joulu 2012

Aloittaja mögälix, 14:06:51 - 26.12.2012

« edellinen - seuraava »

mögälix

Miten meni? Saitko lahjoja? Söitkö ähkyt? Vituttiko? ...

mögälix

Hyvin. Sain. Söin. Ei.

Reflection

Minä en voi hyvin.  :-[
Valitse tältä pöydältä - kaikki tuotteet.

salozka

Nopeesti meni ainakin :) Sauna x 2. Ranskan tuliaisjuustoja kiskottu kiitettäviä määriä. Jouluspecialina pitää syödä fazerin sinistä ja peruslakua yhtäaikaa. Tätä ei tapahdu muulloin. Kaikkien inhokit vihreät kuulatkin maistuis, mut ei ole. Lahjukset lupaa pääsyä Köpiksen HDDT-festareille, allright!

maik spotifail

reilun viikon mikkelissä iisisti landella paitsi vkoloppuna kylillä. ei nälättäny eikä vituttanu ja kivaa tulla kottii. ja kävin hiihtää hanges..

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: salozka - 15:47:53 - 26.12.2012
Nopeesti meni ainakin :) Sauna x 2. Ranskan tuliaisjuustoja kiskottu kiitettäviä määriä. Jouluspecialina pitää syödä fazerin sinistä ja peruslakua yhtäaikaa. Tätä ei tapahdu muulloin. Kaikkien inhokit vihreät kuulatkin maistuis, mut ei ole. Lahjukset lupaa pääsyä Köpiksen HDDT-festareille, allright!

Samat sanat, paitsi et fazerin sinistä ja lakua ei mulle käy, eli vitusti geishaa. Juustomäärä kyllä iha ok, ny taas unes n.500g perunaa ja yhtä paljon juustoa, naminami. Oli muuten kiva ku oli nii hyvä määrä lunta, mustajoulu on perseestä!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Olin veljen penskoille joulupukkina. Safkaa tuli vedettyä napaan ihan saatanasti. Harmiksi seitan-kinkku unohtu himaan, mut toisaalta ny ei tartte miettiä ruokahommia moneen päivään.


Vekenator

Ihan ok. Tarpeekseni. Kerran. Ei suoranaisesti.

Turbourpo

Äiti laittoi hyvät safkat!! Sain lahjaksi sähköhammasharjan!! Legot kiiltelee taas!!