1-2.3.2013 TBA: Iloisen kilin musiikkitapahtuma

Aloittaja papu, 21:46:43 - 29.11.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Ei yhtään kilpailuun osallistujaa???

jj

mä voin osallistuu kunhan jaksan ladata digidigikameran akun!

papu

Otin varmuuden vuoksi tuollasen mallikuvan, jos joku ei tajunnu kilpailun ideaa :P



Mulla ei oikeen ollu valkosia vaatteita, enkä viittiny muijaltakaan lainata (ku toi huppari venyi aika paljon tossa :P) ni tuli tollanen musta munamies sit.. :-\

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 12:21:43 - 14.12.2012
Ei yhtään kilpailuun osallistujaa???

Pitäisköhän sun julkaista lisää bändejä. Jos sit rupeis tyypit innostumaan. Tai sit viel kun on aikaa, niin tekevät  asuja kuvia varten  ;D

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:32:46 - 16.12.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 12:21:43 - 14.12.2012
Ei yhtään kilpailuun osallistujaa???

Pitäisköhän sun julkaista lisää bändejä. Jos sit rupeis tyypit innostumaan. Tai sit viel kun on aikaa, niin tekevät  asuja kuvia varten  ;D
Asun tekemisessä kannattaa ainakin huomioida se, että hommaa tarpeeks ison hupparin 8)

torre

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:18:05 - 16.12.2012
Otin varmuuden vuoksi tuollasen mallikuvan, jos joku ei tajunnu kilpailun ideaa :P


pakko sanoa että aika ihq! ittekään en jaksa osallistua kun kerta oon esiintyjä :/. jos yleislakko peruu niin sit!

Rotte

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:32:46 - 16.12.2012 Pitäisköhän sun julkaista lisää bändejä. Jos sit rupeis tyypit innostumaan.
Tämäpä.

papu


Rotte


Närhi

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:18:05 - 16.12.2012


Mulla ei oikeen ollu valkosia vaatteita, enkä viittiny muijaltakaan lainata (ku toi huppari venyi aika paljon tossa :P) ni tuli tollanen musta munamies sit.. :-\

Pystyisinköhän mää toteuttamaan ton pinkillä  :D Pakko ehkä kokeilla!

Kukko

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:18:05 - 16.12.2012
Otin varmuuden vuoksi tuollasen mallikuvan, jos joku ei tajunnu kilpailun ideaa :P



Mulla ei oikeen ollu valkosia vaatteita, enkä viittiny muijaltakaan lainata (ku toi huppari venyi aika paljon tossa :P) ni tuli tollanen musta munamies sit.. :-\
jahas, juliste infoja vaille valmis

mögälix

Vaihtuuko nimi munarokiksi?

salozka

Ou jee! Mä lupaan osallistua kuvakisaan, musta tulee Munanainen, odottakaas vaan!


papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 22:18:26 - 17.12.2012
Vaihtuuko nimi munarokiksi?
Ei tää mikään hassuttelujuttu kuitenkaan ole ???

mögälix