6.9 Pub Port Arthur / Abortti 13, Identiteettikriisi & Ylivallan Orjat

Aloittaja maik spotifail, 13:33:34 - 20.08.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

niilo pielinen

Totta et volume oli aika kova, tai oli ainaki normaali :) , toivottavasti ei haittanu naapureita ku tää paikka on tosi kiva, ois harmi jos seki mahdollisuus otettais pois meiltä.
Orjat oli tosi hyvä, mäki yritin kattoa muualle ku Elisabethin vihainen katse tuli mun suuntaan :) , scary witch.
Kriisi oli kiva, mut juu, toi veskun touhu ei toiminnu, ku koko bändi muuten hyvin vetää. Miikkänen on muuten turun paras punkrock-rumpali, oli hieno seurata sitä ku soitti, oli ''luvannu'' soittaa löysäksi mut ei näköjää sitakaa onnistunu :D
Harmitti vähä lähtee ennen Abortti13 mut näin on kuitenki menny.
Port Arthur on kyl tosi rento keikkapaikka, ''mie tykkään'' nappi.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Ihan jees ilta. Ylivallan Orjat oli paras näistä kolmesta. Identiteettikriisin laulajan spurguilu ja spedeily rupes vituttamaan sen verran, että ei jaksanu oikeen kiinnostaa. Ei mua kiinnostaa enää tässä iässä maksaa rahaa, että pääsee kattomaan sitä ku joku urpoilee kännissä. Bändi kyllä soitti tiukasti ja biisit kuulosti olevan aivan kelpo punkrokkia, mutta se laulaja... Eh. Ja oon samaa mieltä Niilon kans Miikkäsen rumpaloinnista!

Abortti 13:n hardcorebiisit oli hyviä, mutta siinä vaiheessa ku tuli räppäri mukaan ni meikäläinen lähti meneen.

papu

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 19:08:05 - 07.09.2012
Ja oon samaa mieltä Niilon kans Miikkäsen rumpaloinnista!
Komp! Saatana, et oli tykkiä soittoa.

maik spotifail

Näimpä...Tottakai itteeki vähän harmittaa varsinkin kun täälläki oli porukkaa ketkä ei IKta ollu enne nähny, niin näyttää kuin kova rock"n"rolli bändi ollaan myös musiikillisesti. Ja ei kyl oo tulevaisuudessa enää varaa tommosta keikkaa vetää. Sepäs muuten onki iha hyvä puoli tässä jutussa. Mut se tästä keikasta.

Ps. Aika otettu olen henk.koht kehuista! Miikkänen kiittää ja kuittaa.