ma 6.8.2012 Klubi: Adolescents(usa) + Yleislakko, Tohtori Koira

Aloittaja papu, 12:53:05 - 10.05.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 20:36:29 - 01.08.2012
Heh :P Pitäis oikein käydä kuuntelemassa millaista toi adolescentsi on, muistan vaan että silloin kun se oli puntalassa niin ei ainakaan toiminut mulle ollenkaan.
Kova bändi! Nykymuodosta en sit osaa kyl sanoa laisinkaan..

egge

No ei tää nyt youtubesta niin pahalta kuullostaa, mutta, vähän liian jenkki kyllä!



Vekenator

Ei jaksa, eikä oo yhtään punkROCK fiiliskään. Säästelen itteeni huomiselle portsan keikalle jossa on huomattavasti mielenkiintosempi kattaus mun maulle.

Yleislakon oisin kyllä halunnu nähdä vihdoin ja viimein, mutta veikkaan, että te teette keikkoja turussa tulevaisuudessakin.

papu

Semmottiis, olihan tuo hyvä! Tosin liika oli liikaa ja lähettiin hanee ekan(tuliks vielä?) lavalle paluun jälkeen. Uusia biisejä tuli tietty liikaa jne lässynlässynperus :P Se coveri oli aika turha..

Tohtori koira oli taas hyvä.

egge

^ tuli ainakin toinen lavallepalu, siinä vaihessa lähin kottiin ko ei oikein kiinnostanut...

Adolescents oli aika mittäänsanomaton, Yleislakko oli hyvä niinkun aina, ja Tohtori Koira oli vaikka kuinka hyvä taas! Ja mukavia maalaisjätkiä myös, mitä siinä pihalla juteltiin, lande people rules ok! Kaikin puolin ihan hyvä maanantai ilta :)

danne

Hyvä ilta oli! Tohtori Koira oli yllättävän hyvä. Alkoi vähän harmittaa  että missasin Puntalassa. Yleislakolta perusvarma veto. Eli hemmetin hyvä. Adolescentsiä on joskus tullut kuunneltua tosi paljon (eka levy on meikän mielestä yks parhaimpia kalifornia hc levyjä). Ja mun mielest ne veti helvetin hyvin. Soittivat kaikki parhaat biisit. Covereista Sonic reducer toimi kyl paremmin kun Search and destroy.