pe 11.1.2013 Pommari: Raisio Punk #6

Aloittaja papu, 11:23:53 - 12.11.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Jahaz, kohta autoilemaan ja hakemaan kamoja tuonne ruuhkahelvettiin.

papu


papu

Olipas muuten porukkaa! Maksaneita oli yhteensä 70, tai ehkä pari ylikin ku en laskenu ihan pikkuhiluja. Hatun noston arvoinen suoritus, mut tietäähän mediakin sen, eli SUOMIPUNK ON NYT NOSTEESSA.

niilo pielinen

Oli kyllä yllättävän paljon porukkaa. Mukava nähä et ihmiset liikkuu jopa raision asti :) Tällä kerralla kuskina, eli vähä ''rajoitettu'', missatiin viimeinein bändi, mut oli kiva tulla. Kiitos järkkärille (oliko taas mies nimeltä Papu?) ja bändeille.
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:16:34 - 12.01.2013
mut tietäähän mediakin sen, eli SUOMIPUNK ON NYT NOSTEESSA.
:D Aijaa, onks sit Teemu Bergman sanonut sitä niille? Must tuntuu et mediat tietää punkista vain herra Bergman ja hänen bändit, suomipunkin tähti.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

^ Musta tuntuu, että media on ny vaan päättäny, että on nousussa nyt. Seuraavaa aallonpohjaa siis odotellessa, nautitaan tästä ny niin kauan ku tätä kestää :(

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

tehkää nyt sit joku juttu tonne zineosastoon. Ei pyyntö vaan käsky.

salozka

^^loistava levynkansi!

Tosiaan oli kiva nähä et kun tultiin kesken ekan bändin, salissa oli jo niin paljon yleisöä et viimeiset seisoi siinä oviaukossa :)

Meidän kyytiporukan ulkomaalaisvahvistus piti tietty viedä bändien väliajoilla pakkaseen juomaan kaljaa. Siitäpä oppii!

(Joku noudattamaan nyt sit commander Mögälixin aamukäskyä.)


Piezu

Jengii oli helvetisti mikä oli aika positiivinen yllätys. Meno oli vitun jees kans, juhikset ja raumalaiset nostaa aina keikkojen menoo.. Toi pommari on kyl aika hyvä mesta sit ku siel on paljon porukkaa. Bänditki oli vitun hyvii. Ydinaseeton oli kyl pikkasen pettymys, oli meinaa puntalassa mun mielestä 100 kertaa kowempi. Voi olla et puntalassa kaikki kuulosti hyvältä  ::) tai sit ei ollu bändi parhaassa vedossa en tiiä.

papu

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 19:42:40 - 12.01.2013
Ydinaseeton oli kyl pikkasen pettymys
Hiukan sama fiilis itelläki, mut siinä hiukan ennen setin loppupuolta parani kyl selkeesti alusta. Bufo veti kyl pisimmän korren illan bändeistä. Mikähän mulle on tullu ku oon alkanu tykkäämään grind coresta...

Rotte

Lainaus käyttäjältä: papu - 23:52:33 - 12.01.2013 Mikähän mulle on tullu ku oon alkanu tykkäämään grind coresta...
Grindcore on mahtavuutta.

Herra Hassu

YP:llä oli ainakin tarpeeksi diskanttia säröä kitarassa. Ihan menevää rytistystä. Alley Gods oli ehkä enemmän liekeissä, mutta periaatteesta en innostu kotimaisista bändeistä jotka laulaa englanniksi. Ne ekat bändit missasin.

Kivasti ihmisiä, Salozkan seuramatkalaisen lisäksi jäi mieleen se hämmentävä TuTon fan club(?) -porukka..

papu


egge

Hyvä ilta oli, niinkun raisio punkit yleensäkin, kiitos!