5.1. Arcana (sweden), Der Blaue Reiter (spain) + DJ Vekenator @Klubi

Aloittaja niilo pielinen, 19:02:41 - 03.01.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

niilo pielinen

From last.fm:

Arcana is a neoclassical darkwave band from Sweden, formed in 1993. They merged classically- and medievally-inspired instrumental music with occasional vocals to arrive at a richly atmospheric and dark musical tapestry.

Der Blaue Reiter are Catalan, from Barcelona,a neo-classical project of Sathorys Elenorth and Lady Nott. Both are a.o. known from the medieval project Narsilion. Der Blaue Reiter however is darker in atmosphere and musically has more resemblances to the martial side of post-industrial music.

Arcana - In Memoriam
Der Blaue Reiter - When the black sun rises

_
mode-edit
linkki cälenderiin -papu
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

niilo pielinen

Tämä oli iha loistava!!! Eka bändi toimi, ja Arcana iha mahtava, varsinki ne biisit jossa se mies lauloi. [Lars, oli se kuitenki vähä keskiaikamainen meininki vaikket halunu uskoa :D ]
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Eka bändi oli mukavan käppäpömpöösiä, mutta toimi kyllä! Arcana oli parhaimmillaan tosi hyvä, mutta sen toisen naislaulajan Nightwish-ooppera-habitus ja laulutyyli kyllä vitutti parissa biisissä aika pahasti. Onneks niitä ei ollu montaa. Ihan hyvä settilista, mutta My Cold Sea ois ollu ihan kiva kuulla.


salozka

Mulle toimi toi "käppäpömpöösi" (heh) kanssa hyvin - tosin tontyyppiset industrialhommelit on mulle niin vieras genre, etten osaa juuri vertailla, ja mut on helppo vakuuttaa. En mä tollasta nyt muuten niin kuuntelis, mut livetilanteessa loistavaa.

Arcanalla mahtava tunnelma SILLOIN kun Peter Bjärgö veti biisejä yksin tai mimmit taustalla. Mut sama täällä, ei voinut Nightwish-vertauksilta välttyä niissä biiseissä kun se toinen mimmi veti sitä oopperalauluaan. Latisti tunnelmaa, mutta kyllä se nopeesti palas kun päästiin taas asiaan. Voiskin perehtyä ton Bjärgön soolotuotantoon.