7-8.6. Nuoret jaksaa, Vanhat ei -Fest

Aloittaja Piezu, 12:47:57 - 12.02.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 18:29:11 - 14.05.2013
Yhen päivän lippuja tulle ehkä lähempänä myyntii jossei kaikki kahenpäivän liput mee.

Huijaus!!! Boycotti!!! :)
No, ei sentään, mut vähä kuitenki!
Toises päiväs on Tauti joka on hyvä mut jota näkee ny muuten 2 kerta putkeen, Sekaannus jota just nähtii, Kohu63 joka on aika huono, Appendix jota en ikinä nähny muttei halua nähä koska tiedän et tulee pettymys, ja A13...
Lyhyesti, EI KIINNOSTA :)
Pe on aika hyviä bändejä, toivottavasti teiän 2pv lipput ei mee!!!

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

omon

Mites tota, tuleeko olemaan mahdollista luovuttaa lippu jollekin toiselle henkilölle lauantaiksi, vai onko joku ranneketyyppinen ratkaisu tiedossa?

massa × nopeus

Piezu

Lainaus käyttäjältä: omon - 14:40:12 - 21.05.2013
Mites tota, tuleeko olemaan mahdollista luovuttaa lippu jollekin toiselle henkilölle lauantaiksi, vai onko joku ranneketyyppinen ratkaisu tiedossa?



Kyl mä luulen et on mahdollista.

mögälix

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:44:55 - 30.05.2013
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Kannatan ;) :) joo siis asia ei kyl minulle kaan kuulu mutta mutta..

Piezu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:44:55 - 30.05.2013
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Muutoksii ollaan tehty nyt viikon verran mut muutama bändi on viel varmistamat... Mut tulee aika radikaalit muutokset.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:39:00 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:44:55 - 30.05.2013
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Muutoksii ollaan tehty nyt viikon verran mut muutama bändi on viel varmistamat... Mut tulee aika radikaalit muutokset.

Radikaalit..  :o :o :o :o

papu

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:01:25 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:39:00 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:44:55 - 30.05.2013
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Muutoksii ollaan tehty nyt viikon verran mut muutama bändi on viel varmistamat... Mut tulee aika radikaalit muutokset.

Radikaalit..  :o :o :o :o
Iha sama! Ku jatkomeiningit on jo selvillä: https://www.facebook.com/events/163077987203952/

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:44:35 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:01:25 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:39:00 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:44:55 - 30.05.2013
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Muutoksii ollaan tehty nyt viikon verran mut muutama bändi on viel varmistamat... Mut tulee aika radikaalit muutokset.

Radikaalit..  :o :o :o :o
Iha sama! Ku jatkomeiningit on jo selvillä: https://www.facebook.com/events/163077987203952/

No voi hitto sentään, mut joudun jättää väliin..  :P  :D

Volvo-Pete

"Tarkemmat tiedot paikan ja aikataulujen suhteen ilmoitetaan kutsuvieraille myöhemmin!"
Saako bänditki sit paikasta ja aikataulusta tietoo myöhemmin? Tauti pyydettiin mukaan
pari kuukautta sitte ja osanotto keikalle lukkoon lyöminen onkin ainoo tieto mitä on annettu.
Keikalle tullaan 8.6., muttei tiedetä minne ja mihin aikaan paikalle, mitä kamoja ehkä tarvii
tuoda vakituisten henkkoht lisäks, saadaanko bensarahaa auton lainaamiseen vai mitä hä?
Viikkoa ennen ei mitään tietoo mistään. Jollei mistään oo tietoo ni vois ees sen järjestäjä
ilmottaa, ettei tarvi ihmetel onks sitä keikkaa ollenkaa. Meiltä kysellään melkein päivittäin
mis se keikka o ja me ei voida sanoo muut ku ei tiedetä koko keikast mitää, varmaan o
Ursinil mut o villi arvaus. Täl hetkel meiän nimi o julistees mut siinä kaikki. ootellaan ny pari
päivää josko jostai sais varmaa tietoo onks täs jotain jossain joskus tapahtumas.

egge

^ turhautuminen ymmärrettävä, mut oisko yv/sähköposti/puhelin jottain tollasen selvittämisessä?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 12:39:00 - 31.05.2013
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:44:55 - 30.05.2013
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö osan perjantain bändeistä voisi siirtää lauantaille?

Muutoksii ollaan tehty nyt viikon verran mut muutama bändi on viel varmistamat... Mut tulee aika radikaalit muutokset.

Nyt olis aika kiva tietää mitkä bändit soittaa ja kumpana päivänä. Mm päivää enää, ekä vielä tiedä. Olis myös kiva tietää lipputilanne, saako yhen päivän lippu? Aika tärkeät tiedot kyllä 4 päivää ennen keikkaa, ois kiva jos voittais valita kumpana päivänä ois tulos jos line-up ei nappa yhes niist päivis. Pikku info kiitos.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 10:22:45 - 03.06.2013
Olis myös kiva tietää lipputilanne, saako yhen päivän lippu?
Mä ehkä uskallan sanoa, että saa tuollaisiakin lippuja. Lineupit sai Pietsu tänään valmiiksi ja ilmoittanee ne kai täs pian.

niilo pielinen

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Piezu

Nyt on kaik lyöty vihdoin ja viimein lukkoon. Vastoinkäymisistä selvitty. Toivottavasti ei menny suunnitelmat vituiks ku järkkä muuttu sellaseks et jokatoine nuoribändi, jokatoine vanha. Asioista vaikeutti aikainen lopetusajan kohta ja bändien määrä.