Vuoden 2012 parhaat keikat

Aloittaja niilo pielinen, 11:06:33 - 16.12.2012

« edellinen - seuraava »

niilo pielinen

Yksi vuosi on taas menny. Ja jotkut sanoo et se olis viimeinen. Mitä? Nyt jo? Voi perkele! Ennen ku Nibiru saapuu, tai ennen ku Ufot pääsee tänne, äkkiä yhen viimeinen lista (jos niit vaik kiinnostais DIY-TURKU foorumi statistikat). Ollaa kaikki taas nähny paljon keikkoja, turussa tai muualla. Tänne vois kirjoittaa mitkä niist oli parhaat...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

niilo pielinen

En jaksa edes yrittää pistää niit paremmus järjestykseen, mut ne ois mun parhaat 2012 keikat

Unkind (s-osis)
Crude (tevis)
Current 93 (savoy-teatteri)
White Hills (kuudes linja)
Worship (heavy days in doom town)
Profetus (heavy days in doom town)
The Wounded Kings (heavy days in doom town)
Acid King (klubi)
Murheen Laakso (hässäkkä-päivät)
Kovaa Rasvaa (hässäkkä-päivät)
DT80K (hässäkkä-päivät)
Perikato (hässäkkä-päivät)
Macchia Nera (kirjis)
Sammal (kirjis)
EyeHateGod (hammer)
Urfaust (hammer)
Doom (puntala)
Infernöh (puntala)
Bulletridden (puntala)
Ufomammut (klubi)
Iskra (tevis)
Mob47 (kaffé 44)
Kylmä Sota (kaffé 44)
Electric Wizard (nosturi)
Death in June (dynamo)

BTW, kiitos kaikille jotka on järjestäny ne turun keikat <3<3<3







...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Ensimmäisenä listalla on:

DEAD CAN DANCE @ Royal Albert Hall Lontoo. Tää oli paras. Sen jälkeen nämä on jäänyt parhaiten mieleen:

Gnod (Roadburn)
Eyehategod (Hammer)
Warp Transmission (Hervanta must die)
Unsane (Kuudes linja)
Kylmä Sota (Kirjakahvila)
DT80K (Portsa)
Kaikki Perikato keikat
Acid King (Klubi)
In Gowan Ring (Cafe Voltaire)
Current 93 (Savoy)
Voïvod x 2 (Molemmat Roadburn keikat)
Grunt (Yo-talo)
Jaakko Vanhala (TVO)

Sekalainen lista laidasta laitaan, mutta se on hyvä. Keikkoja tulee nähtyä niiiiin vitusti, että ei voi millään muistaa kaikkia.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:57:43 - 16.12.2012
Warp Transmission (Hervanta must die)
Kaikki Perikato keikat
Widdu joo, toi Warp Transmission oli kyllä hieno keikka, olis kiva joskus saada niit turkuun. Puhutiin vähä päivällä et pitäis porukalla järjestää teviksellä psych-ilta joskus, mietitii et jos yks ei-tku-bändi pyydetäis, olis varmaa just se!
Ja Perikato, totta, kaikki keikat on nii intensiivisia, huhu mikä bändi!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

mögälix

Mä en nähnyt taaskaan yhtään mitään. mä vaan zegoilin ja kohelsin  ;D :o

salozka

Zegoilu on oikein! Hitto, onpas vaikeeta päättää kun on hyviä keikkoja siellä ja täällä ja tuolla ja ja ja. Tänä vuonna tein eka kertaa listan kaikista nähdyistä keikoista, haa, lunttaanpas sieltä.

Randomjärjestys:

Death in June Dynamossa. Eka kerta kun näin bändin, teki vaikutuksen. Mahtava tunnelma.

Sammal Kirjiksen Taiteiden yössä. Reaktiot: ai tää on näin loistava. Debyyttilevyä odottelen kovasti.

Menee vaikeeks, tekis mieli listata kaikki :D Current93 Savoy-teatterissa ehdottomasti vuoden kärkikastia.

Heavy Days in Doomtownissa monta loistavaa bändiä, ykkösenä mulle Solsticen keikka. (Miksei tämä ole jo käynyt Suomessa)

Manilla Road Nosturissa. Tietysti!

Cannibal Accident Moisiossa. Loistava kontrasti bändin shöy ja veri ja fingerfood versus moisiolaiset teinit urheilukentällä.

Doom Puntalassa. Kowa.

Eyehategod Hammerissa. Mieletön karisma tyypeillä.

Mob47 Tukholmassa. Näin eka kertaa livenä, kovaa menoa.

Goatess samana iltana Tukholmassa. Teki vaikutuksen, levyä odotellessa myös.

Ufomammut Klubilla. Tässä joukossa, koska yllättävän groove jyräkeikka bändiltä.

Hisko Detria marraskuussa Klubilla. Voisi olla joku toinenkin bändin keikoista, tämä siksi, että loistavaa miten bändi on kehittynyt. Kaks rumpalia toimii hyvin, on tasainen komppiporukka ja zegoilujäbät.

Näitten lisäks kovia keikkoja mm. Kovaa Rasvaa, Kylmä Sota, Noituus, Black Magic Six, Hexvessel.....

salozka

...Niin ja Warp Transmission oli tosi kova, viel käsittääkseni eka keikka. Vois pyytää heppuja kyllä tänne keikalle!

larsgh

blyth power ( farcet fen uk), ursus (raision pommari) ja umpio (port arthur).

Jonne

#8
Henri Moilasen harmiton kevätretki @ kirjis, joskus vapun tienoilla)
Juudas Iskariotin Suudelma @ Koroisten kyläjuhla (löytyy u-tubestakin kuvaamani pätkä)
se Political punk -tapahtuma @ tvo, viel joskus talvipakkasilla, kivat vibat jäi siit illasta jotenki...
ja hmm... tää menee ehkä ohi kategoriast mut: taideslummin runoiltama oli kyl prkl:n kova! : )

lisään viel:
ilmiötä edeltävänä perjantai-yönä titanikin puolella aurasiltaa oli soittamassa itämaisen maton päällä joku 5-7 henkinen katusoittopändi, jolla oli varsin mielenkiintoinen psykedeelimeininki, kaikki soitti improvisaatiolla ja hyvä oili meininki! huh!
(ja ilmiössä oli sit kans tietty hyviä, kuten Faarao Pirttikangas!)

ja: ALAMAAILMAN VASARAT @ brinkkala, joskus kesäl <3<3<3

salozka

Ursus oli tosiaan jees kanssa!

Ja Faaraoh Pirttikangas, oon tänä kesänä nähnyt eka kertaa keikalla, odotinkin että tykkään tästä, ja KYLLä, oli loistava. Alamaailman Vasarat oli kanssa vallan mainio, sopi hyvin soittamaan tonne Brinkkalaan. Joka on muutenkin mukavatunnelmainen keikkapaikka, kiva kun siel järjestetään kaikenlaista.

papu

Jotain poimintoja Turun keikoista:

-Morning After Sosiksella - nulikkana uskaltauduin porin annikselle kattomaan hc-keikkaa ja MA soitti siellä. Siitä asti bändi roikkunu mukana ja ny oli pirun mukava nähdä monen vuoden tauon jälkeen taas.
-Ronskibiitti Surutoinissa - hiukan väsähtäny meno koko illan mut yhen aikaan yöllä alkoi tapahtua ja olipa sit räppikeikalla oikeen kunnon jumppa-hardcore pittikin :)
-Räkärokki Sosiksella - eka mun järkkäämä festi ja meni ainakin omasta mielestä oikeen hyvin. Keikat pirun jees sen verta mitä ehdin kattoa. Unkindin missasin ku liimauduin takahuoneen kaljakaappiin kii.
-KC/MD-mafia Klubilla - Kertaheitolla parhaimmaks räppikeikaks mitä oon koskaan nähny
-Eyewitness Klubilla - Varmaan parhaimpia keikkoja mitä oon tältä bändiltä nähny, toisaalta olin ehkä eniten kännissäkin ???
-Umpio Portsassa - keikka jonka jokaisen ois pitäny kokea, mut toisaalta fiilis ei tod ois ollu samanlainen jos porukkaa ois ollu enempi
-Raisio Punkit - Joka kerta on vituttanu se työmäärä ku on roudaillu kaikki kamat jne, mut aina ollu ihan saatanan hyvä fiilis keikalla ja jälkeen
-Portsan meiningit - valon pilkahdus paskakasaan, kiitos Matti :-*

karol

#11
Bruce Springsteen (Olympiastadion)
Refused (Ruisrock)
...
Adolescents (Klubi)
Bloc Party (Ruisrock)
Sharon Jones & the Dap-Kings (Tavastia)
Lama (Klubi)
Lemonheads (Tavastia)
Smittens (Bar Kuka)

egge

#12
Lainaus käyttäjältä: salozka - 13:51:15 - 18.12.2012
Tänä vuonna tein eka kertaa listan kaikista nähdyistä keikoista
Tein tämmösiä listoja 2005-2009 8) uudenvuodenlupaukseni olkoon että aloitan uudestaan 2013. En nimittäin nyt muista juur mittään :(

No toi political punk keikka ekalla uudella TVO:lla oli ainakin kaikin puolin hyvä keikka! Mutta senkin muistan vain koska joku tosa jo mainitsi sen, oisin ite muistellut että tää oli 2011 :P Erittyisesti Species Traitor, mitä en ollu ennen tätä kuullut, oli pirun kova.

Niin ja Iskra oli kova, mikä yllätti ja jäi muistiin koska odotin tän olevan ihan paska! Ja ja tota... Yleislakko ja 1981 ovat lähes aina hyviä, ja toi Projektifesti oli kiva kans, Lost Cherresistä diggasin ja Wasted on mun mielestä aina vain parempi joka keikalla! Kyllähän täsä jottain näköjään muistaa kuitenkin kunhan antaa ajatusten virrata :P Silti ens vuona lista muistin virkistäjäksi!

Edit: Paljon muita hyviä keikkoja varmaankin ollut... Käpykaartti veti TVO:lla tänä vuona ainakin parhaan keikkan minkä oon niiltä nähnyt!

Reflection

Velvet Condom @ Ravintola Laiva Wäiski lokakuussa. Yksinkertasesti paras keikka, jonka tänä vuonna olen nähnyt.
Valitse tältä pöydältä - kaikki tuotteet.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: Reflection - 00:12:41 - 24.12.2012
Velvet Condom @ Ravintola Laiva Wäiski lokakuussa. Yksinkertasesti paras keikka, jonka tänä vuonna olen nähnyt.
Pääseeks Cleaning Womenin keikka sun listalle?