23.3. Foreseen + M.O.R.A. + Büfo + Death Toll 80k + Derrida + Puukotus

Aloittaja xjannex, 14:37:25 - 05.03.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

niilo pielinen

Jep.
Toivottavasti Foreseen ja Puukotus ei soita viimeisenä, ku on kuitenki pakko siirtyä toiseen paikkaan kattomaan Roky Erickson coverbändi... Ei ettei haitais olla näkemättä muut bändit, mut ne on ainaki ennen nähty.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

xarttux

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 13:00:31 - 23.03.2013
Jep.
Toivottavasti Foreseen ja Puukotus ei soita viimeisenä, ku on kuitenki pakko siirtyä toiseen paikkaan kattomaan Roky Erickson coverbändi... Ei ettei haitais olla näkemättä muut bändit, mut ne on ainaki ennen nähty.
l
turhaa sä jotain koverbändiä meet kattomaan ku se oikeaki jauhopää tulee tavalle parinkuukauden päästä.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: xarttux - 13:12:26 - 23.03.2013
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 13:00:31 - 23.03.2013
Jep.
Toivottavasti Foreseen ja Puukotus ei soita viimeisenä, ku on kuitenki pakko siirtyä toiseen paikkaan kattomaan Roky Erickson coverbändi... Ei ettei haitais olla näkemättä muut bändit, mut ne on ainaki ennen nähty.
l
turhaa sä jotain koverbändiä meet kattomaan ku se oikeaki jauhopää tulee tavalle parinkuukauden päästä.

:) Totta, mut silti, feels like enjoying Roky Erickson tänään myös  8)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke




xarttux

BTW, tuun myymään tänne Armless Children/ YP Splittejä (5€) ja AC:n uusia paitoja (10€)
KUVA PAITAPRINTISTÄ:http://tinyurl.com/bmjempm

papu



Könä

Puukotus on vitun kova! Oli täälä meidä kans soittamas viikko sitte. TYKKÄSIN!!!!

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Könä - 20:56:26 - 23.03.2013
Puukotus on vitun kova!
Oli kyllä vitun kova! niiku Büfo ja Derrida, tykkäsin niistä kolmesta kovasti. DT80K oli vielä kovempi mut ei se mikään yllätys ollu, yksi suomen kovimpia bändiä. Foreseen en ollu ikinä nähny, toimi iha loistavasti! M.O.R.A. ei oo mun juttu yhtään, ei oo mitään mist ottaisin kiinni, en tykkää yhtään toi muskeli-hc jutusta, se on vain mun mielipide, ja kiinni mun mausta, en vaa tajuu sitä, mulle se on vain äärimäinen  tylsä...
Kiitos paljon järkkäreille, bändeille ja kaikille, oli nii kiva ettei millään jaksanut lähtee kattomaan roky erickson koverbändiä. kiitos.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Rotte

M.O.R.A., Death Toll 80K ja Büfo oli vidun kovia.
Büfon kielisoittajat vaa vois olla vähä lava-aktiivisempia niin olis vähä parempi livemeno.

Foreseen oli parempi ku viimeeks nähdessäni kuudennella linjalla, mutta ei se nyt vieläkää meikälle uppoa sit millään.
Derrida ja Puukotus. Nähty ja eipäkolissu meikälle pahemmin.

Oli lysti ilta ainaki noitten kolmen osalta, mutta mua vaa hämää mikä helvetti niissä vaihdoissa kesti niin kauan?
Kamojen vaihdoissa kesti melkee pidempää ku keikat itsessään, että tuota mitäs vittua?
Noin monella bändillä homma pitäis tehä _ripeästi_ muuten alkaa yleisössä tunnelma latistua.

salozka

Joo tosiaan vähän lyhyemmät vaihtovälit ois voinut olla, niin ois ehtiny sinne Hunsvottiinkin :D
Mut anyway bändeillä oli kova meininki. Erityispointsit viel siitä et hyvin koostettu ehtoo bändivalintojen puolesta, loistokeikkaa pukkasi bändi toisensa jälkeen.

idiootti

Oli aikas täydellinen ilta. Vaihtojen pituus ei haitannut pätkääkään kun oli niin mukavat karkelot ja paljon tuttuja. Foreseen oli ihan uskomaton ja Uprightin rumpali sopii niille tosi hyvin. Laulajan paidasta 1000 plussaa. DT80k oli myös erittäin kova ja niiden keikkaa odotin varmaan eniten. Derrida ei oo ihan mun musaa, mut niilläki oli hetkensä. Puukotus ei oikein lähteny, mut moni piti niidenki keikasta. Moralla on sovituksellisesti tosi siistejä juttuja ja yleisöllä oli kova meininki. Ihan hyvä bändi sekin. Tossa kohtaa iltaa hengästytti ja närästi niin paljon, et piti ottaa iisisti.

danne

Kiva ilta! Puukotus, Derrida, Büfo ja DT80K oli kaikki tosi hyviä. Foreseen ei oikein lähtenyt meikälle ja kaljat loppu ennen Moran keikkaa joten oli pakko siirtyä Daily Newsiin.