Lainaus käyttäjältä: Dead sun rising - 12:37:56 - 16.05.2014
Älkää nyt pitäkö hullua jännityksessä vaan kertokaa edes jotain mitä tyyppi on höpissyt?!
Ei kaikki ole Facebookissa... just ja just tämänkin foorumin salasanan muistin.
Pekka Carlenius: "Vasurit ja kommunistit yrittää omia ja varastaa PunkRock aatteen. Itse aloitin Punk hommat jo 80 luvulla. Taidan kuulua ensimmäiseen Suomalaiseen Punk sukupolveen. Ei siihen ole kuulunut kuulunut politikointi. Kokemukseni perusteella voin sanoa että suurimpia vihanlietsojia ovat nämä vannabe äärivasuripunkkarit. Tuntuu pahalta."
Tämän jälkeen on yli tuhat viestiä sössötystä puolin ja toisin. No Hietikko nyt yrittää pitää asialinjaa tapansa mukaan. Itse sanoisin, että jos ennen ei kuulunut politikointi, niin nyt kuuluu. Ota tai jätä!
Toisaalta jos jätkä näkee kaiken vasemmistolaisuuden jonain Neuvostoliiton aikaisena taistolaisuutena, niin siinä siltä pohjalta on ehkä vähän hankala ymmärtää jotain kansainvälistä diy-kulttuuria sun muuta asiaan kuuluvaa juttua.
Pahintahan tässä on, että en tiedä että lisääkö kyseinen sankari Sekasorron viihdearvoa vai vähentääkö sitä? Kaappinatsit joka tapauksessa vittuun mun punkista.