DIYTurku digitaalikokoelma?

Aloittaja mirosol, 23:42:54 - 01.06.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Edeelleen.. En ole vielä saanut tätä eteenpäin, mutta tässä nyt sitten pikkuhiljaa..
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Päivittelin tuon aloituspostin. Nyt olis sitten tarkoitus alkaa haalimaan biisejä waveina/flaceina, kun bändit on kerran päätetty jne.

Kansitaiteilijaa kaivataan edelleen...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

AQ

- Lisäsin West Ghost'in Bandcamp-sivulle yhden vanhan demobiisin joka on äänitetty jo vuonna 2008.
Teksti ja laulu on saatu aikaiseksi vasta tänään joten kiirettä on pitänyt...   :)

WEST GHOST: Bones Of Ghost (RBSmix'11)
"Fuck the system!" It sounds so cool but what it really means is "Fuck you!"
The system is what You're creating in thoughts, in action, in loving, in hating...

System - You are the One...

mirosol

Helvete kun menee aika nopeasti. Tars varmaan ottaa itseään vähän niskasta kiinni tämän tiimoilta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Kukko

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:55:10 - 22.03.2012 Tars varmaan ottaa itseään vähän niskasta kiinni tämän tiimoilta.

Melkein miksannu kans noi meiän jutut valmiiks, mut en ihan  :P

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 14:55:10 - 22.03.2012
Helvete kun menee aika nopeasti. Tars varmaan ottaa itseään vähän niskasta kiinni tämän tiimoilta.
Äläs ny hätäile. Saadaan se huumoribändikin viel tähän mukaan.

mirosol

Nyt olis sellanen tilanne, että sain kaipaamaani apua tämän toteuttamiseen, eli tämä lähtee nyt rullaamaan todellisesti eteenpäin.

Kaikkien materiaalien tulee olla minulla heinäkuun loppuun mennessä. Mikäli jokin orkesteri ei toimita materiaaleja tuohon mennessä, niin silloin putoaa kokoelmalta pois.

Katson tällä viikolla listan kuntoon tuonne aloitusviestiin, että mitä mulla on kertyneenä. Sen tiedän, että melkein kaikki puuttuu.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

villeyk

Koska tää olis tulossa? Cassiella olis edelleen mielenkiintoa lähteä mukaan ja meiltä on syksyllä sopivasti tulossa uusi levykin. Julkaistaan eka biisi tolta levyltä 10. kesäkuuta joten jos kokis on tulossa sen jälkeen niin meiltä tulee jotain tolta uudelta levyltä.

Ville

mirosol

Juu. Heinäkuun loppuun mennessä valmiit materiaalit mulle....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Vieläkö ehtii vaihtaa biisit? Kun ois tuota uutta matskua, niin vois sitä käyttää. Vaikka ne nekin julkaistaa muuallakin jossain formaatissa, mut kuitekin.

jankke

Muakin kiinnostaa nuo biisivalinnat, missä vaiheessa nyt mennään mirosol?

mirosol

Eipä oikein missään... Myönnän että olen ollut aika laiska potkimaan ihmisiä. Miikkasta ja Mögälixiä lukuunottamatta kukaan ei ole edes osoittanut mielenkiintoa materiaalien toimittamiseen. Tässä kävi siis niin, että Kukko lupautui ottamaan mastereerauksen kontolleen, kun hänelle vaan toimittaa biisit.. Mutta kun niitä ei ole ikinä mulle asti (noita kahta poikkeusta lukuunottamatta) toimitettu...

Ja nyt kun kaikki aiemmin ilmoittautuneet ovat jo äänittäneen uutta materiaalia, niin mun kai tarvis alkaa yksitellen käydä kaikkia läpi, että "tuutteks ny vai etteks?". Kukon kanssa ajateltiin, että tollasen aikarajan laittaminen saattais aktivoida ihmisiä, mutta niin ei nyt näköjään tällä kertaa käyny.

Sori. Ollu muuta. En ole vaan jaksanu. Onko jollain muulla mielenkiintoa alkaa kokoamaan? Mä en näköjään siihen kykene....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 11:42:53 - 24.07.2012
Onko jollain muulla mielenkiintoa alkaa kokoamaan? Mä en näköjään siihen kykene....
Minä mietin asiaa.

mögälix

Mögämies sanoi "Kyllä". Eli minä nyt vuorostani koitan kasata tän kokoelman.

Hatshoe

eli mihinkä sais toimittaa matzkua ja onko deadline edelleen heinäkuun loppu?