otto Itkonen, Sami, Haba, Kaasu (nyk. Him).. Minun aikanani soittaneista (vuodesta 2000 alkaen) Pekka on rumpalina ehdottomasti paras. Tästä johtuen hän saattaa jatkaa, mutta aika näyttää miten jatkuu jos jatkuu....
Toivotan hyviä festejä ja kesääää!
Ja tämä kirjoitus oli siis vain minun henk.koht. näkemykseni, ei koko bändin.
t: Toni