Turku Music Awards 7.12. - Absoluuttinen Nollapiste, Tundramatiks, Kiveskives BB

Aloittaja turpaduuri, 14:32:55 - 02.12.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

7.12. Turun Klubi, LIVE-kerros

Turun Klubi & Kivestivaalit esittää:

TURKU MUSIC AWARDS
- Absoluuttinen Nollapiste
- Tundramatiks
- Kiveskives Big Band

Liput 7/9 sis. snacksbuffetin

(ennakot 8raita & Äx)

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tämän vuoden viimeisillä Kivestivaaleilla juhlitaan vaihtoehtomusiikin lisäksi turkulaista kulttuurityötä, kun ensimmäistä kertaa järjestettävässä Turku Music Awards -palkintogaalassa palkitaan kuluneen vuoden kulttuurialan työmyyrät, toimijat ja bändit menestyksekkäästä työstään turkulaisen kulttuurielämän eteen.
Palkintoja ovat jakamassa mm. 8raita, Levykauppa Äx, Sue, Telmu, Klubi, Kivestivaalit, Turun musiikkikirjasto.

Kivestivaalien agendana on tuoda Turkuun vaihtoehtomusiikin ykkösbändejä, joiden musiikilliset ansiot ovat monesti suurempia kuin kaupallinen menestys. Tästä syystä Turku Music Awardsissa ei luokittella etukäteen palkintokategorioita eikä ehdolla olevia palkinnonsaajia. Jokainen mukaan haastettu taho valitsee omasta näkökulmastaan vuoden 2012 merkittävimmän TURKULAISEN bändin, yksityishenkilön, ilmiön tai esityksen. Kivestivaalit järjestää lisäksi oman yleisöäänestyksen, yleisöäänestyspisteet ovat nyt auki Klubin Kolossa, Äxässä ja 8raidassa.

Turku Music Awards -palkintojen jakamiset tapahtuvat illan mittaan bändien väleissä. Illan aikana esiintyy turkulainen Kiveskives spesiaalilla 8-henkisellä big band -kokoonpanolla, balkan-punk-rock-trio Tundramatiks sekä uuden levynsä kanssa Turkuun saapuva legendaarinen Absoluuttinen Nollapiste.

Tapahtuma facebookissa:
https://www.facebook.com/events/406702449402277/
www.facebook.com/kivestivaalit
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

turpaduuri

Kivestivaalit & Turku Music Awards kiittää!

Ilta oli todella onnistunut ja lämminhenkinen, kiitos kaikille kanssajuhlineille!!!

Palkinnot menivät seuraavasti:

Levykauppa Äx, "Vuoden Vaihtoehdokas": Paavo "Papu" Vuoristo
8raita, "Vuoden myydyin turkulainen": Burning Hearts
Turun Musiikkikirjasto: Kirjakahvila
Turun Klubi, "Klubin hiillostaja": Metallihelvetti / Mikko Mäkinen
Yleisöäänestyksen voittaja: Yournalist
Zoom Fm, "Tulevaisuuden suuret muinaiset": Svart Records
TELMU, "Telmun lellikki": Kirjakahvila
SUE: Rock Academy
Kivestivaalit, "Vuoden täyskaato": Half Applen säestys Buster Keatonin-lyhäreille Taiteiden yössä.

Haluan palkita vielä henkisellä halauksella kaikki te, jotka olette käyneet Kivestivaaleilla. Turku Music Awards palaa asiaan 2013 joulukuussa! Kivestivaalit jatkuu 4.1. Riston, Räjäyttäjien ja Saijaa Saijaan tahdissa!
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

papu

Onks se tynnyri vielä siellä klubilla? Muija kiels etten saa ottaa sitä kotiin, mut jos treenikselle sen veisin :P

turpaduuri

Ohan se aika möhkäle olohuoneeseen! :D

Juu, pistin sen sinne lavan taakse jemmaan.
Äxän kans oli puhetta josko he pystyisivät
pakullaan sen sulle/treenikselle kuskaamaan.
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

mögälix

Lainaus käyttäjältä: turpaduuri - 13:12:46 - 09.12.2012
ti:

Levykauppa Äx, "Vuoden Vaihtoehdokas": Paavo "Papu" Vuoristo


Hienoa! Hyvä papu. Todellakin oikein osui palkinto.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 12:23:07 - 10.12.2012
Lainaus käyttäjältä: turpaduuri - 13:12:46 - 09.12.2012
ti:

Levykauppa Äx, "Vuoden Vaihtoehdokas": Paavo "Papu" Vuoristo


Hienoa! Hyvä papu. Todellakin oikein osui palkinto.

Todellakin! Henkinen selkääntaputtelu täältäkin suunnalta :)